Recensie Kitty, Yvonne Prive, Kerkrade 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blueeyes19

Wandelaar
43
15/02/22
33
10
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8935050-kitty#photos
Totale kosten (in euro)
80+10
Vandaag bij Yvonne geweest en Kitty geweest.
Leuke verschijning maar met een heel slecht gebit.
Ondanks dat zoende ze prima en pijpen zonder was heerlijk (wellicht door het missen van enoge tanden 🤣 )
Vervolgens gaan beffen:p en Kitty werd wel heel nat van het likken aan haar klitty.
In het begin lag ze voor zich uit te staren maar langzamerhand begon ze te kronkelen en te schaaen. Uiteindelijk mutsje erover en deze volgespoten.
Prima halfuurtje maar voor mij geen herhaling vanwege het gebit.
Heb haar wel een tientje extra voor de tandarts gegeven.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8935050-kitty
Totale kosten (in euro)
80
Zojuist toch maar eens kitty bezocht bij Yvonne. Kwam iets later aan en kreeg gelijk wat te drinken. Dat is daar allemaal goed geregeld. De gastvrouw is zeer vriendelijk altijd.

Toen met kitty de kamer op. Ze zag er super lekker uit in een rood setje lingerie.
Ik was er rond 15 u en ik heb eigenlijk de bevestiging gekregen dat je beter meteen r 's ochtends kan gaan. Dan ben je de eerste klant. Nu had ze er al een paar gehad en ik had t idee dat ze rechts en links wat pijntjes had.

Enfin

Eenmaal op kamer op bed beland en elkaar daar van de laatste kledingstukken ontdaan. Relax begonnen met kussen en elkaar opgeilen. Uiteindelijk begonnen met een goeie pijpbeurt en in 4/5 standjes heerlijk klaargekomen.

Ze heeft een lekker figuur, mooie grote tieten en een lekker k*tje. Beffen ect mocht ook. Ze likte alleen niet mijn ballen en ik mocht haar niet vingeren.
Ook hield ze wat spanning op de benen zodat ik niet altijd hard en diep kon stoten, echter denk ik dat dat kwam omdat ze er al een paar versleten had die dag. Van haar slechte gebit heb ik niet veel gemerkt. Dat hield ze tactisch verborgen.

Al met al leuke meid en ik denk dat ik haar wel eens een tweede keer zou bezoeken maar dan wel om 10 uur als 1e klant

Terug
Bovenaan Onderaan