Recensie Kitty, Saengthong, Rumst 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
na 50 minuten buitegewerkt door deze (harde nep tieten die niet zo goed gelukt zijn gaf haar identiteit weg)
toen ik vroeg naar haar naam liep ze weg al lachend, dus ik moest het hier opzoeken.

dus om 12u05 binnen en tegen dat ze terug de kamer inkwam was het reeds 12u20 voor 35 minuten te beginnen masseren terwijl ik op de buik lag zonder ook ook maar 1 vorm van b2b of teasing.
Toen ik mij omdraaide begon ze aan het trek en zuigwerk en toen ze merkte dat ik na 5 minuten veel te hard trekken niet ging klaarkomen heeft ze gezegd, tijd op en ze stond op en liep naar de badkamer...
toen ik haar erop wees dat dit een zeer slechte service was die not OK is, zegde ze me dat ik not-ok ben... heb er haar toen vriendelijk op gewezen dat ik diegene ben die haar betaald heeft en niet andersom.

heb mij dan maar aangekleed en ben vertrokken (zonder begeleiding naar de deur)
Heb de deur dan maar wagenwijd laten openstaan en ben su hause gereden.

Nog niet veel meegemaakt... en de vorige keren was het wel in orde in dat salon, maar misschien had ik dan het geluk van iemand te vinden die haar werk wel graag doet...
dit was inderdaad mijn laatste keer dat ik daar een voet binnenzet.
Heel terecht dat je zo gereageerd hebt. Ik ken de dame in kwestie niet, maar over het algemeen is de service in de Thaise salons de laatste tijd fel achteruit gegaan.
 
na 50 minuten buitegewerkt door deze (harde nep tieten die niet zo goed gelukt zijn gaf haar identiteit weg)
toen ik vroeg naar haar naam liep ze weg al lachend, dus ik moest het hier opzoeken.

dus om 12u05 binnen en tegen dat ze terug de kamer inkwam was het reeds 12u20 voor 35 minuten te beginnen masseren terwijl ik op de buik lag zonder ook ook maar 1 vorm van b2b of teasing.
Toen ik mij omdraaide begon ze aan het trek en zuigwerk en toen ze merkte dat ik na 5 minuten veel te hard trekken niet ging klaarkomen heeft ze gezegd, tijd op en ze stond op en liep naar de badkamer...
toen ik haar erop wees dat dit een zeer slechte service was die not OK is, zegde ze me dat ik not-ok ben... heb er haar toen vriendelijk op gewezen dat ik diegene ben die haar betaald heeft en niet andersom.

heb mij dan maar aangekleed en ben vertrokken (zonder begeleiding naar de deur)
Heb de deur dan maar wagenwijd laten openstaan en ben su hause gereden.

Nog niet veel meegemaakt... en de vorige keren was het wel in orde in dat salon, maar misschien had ik dan het geluk van iemand te vinden die haar werk wel graag doet...
dit was inderdaad mijn laatste keer dat ik daar een voet binnenzet.

Hmm, al die keren heb ik dit niet meegemaakt bij Kitty, nu zo'n 6 keer geweest.
Elke keer één groot feest, eerst lekker beginnen met happy, daarna masseren en weer eindigen met happy. Soms ook meer als ik zin heb.
 
Ik ken haar al lang, toen zij nog in Wilrijk werkte .
Verleden jaar ben ik daar nog eens geweest maar bij het zien van een nieuwe dame daar heb ik die dame niet genomen omdat die dame voor mij niet aantrekkelijk was.
Daarop heeft Kitty mij daarop aangesproken dat ik daar niet meer welkom ben op een manier dat niet echt ok was.
Ze lijkt meer gefrustreerd, in Wilrijk was ze nog de vrolijkheid zelf.
Ik heb ze dan ook geschrapt uit mijn agenda.
 
Inderdaad, vorige week nog eens afspraak gemaakt met Kitty. Toen ik binnen kwam, zei ze " zou vandaag niet eens iemand anders proberen" 🤔. Zei dat ik haar wou maar was in feite beter terug naar huis gegaan.
Plichtmatig haar nummertje afgewerkt...
Ik hou het voor bekeken daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan