fluisteraar
Newbie
- 15
- 26/06/25
- 10
Ik kan altijd geil worden, al zo snel als 30 min na een bezoek bij wijze van. Als ik maar juist geprikkeld wordt.Hoelang duurt het dan voor jullie weer geil zijn, bij mij is dat redelijk snel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan altijd geil worden, al zo snel als 30 min na een bezoek bij wijze van. Als ik maar juist geprikkeld wordt.Hoelang duurt het dan voor jullie weer geil zijn, bij mij is dat redelijk snel.
Is dat omwille van het verschil tussen een pensioen en een wedde, of omwille van het verschil tussen een jeugdige pik en een ouwe hanger? LOLNaarmate je ouder wordt, wordt dat uiteraard wel iets minder. Als ik naar de ramen ga, dan ga ik niet meer bij drie verschillende dames naar binnen op een avond...
Of... een 'ongelukkige samenloop' van beiden!Is dat omwille van het verschil tussen een pensioen en een wedde, of omwille van het verschil tussen een jeugdige pik en een ouwe hanger? LOL
Omdat ik ondertussen een jaar of 25 ouder ben dan toen ik begon met wandelen.Is dat omwille van het verschil tussen een pensioen en een wedde, of omwille van het verschil tussen een jeugdige pik en een ouwe hanger? LOL
Deze snap ik ben zelf 69 en dan is het al leuk als je komt bij de dvp. Kijk dit topic is gestart door een jonger iemand ( denk ik) want ik herken het wel van vroeger . ook geen moeite 2of3 komen op een dag ,, en dat is heeeeeeel leuk en lekker , maar helaas dat is voorbijIk ben al aardig op leeftijd en klaarkomen is niet altijd even makkelijk.
Dus ik ga het mezelf niet extra moeilijk maken door vantevoren te gaan rukken.