Klaarkomen of níet Klaarkomen tijdens een date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is maar de vraag of het inderdaad drie keer zo goed is. Als ik naar een saunaclub ga en drie keer neuk, dan is het drie keer leuk. Maar geen een keer dubbel of drie keer zo lekker, omdat het de tweede of derde keer is.
Dat is voor iedereen anders denk ik dan.
Voor mij en @Rimon levert uitstel extra genot op, voor jou blijkbaar niet.
 
Ik weet dat klaarkomen lekker is maar soms wil ik me energie bewaren voor een andere dame. Ik kan verder genieten van seks zonder klaar te komen ik heb een kunst van gemaakt om net op tijd me orgasme in te houden. Hebben jullie soms ook dat jullie je orgasme willen bewaren voor een andere dame? Ik heb zelfs 3 raamdames achter elkaar gehad om pas bij de laatste dame klaar te komen.
3 raamdames achterelkaar? Respect!
 
Je hebt commentaar op mij dat ik het met 3 dames achter elkaar doe maar zelf neuk je 10 dames op een avond moet niet gekker worden.
Je bent bekend met het verschijnsel flat rate club? Een keer betalen en zo vaak neuken als je er zin in hebt. Maakt dus niet uit of je een , twee of 10 doet. Maar dit is de uitzondering - en helaas bestaan dit soort clubs in Duitsland niet meer.
Jij gaat er eerst naar twee dames om pas bij de derde klaar te komen. Dus bij jou is het droog neuken als doel. In een flat rate club is het neuken tot je er bij neer viel.
Ik ben er toen zo'n vijf of zes keer geweest in een half jaar. en toen ging ik met het odee er naar toe om zo veel mogelijk te neuen op een avond. Maar in de tussentijd ging ik ook gewoon naar gewone dates.

Als ik je goed begrijp is het voor jou de bedoeling om niet klaar te komen. Nou - zoals ik al zei: veel plezier. Is voor mij dus anders.
 
Met 55 jaar nog maar 2x per dag.
Op je 35e??? 8x klaarkomen op een avond, lijkt op een vissersverhaal
Toen was ik 48. Werkte toen op een project in Berlijn. Toen bestond de Erlebniswohnung nog, tot het flat rate concept in Duitsland verboden werd.

Oh ja, ik spoot toen ook iedere keer een liter mannenpap, en iedere vrouw kwam gillend klaar van mij :cool:
'tuurlijk niet. Zoals ik al zei: twee keer zonder klaar te komen, twee keer alleen maar hete lucht bij het klaar komen. Maar aan het einde nog een sessie met een andere kerel en een dame. Ze ging ons pijpen en aftrekken en toen gingen we alle twee over haar borsten spuiten. Ik was zelf verbaasd dat er nog iets uit kwam.
Daarna naar het hotel, geslapen als een steen en 's ochtends een dubbele portie gebakken ei :p🍳
 
Ik weet dat klaarkomen lekker is maar soms wil ik me energie bewaren voor een andere dame. Ik kan verder genieten van seks zonder klaar te komen ik heb een kunst van gemaakt om net op tijd me orgasme in te houden. Hebben jullie soms ook dat jullie je orgasme willen bewaren voor een andere dame? Ik heb zelfs 3 raamdames achter elkaar gehad om pas bij de laatste dame klaar te komen.
Bij de raamdames heb ik dat ook wel hoor.Afgelopen zaterdag nog. Eerst bij Nicole geweest VillaTinto 39 was heel fijn , maar uiteindelijk pas klaar gekomen bij mijn favoriete Bulgaarse dame Nina Verversrui 7 waar ik heel goede klik mee heb.
 
Je bent bekend met het verschijnsel flat rate club? Een keer betalen en zo vaak neuken als je er zin in hebt. Maakt dus niet uit of je een , twee of 10 doet. Maar dit is de uitzondering - en helaas bestaan dit soort clubs in Duitsland niet meer.
Jij gaat er eerst naar twee dames om pas bij de derde klaar te komen. Dus bij jou is het droog neuken als doel. In een flat rate club is het neuken tot je er bij neer viel.
Ik ben er toen zo'n vijf of zes keer geweest in een half jaar. en toen ging ik met het odee er naar toe om zo veel mogelijk te neuen op een avond. Maar in de tussentijd ging ik ook gewoon naar gewone dates.

Als ik je goed begrijp is het voor jou de bedoeling om niet klaar te komen. Nou - zoals ik al zei: veel plezier. Is voor mij dus anders.
Hoevaak moet ik dat nog zeggen ik kom klaar alleen niet bij de eerste 2 dames maar bij de derde dame. Ik vind het gewoon geil om seks te hebben met verschillende dames op één dag maar heb alleen geen zin om 3 keer klaar te komen 1 keer is voor mij voldoende. En dat ik bij de eerste 2 dames niet klaarkom boeit me geen reet daar kies ik zelf bewust voor. Jij vind dat weggegooid geld maar ik dus niet. Gelukkig zijn we niet allemaal dezelfde en hebben we allen onze eigen rituelen.
 
Laatst bewerkt:
ja is toch altijd een ritje naar de rosse buurt dus als je er toch bent.
Zeker deze tijd van het jaar erg leuk in Antwerpen , terrasje pakken en even langs de jachten in de haven lopen. En een paar dates doen uiteraard.
Een avondje uit , je maakt altijd wel iets mee
 
Ik sta met mijn oren te flapperen dat er zijn die zo vaak kunnen komen ik kan ook genieten van lekker beffen en strelen en als ik dan niet kom erna jammer maar dat licht niet aan de dame dan (of ik ben een watje) ik geniet alleen al van het samen zijn en van haar lichaam en soms kom ik ook als ze lekker kan pijpen want dat is ook een kunst mannen ik ben jaloers soms op jullie die het zo vaak kunnen 🫢
 
Eerste paar dates had ik er moeite mee om klaar te komen. Ondanks dat ik een week had lopen sparen. Waarschijnlijk zenuwen.
Daarna ging het makkelijker en inmiddels eigenlijk geen probleem meer. Hoewel ik t niet het belangrijkste vind aan n date.
 
Het orgasme is een raar ding. Zoals dat gaat met hoogtepunten, wordt het daarna minder. Of anders.

Voor mij hoort het er wel bij. Maar 1x in een date van 1 uur is wel genoeg, heb te vaak geforceerd liggen knallen om maar een tweede hoogtepunt te bereiken (waarvoor een uurtje meestal te kort is) dat het achteraf pathetisch was.
Tegenwoordig geef ik aan dames aan, dat ik waarschijnlijk geen tweede keer zal klaarkomen als we nog doorgaan na de eerste keer en dat dat echt helemaal OK is. Want vreemd genoeg vinden de dames het vervelender dan ik als het de tweede keer niet lukt. Mogelijk zijn ze bang dat ik niet terugkom, een slechte recensie schrijf of is het hun beroepseer te na.
 
Hoe beter de sex, hoe jammerder ik het vind om klaar te komen, gek genoeg. Omdat ik weet dat dan het einde van de date in zicht is (hoe fijn je ook kunt nagloeien)

Zeker bij trio's wil het bij mij daarom nogal eens gebeuren dat ik helemaal niet klaarkom, en dat is dan ook echt oprecht prima.
 
Eigenlijk doe ik dat enkel soms bij een gangbang, als ik bv weet dat er een dame is die graag wordt ondergespoten. Dan edge ik weleens een dag of twee en hou het dan nog even vol op de gb zelf tot ik klaar ben voor die dame.

Soms kom ik ook gewoon niet klaar bij een dame vanwege de tijd (of de dame) en dan mag de tweede er aan geloven haha. Dan is het weliswaar niet intentioneel, maar nog steeds dubbel zo lekker.
 
Een bezoek aan een meisje is bij mij extra geslaagd als ik erin geslaagd ben om haar een orgasme te bezorgen. Die trillende beentjes en die anus die contracties maakt tijdens het beffen zijn helemaal "out of this world".
Jonge meisjes hebben de voorkeur, klaarkomen gaat vaak iets vlotter.
Ik zeg er steeds vooraf bij dat het geen must is en dat ze niet mogen faken. 😎
 
Niet klaar komen bij een date is zoiets als een treinkaartje kopen en dan het hele stuk te gaan lopen om de NS een loer te draaien.

Als je twee of drie dames bezoekt om pas bij de derde klaar te komen, dan ben je in mijn wereld echt van het pad af.

Waarom ga je dan niet drie dagen achter elkaar naar de verschillende dames en kom je iedere dag klaar?
Ik probeer soms de discipline te hebben om niet te komen en heel lang voor het "point of no return" te blijven. Niet simpel, en de dame moet daarin mee willen gaan, zonder snel te willen afwerken. Wel de beste momenten.
 
Wanneer ik bij een dame op date ga, dan is het wel met de bedoeling om lekker klaar te komen. Indien het lukt binnen de afgesproken tijd dan liefst zelf tweemaal. Maar na een date onmiddellijk naar een andere dame gaan, dat doe ik nooit. Of toch, éénmaal was ik bij een dame en die date beviel me zo slecht dat ik die keer wel meteen bij een ander dame gegaan ben. Het is me gelukkig nooit meer overkomen.
 
@Clay Edging is geweldig als de dame je precies aanvoelt, zeker als je dan uiteindelijk wel komt, dat is uit je tenen.

Wat betreft wel of niet klaarkomen. Het "probleem" van klaarkomen is dat het voor sommige dames het teken is dat het werk er op zit, terwijl ik juist van het nagenieten ben.

Ik zit dus er niet op te wachten dat de dame als een ware gymnaste van mijn evenwichtsbalk afspringt en met een dubbele flikflak naast het bed staat om zich te gaan opfrissen.

Klaarkomen is voor mij geen einddoel. Ik weet hoe het voelt om klaar te komen. Ja dat is bij een dvp bezoek heftiger dan met de handkar, maar het blijft een bekend gevoel en in die zin niet verrassend.

Ik ben veel liever bezig met dingen ontdekken bij een dame. Hoe voelt, ruikt en proeft zij, wat triggert haar en wat niet. Die ontdekkingsreis van lichaam en geest van een vrouw geeft mij oneindig meer voldoening dan mijn eigen orgasme.

Maar inderdaad zoals al eerder gezegd door anderen hier: soms lijkt een dame teleurgesteld of zelfs gefrustreerd als ze je niet klaar laten komen en hoewel een te bekend gevoel blijft het een erg lekker gevoel, dus laat ik het vrijwel altijd wel gebeuren, voor zover ik er iets over te zeggen heb.
 
@Clay Edging is geweldig als de dame je precies aanvoelt, zeker als je dan uiteindelijk wel komt, dat is uit je tenen.

Wat betreft wel of niet klaarkomen. Het "probleem" van klaarkomen is dat het voor sommige dames het teken is dat het werk er op zit, terwijl ik juist van het nagenieten ben.

Ik zit dus er niet op te wachten dat de dame als een ware gymnaste van mijn evenwichtsbalk afspringt en met een dubbele flikflak naast het bed staat om zich te gaan opfrissen.

Klaarkomen is voor mij geen einddoel. Ik weet hoe het voelt om klaar te komen. Ja dat is bij een dvp bezoek heftiger dan met de handkar, maar het blijft een bekend gevoel en in die zin niet verrassend.

Ik ben veel liever bezig met dingen ontdekken bij een dame. Hoe voelt, ruikt en proeft zij, wat triggert haar en wat niet. Die ontdekkingsreis van lichaam en geest van een vrouw geeft mij oneindig meer voldoening dan mijn eigen orgasme.

Maar inderdaad zoals al eerder gezegd door anderen hier: soms lijkt een dame teleurgesteld of zelfs gefrustreerd als ze je niet klaar laten komen en hoewel een te bekend gevoel blijft het een erg lekker gevoel, dus laat ik het vrijwel altijd wel gebeuren, voor zover ik er iets over te zeggen heb.
Als ik date ( minstens 2 uur) probeer ik die date altijd aan te vatten met innig tongzoenen, knuffelen en wat zij leuk vind.
Als zij dan op temperatuur is gekomen draaien we de rollen even om en als alles dan kookt van verlangen begint pas het echte werk ( dat lukt niet op dates van 1uur)
Is klaarkomen dan een doel op zich? Eigenlijk wel op die 2uur, en liefst als het kan 2 keer.
Maar wat ook een doel is is een orgasme bij haar.
Ik zou de date niet willen eindigen bij bvb een 2-0 eindstand voor mij. In dat geval geeft " winnen" geen voldoening.
natuurlijk lukt bovenstaande best bij een dame die je al goed kent, en die ook openstaat om zich volledig aan je te geven (en vice versa)
 
@Clay Edging is geweldig als de dame je precies aanvoelt, zeker als je dan uiteindelijk wel komt, dat is uit je tenen.

Wat betreft wel of niet klaarkomen. Het "probleem" van klaarkomen is dat het voor sommige dames het teken is dat het werk er op zit, terwijl ik juist van het nagenieten ben.

Ik zit dus er niet op te wachten dat de dame als een ware gymnaste van mijn evenwichtsbalk afspringt en met een dubbele flikflak naast het bed staat om zich te gaan opfrissen.

Klaarkomen is voor mij geen einddoel. Ik weet hoe het voelt om klaar te komen. Ja dat is bij een dvp bezoek heftiger dan met de handkar, maar het blijft een bekend gevoel en in die zin niet verrassend.

Ik ben veel liever bezig met dingen ontdekken bij een dame. Hoe voelt, ruikt en proeft zij, wat triggert haar en wat niet. Die ontdekkingsreis van lichaam en geest van een vrouw geeft mij oneindig meer voldoening dan mijn eigen orgasme.

Maar inderdaad zoals al eerder gezegd door anderen hier: soms lijkt een dame teleurgesteld of zelfs gefrustreerd als ze je niet klaar laten komen en hoewel een te bekend gevoel blijft het een erg lekker gevoel, dus laat ik het vrijwel altijd wel gebeuren, voor zover ik er iets over te zeggen heb.
Nou het klaar komen is leuk en lekker.maar gaat het mogelijk of lukt het een keer niet,licht ook aan hoe je met de dame omgaat heb je lekker same elkaar heerlijk geknuffeld en gestreeld , en heb je veel aandacht gegeven aan de dame zal ze je niet als een slechte minnaar zien ,maar lukt het gewoon even niet (kan druk zijn op het werk of thuis iets zijn ) als je zorgt dat je toch samen hebt genoten dan zal de dame ook niet gehaast zijn .maar je alleen waarderen en ga volgende keer bij haar terug ,en het zal nu wel beter zijn ,maak je niet druk het komt bij meer mannen voor om te presteren in het geboekte uur ,en daarbij je bent alle twee vreemde van elkaar,dan is het moeilijk om elkaars wensen gelijk aan te voelen .een goede dame die het vak verstaat en begrijpt helpt je er doorheen . En geniet je de volgende keer wel (en niet te veel na denken het moet gebeuren ) toi toi
 
Toen ik ben beginnen wandelen dan was ik ook te nerveus en ben niet klaargekomen werd daar zeker niet op nagekeken door de dame. Uiteindelijk andere dates gehad waar het wel zeer lekker lukte. Soms duurt het al wat langer als anders. Maar uiteraard is het ook de bedoeling dat de dame klaarkomt. Wat wel altijd gebeurt bij mijn dates. Het is ook voor mij geen einddoel hoor.
 
@Kokske13 Of ze je in ieder geval het gevoel geeft dat ze klaar is gekomen. Bij mij komen de dames ook altijd klaar. Ik gok bij minstens negentig procent van de andere wandelaars ook. Zijn alle DVP's zulke geile wezens dat ze werkelijk meerdere keren per dag klaarkomen of zou het zo kunnen zijn dat ze geregeld heel goed weten te doen alsof? "Ja, maar bij mij is het echt wel altijd echt want ..." Ok dan, jij bent een superstud.
 
@Kokske13 Of ze je in ieder geval het gevoel geeft dat ze klaar is gekomen. Bij mij komen de dames ook altijd klaar. Ik gok bij minstens negentig procent van de andere wandelaars ook. Zijn alle DVP's zulke geile wezens dat ze werkelijk meerdere keren per dag klaarkomen of zou het zo kunnen zijn dat ze geregeld heel goed weten te doen alsof? "Ja, maar bij mij is het echt wel altijd echt want ..." Ok dan, jij bent een superstud.
Ik heb in mijn dates toch ook nog geen dame weten faken.anders kunnen ze wel super goed toneel spelen😂. Maar ik heb toch nog niet ondervonden maar wat niet is kan nog komen 🤣🤣🤣
 
@Kokske13 Of ze je in ieder geval het gevoel geeft dat ze klaar is gekomen. Bij mij komen de dames ook altijd klaar. Ik gok bij minstens negentig procent van de andere wandelaars ook. Zijn alle DVP's zulke geile wezens dat ze werkelijk meerdere keren per dag klaarkomen of zou het zo kunnen zijn dat ze geregeld heel goed weten te doen alsof? "Ja, maar bij mij is het echt wel altijd echt want ..." Ok dan, jij bent een superstud.
Je slaat de spijker op zijn kop, de dames weten heel goed te doen alsof.
En kennelijk trappen wij mannen er nog in ook, als we denken dat we 90 - 100% klaarbeffen.
De gemiddelde dates, zeker bij de ramen, duren maar 20 min. Pijpen, beffen en neuken in 20 min.
Meest heb ik al meer dan 10 min nodig om de dame op te warmen.
Als ze van minuut 1 begint te kreunen dan heb ik altijd al mijn bedenkingen.
Als er na 10 minuten plus geen lichamelijke reactie is, nou stop er dan maar mee, dan heeft ze geen zin om haar lichaamssappen aan jouw te verspillen.
Zelfs bij mijn eigen vrouw scoor ik geen 100% en die wil graag klaarkomen.
De afgelopen twee weken nogal wat wonderschone dames bezocht tussen de 25 en 38 jaar.
De score was niet hoger dan 10% die echt klaarkwam, de rest was theater.
Maar oke ik vindt beffen nou eenmaal lekker
 
Je slaat de spijker op zijn kop, de dames weten heel goed te doen alsof.
En kennelijk trappen wij mannen er nog in ook, als we denken dat we 90 - 100% klaarbeffen.
De gemiddelde dates, zeker bij de ramen, duren maar 20 min. Pijpen, beffen en neuken in 20 min.
Meest heb ik al meer dan 10 min nodig om de dame op te warmen.
Als ze van minuut 1 begint te kreunen dan heb ik altijd al mijn bedenkingen.
Als er na 10 minuten plus geen lichamelijke reactie is, nou stop er dan maar mee, dan heeft ze geen zin om haar lichaamssappen aan jouw te verspillen.
Zelfs bij mijn eigen vrouw scoor ik geen 100% en die wil graag klaarkomen.
De afgelopen twee weken nogal wat wonderschone dames bezocht tussen de 25 en 38 jaar.
De score was niet hoger dan 10% die echt klaarkwam, de rest was theater.
Maar oke ik vindt beffen nou eenmaal lekker
Sorry mannen over bezoek aan raamdames kan ik niet oordelen. Dat is niet mijn ding, ik doe privé dates voor meerdere uren. Ieder zijn ding uiteraard
 
Sorry mannen over bezoek aan raamdames kan ik niet oordelen. Dat is niet mijn ding, ik doe privé dates voor meerdere uren. Ieder zijn ding uiteraard
Daar geldt exact hetzelfde voor. Misschien in iets minder sterkte mate, maar maak je geen illusies ... of wel als dat je leven prettiger maakt. Ik ga overigens ook niet naar raamdames.
 
Daar geldt exact hetzelfde voor. Misschien in iets minder sterkte mate, maar maak je geen illusies ... of wel als dat je leven prettiger maakt. Ik ga overigens ook niet naar raamdames.
Ik maakte me daar in het begin een illusie over. Maar nu eigenlijk niet meer. Het is niets meer dan een betaalde overeenkomst tussen de dame en mij. Ongeacht of ze nu klaarkomt echt of fake. 🤷🏼‍♂️
 
Sorry mannen over bezoek aan raamdames kan ik niet oordelen. Dat is niet mijn ding, ik doe privé dates voor meerdere uren. Ieder zijn ding uiteraard
Bezoek ook maar heel incidenteel een raamdame, mijn statistiek ging ook alleen over privebezoeken allemaal van een uur.
Maar als de date natuurlijk 2 uur duurt, dan bef je haar waarschijnlijk wel 30 minuten???
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan