Klaarstaan voor mensen met beperking of profiteren van de situatie? (Lisette Mepschen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank je Noortje voor de uitgebreide duidelijke uitleg van hoe jij erin staat.

Bottom line, dit gaat niet over de integriteit van de dames, die staat buiten kijf, maar over het tarief wat berekend wordt.
De bottom line ging niet eens over Noortje. De bottom line is dat de persoon waar de topic starter het over had zichzelf groot in de media brengt als reddende engel terwijl het het tegenovergestelde is.

De prijzen maken wat dat betreft niets uit. Al zou die persoon 10000 euro voor een date vragen. Dat zou ze zelf moeten weten. Haar lichaam, haar prijs. Het enige wat ze beter zou kunnen doen is eerlijk zijn in de media

Hey die Lisette is wel een ontzettend ervaren en goed ingelichte sekswerker, die is toch wel bekend met GirlsReview? Die zal toch ook wel een keer ontdekken dat we ons hier ontzettend druk om haar maken?

Exact. Als je de belangrijkste details weglaat dan is het op zijn zachtst gezegd oneerlijk zijn
Dat is wel zo. Ik vermoed dat ze dat vooral weg gelaten hebben om negative reacties te meiden
Hey die Lisette is wel een ontzettend ervaren en goed ingelichte sekswerker, die is toch wel bekend met GirlsReview? Die zal toch ook wel een keer ontdekken dat we ons hier ontzettend druk om haar maken?
Zo super gekend is GR niet denk ik.

Hoe wel ik denk dat het een voordeel zou zijn moest ze zelf haar standpunt uitleggen. Als luisteren naar andere hun mening. Want eerlijk beide kanten hebben punten.

Terug
Bovenaan Onderaan