Klant geeft prostituee pak slaag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze waren en zijn in de Alkmaarse buurt aanwezig, vroeger luisterden ze zelfs mee met een handscanner naar de politiekanalen.
Het is inderdaad maar de vraag hoe fysiek ze worden, want in tegenstelling tot de klant, zijn zij wel vaker in dezelfde buurt en aldus op te sporen bij wangedrag.
 
Ze waren en zijn in de Alkmaarse buurt aanwezig, vroeger luisterden ze zelfs mee met een handscanner naar de politiekanalen.
Het is inderdaad maar de vraag hoe fysiek ze worden, want in tegenstelling tot de klant, zijn zij wel vaker in dezelfde buurt en aldus op te sporen bij wangedrag.
Oppakken die gasten en ons land uit rotten.
 
Ooit in het aller begin van mijn wandelcarriere in het SKW nam ik wel eens een maat/collega mee
Was getrouwd en alles, ik net gescheiden.. Dus dat was dikwijls 'passen en meten'..
Om een alibi te verzinnen en de zaak uit de wind te houden
Hij kon zelf niet fatsoenlijk Engels.. En daar ging het al mis..
Lang verhaal kort.. De dame wilde hem buiten na 10 minuten.. Waarom weet ik niet precies meer.. Maar ze gooide hem buiten, en zijn jas en schoenen achterop
Vervolgens wilde meneer nadat hij zich aangekleed had even de deur eruit trappen
Had nogal een kort lontje.. En dat wist ik eigenlijk wel.. Maar ja.. Je neemt ze mee heh?
Ik kon hem gelukkig nog net meesleuren, want terwijl ik zag dat mevrouw stond te bellen.. Kwamen er al een stel gasten met postuur Larry Wheels onze kant op
Moet je niet hebben dat je klappen krijgt van een stel Roemenen.. Midden in een hoerenbuurt.. Komt niet goed..
En waarschijnlijk ook nog politie erbij ook..
Hoe ga je dat thuis uitleggen.. Hij dan..
Snel naar de auto gesprint en met een rotgang Antwerpen uit..
Hem ook nooit meer meegenomen..
Pak je verlies en ga weg..
Volgende keer beter..
Van tijd tot tijd moet ik het weer even kwijt: je kunt het zo goed beschrijven. Zie het gewoon voor me.
Dit zijn pareltjes om te lezen.
 
Punt is niet altijd dat je ze niet aan zou kunnen, maar dat het 'gedoe' geeft en wat vragen bij vrouwtjelief op zou kunnen roepen.

Los daarvan: 'de held uithangen' levert te vaak niet zoveel op. Maar ik ben ook wel een beetje een slappeling ?.
 
Dan had Jojanneke beter daar kunnen gaan filmen. Blijkbaar zijn daar dus wel pooiers actief.
Nou dit was ergen 2005 ofzo..
Ik zou niet weten hoe het er nu is..
Bang in de zin dat ik er van onder de indruk ben ook niet..
Eerder voorzichtig.. Wil niet zeggen dat ik overal beren op de weg zie
Maar jij (zijzelf ook niet) weet nooit wie je voor je hebt..
En wat hij bijheeft.. Heb ooit wel eens een boom van een vent plat zien gaan van een tazer..
Zulke flauwekul moet je gewoon niet hebben, dat je in zo'n situatie out gaat en ligt te schuimbekken op de grond..
Of ineens onverwacht een hoek op je neus.. Meneer komt met een grote smoel op je af, en jij denkt 'grote bek, durft toch niks'... BAM uit het niks
Licht uit... Ben je mooi klaar mee..
Gewoon wegwezen als je het niet vertrouwd..
 
Precies wat hierboven staat. Die ene onzeker ogende gast kan zomaar al 10 jaar wedstrijden vechten of een wapen op zak hebben. Idem bij een pooier. Je weet het nooit in dit soort buurten (en in het algemeen).. Bang zijn is nergens voor nodig maar ben er gewoon op bedacht dat het tegenwoordig steeds sneller escaleert. En je komt er nou eenmaal om te neuken niet om te vechten. Daarvoor pak ik persoonlijk liever een extra training mee voor ik ga wandelen. Lekker je ding doen en gezeik altijd vermijden tenzij er geen andere mogelijkheid is.
 
Overigens geldt ook voor sekswerk dat je iemand nooit en te nimmer kunt dwingen tot een seksuele handeling.
Uiteraard is het dan wel zo sjiek als degene die afziet van de handeling het geld terug geeft.
Dat is niet alleen sjiek, als de sekswerker dat niet doet is het gewoon diefstal.

Laten we wel zijn ik kan een groenteboer ook niet dwingen mij appels te geven, maar als ik hem betaal in de veronderstelling appels te krijgen en hij levert ze niet dan ben ik toch echt opgelicht.

Ben zelf 1x opgelicht in een privéhuis en je hebt gewoon geen poot om op te staan, ik kan me best scenario's indenken waarin een man gewoon z'n geld terugpakt als hij de kans krijgt.

Het geweld praat ik niet goed.
 
Ik was vorige week bij een dvp in den Haag. In d'r profiel div. handelingen waar ik wel oren naar had, eenmaal beide naakt op bed bleek het een na het ander plots niet te kunnen.
Ik gaf bij de dame aan dat ik afzag van haar dienstverlening.. beide aangekleed en keurig geld terug gekregen.
 
Helemaal eens het is gewoon oplichting. Dat 'niet sjiek' was een understatement.

Toch zit er wel een lastig randje aan de vergelijking met de groenteboer en bijna alle andere vormen van handel. Ik kan de groenteboer wel sommeren om zijn appels af te staan, maar ik kan een DVP nooit en te nimmer sommeren een seksuele dienst te leveren. Maar in dat geval moet het geld gewoon terug en een klant mag dat dan best weg grissen als hij de kans krijgt.
Maar natuurlijk alleen als er echt niet is geleverd, als het half-half is, dan wordt het opeens erg ingewikkeld.
 
In mijn geval had ik wel al aan diversen van haar onderdelen gezeten ? ik ben meestal vrij gretig, maar toch geen probleem.
Nu moet je als illegaal werkende dvp natuurlijk ook geen problemen willen met klanten die je adres hebben ? das niet slim.
 
Dat is niet alleen sjiek, als de sekswerker dat niet doet is het gewoon diefstal.

Laten we wel zijn ik kan een groenteboer ook niet dwingen mij appels te geven, maar als ik hem betaal in de veronderstelling appels te krijgen en hij levert ze niet dan ben ik toch echt opgelicht.

Ben zelf 1x opgelicht in een privéhuis en je hebt gewoon geen poot om op te staan, ik kan me best scenario's indenken waarin een man gewoon z'n geld terugpakt als hij de kans krijgt.

Het geweld praat ik niet goed.
Zo eenvoudig is het helaas niet. Als je de mannen hoort wel. Maar hoeveel van die gsten vergeten de vooraf gemaakte afspraken? Willen toch iets doen wat gezegd was dat niet mocht? Op zijn hondjes en stiekem het condoom verwijderen. Denken dat ze de baas zijn omdat ze betaald hebben? Elk geval heeft twee kanten.
 
Maar in dat geval moet het geld gewoon terug en een klant mag dat dan best weg grissen als hij de kans krijgt.
Maar natuurlijk alleen als er echt niet is geleverd, als het half-half is, dan wordt het opeens erg ingewikkeld.
En wie gaat vaststellen of een dienst die niet geleverd werd effectief vooraf werd beloofd? Je bent hier als wandelaar het slachtoffer van het feit dat in de sekssector hoofdzakelijk in het zwart wordt gewerkt en in zo groot mogelijke discretie. Wat jij schrijft zou enkel correct kunnen gecheckt worden als je bij ieder dvp-bezoek vooraf een bestelbon invult en tijdens de date aanvinkt wat er al geleverd werd. Maar dat is natuurlijk een giller van formaat.

En wat is 'een dienst'? Wat ga je bv zeggen als een klant onverwacht vlug klaarkomt wanneer de dame zich uitkleedt en de klant nog maar begint aan te raken, en die klant eist zijn geld terug omdat hij niet kan neuken zoals afgesproken? Ik zou zeggen: dan moet hij maar een lelijke uitkiezen he, als hij zo op scherp staat dat hij al schiet van bijna niks. Is géén verzonnen verhaal hoor.
 
Yep.. sommige werken netjes met een planning, andere laten gewoon iedereen langskomen en laten random klanten naar binnen.
En als het druk is moet je lang wachten, of kom je gewoon niet binnen.
Heb je enig idee hoeveel fake-afspraken er gemaakt worden? Op de duur zeggen de dames 'kom maar af' en ze denken 'we zullen wel zien'. Nee, niet alle dames zijn netjes correct, maar alle heren toch zeker en vast ook niet. Dames worden dikwijls dag én nacht overstelpt met telefoontjes en berichtjes van gasten die blijven lullen en dingen vragen die bv in een advertentie staan, afspraken maken, niet opdagen, niet meer antwoorden op berichtjes enz.
 
Lang verhaal kort.. De dame wilde hem buiten na 10 minuten.. Waarom weet ik niet precies meer.. Maar ze gooide hem buiten, en zijn jas en schoenen achterop
Vervolgens wilde meneer nadat hij zich aangekleed had even de deur eruit trappen
Had nogal een kort lontje.. En dat wist ik eigenlijk wel.. Maar ja.. Je neemt ze mee heh?
Ik kon hem gelukkig nog net meesleuren, want terwijl ik zag dat mevrouw stond te bellen.. Kwamen er al een stel gasten met postuur Larry Wheels onze kant op
Moet je niet hebben dat je klappen krijgt van een stel Roemenen.. Midden in een hoerenbuurt.. Komt niet goed..
En waarschijnlijk ook nog politie erbij ook..
Vind je dat niet een normale reactie, dat die dame iemand belt als er een klant zodanig heibel maakt dat hij de deur er wil uittrappen???

Je weet niet meer precies wat de reden was waarom die dame hem eruit wilde na 10 minuten. Dan kan je ook niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van hem er uit te willen. Als die man, met zijn kort lontje, dingen wou die de dame niet had aangeboden, is het maar goed dat de dame hem eruit kieperde. Zal hem leren. En mocht hij een pak slaag gekregen hebben van 'iemand' dan was het misschien dubbel en dik verdiend. Sommige mannen denken echt dat die dames alles maar moeten doen.

Je moet dat soort dingen dus altijd van twee kanten bekijken, en bij zo een ruzie beweert steeds ieder van de twee dat ze gelijk hebben. Maar je was er niet bij zeker...
 
En wie gaat vaststellen of een dienst die niet geleverd werd effectief vooraf werd beloofd? Je bent hier als wandelaar het slachtoffer van het feit dat in de sekssector hoofdzakelijk in het zwart wordt gewerkt en in zo groot mogelijke discretie. Wat jij schrijft zou enkel correct kunnen gecheckt worden als je bij ieder dvp-bezoek vooraf een bestelbon invult en tijdens de date aanvinkt wat er al geleverd werd. Maar dat is natuurlijk een giller van formaat.

En wat is 'een dienst'? Wat ga je bv zeggen als een klant onverwacht vlug klaarkomt wanneer de dame zich uitkleedt en de klant nog maar begint aan te raken, en die klant eist zijn geld terug omdat hij niet kan neuken zoals afgesproken? Ik zou zeggen: dan moet hij maar een lelijke uitkiezen he, als hij zo op scherp staat dat hij al schiet van bijna niks. Is géén verzonnen verhaal hoor.
Toevallig je enige post in dit draadje waar ik het grotendeels mee eens ben (laat het white knighten aan de gesubsidieerde reddingsindustrie over, zou ik willen zeggen).
Ik denk dat er geen andere branche is waar het zo zeer op vertrouwen aan komt als in de prostitutie. Je betaalt als klant, maar het enige wat je een beetje hard kan maken is de tijd die je bij een dame door mag brengen. En laat je nou net niks aan tijd hebben als er niks in die tijd gebeurt waar je als man met seksuele behoeftes op had gehoopt.

Daarom is juist voor sekswerk een forum als dit zo belangrijk. De dames die er geen plezier in hebben en er geen energie in willen steken, die brengen we hier voor het voetlicht. Zo helpen we elkaar als wandelaars om de dames met de juiste instelling te vinden en degenen die misbruik van vertrouwen maken te vermijden. Dat is niet alleen fijn voor de wandelaars, maar ook voor de dames die hun vak serieus nemen.
 
Daarom is juist voor sekswerk een forum als dit zo belangrijk. De dames die er geen plezier in hebben en er geen energie in willen steken, die brengen we hier voor het voetlicht. Zo helpen we elkaar als wandelaars om de dames met de juiste instelling te vinden en degenen die misbruik van vertrouwen maken te vermijden. Dat is niet alleen fijn voor de wandelaars, maar ook voor de dames die hun vak serieus nemen.
Het belang van een forum is zeker reëel, maar het zwakke punt is dat we meestal de klant niet kennen. Wat er geschreven wordt, moet dus af en toe eens gerelativeerd worden.

Je gebruikt ook wel 1 nogal naieve uitdrukking: de dames die er geen plezier in hebben... De dames doen hun job. Het plezier is aan de kant van de klanten. Logisch, want die betalen daar voor. Al de rest is acteertalent.

Als een dame neukt om er plezier aan te hebben, neukt ze met iemand die zij zelf uitkiest en niet met iemand die haar uitgekozen heeft.

Misschien komt er eens een toevalstreffer langs, een superneuker? Helaas denken veel klanten dat zij dat zijn. Maar zelfs een lieve heer die respectvol is en flink zijn best doet, is gewoon nummer x in de rij, en als een dame soms al half schraalgeneukt is die dag, dan is het plezier vaak ver te zoeken.

De dames die er wél energie willen in steken, en de dames met de juiste instelling, die hun vak serieus nemen (waar je het hier ook over hebt) zijn inderdaad voor de klanten de fijnsten, maar ook zij acteren hun plezier. Wie gaat neuken voor geld, moet zich daar geen vragen bij stellen maar in zijn achterhoofd moet hij wel realistisch blijven.

Het is soms uit misvattingen dat ruzies ontstaan.
 
Ik zou zeggen: bezoek eens een hobbyist die niet te veel uren draait. Ja, die doen het met plezier en echt niet omdat ik Brad Pitt ben, want dat ben ik niet.
En met zo'n dame krijg je ook niet zo snel ruzie, want die geniet er van als ze je aan het genieten krijgt, niet als je sjagrijnig wordt.
 
Ze zullen er wel zijn zeker, de hobby-dvp's die het met plezier doen. Maar ik ken een pak meer hobbyhoertjes die in de stiel gestapt zijn vanuit een diepe financiële put en die geleerd hebben om het zogezegd met plezier te doen. Ik begrijp jou wel, en het is goed dat je erin gelooft, maar ik zou dan zeggen: ga zelf eens neuken (als hobby) met een madam die je niet kent, die je niet gekozen hebt, die totaal jouw type niet is, en waar je totaal niets voor voelt. Bij een man is het simpel he: als je hem niet omhoog krijgt, lukt het niet. Vrouwen kunnen gelukkig faken.
 
Heb je enig idee hoeveel fake-afspraken er gemaakt worden? Op de duur zeggen de dames 'kom maar af' en ze denken 'we zullen wel zien'. Nee, niet alle dames zijn netjes correct, maar alle heren toch zeker en vast ook niet. Dames worden dikwijls dag én nacht overstelpt met telefoontjes en berichtjes van gasten die blijven lullen en dingen vragen die bv in een advertentie staan, afspraken maken, niet opdagen, niet meer antwoorden op berichtjes enz.
Mee eens.. voor een groot gedeelte hebben we dit aan "ons eigen" gedrag te danken.
Helaas zijn er altijd weer gasten die het verpesten voor de rest.
 
Vind je dat niet een normale reactie, dat die dame iemand belt als er een klant zodanig heibel maakt dat hij de deur er wil uittrappen???

Je weet niet meer precies wat de reden was waarom die dame hem eruit wilde na 10 minuten. Dan kan je ook niet oordelen over het al dan niet terecht zijn van hem er uit te willen. Als die man, met zijn kort lontje, dingen wou die de dame niet had aangeboden, is het maar goed dat de dame hem eruit kieperde. Zal hem leren. En mocht hij een pak slaag gekregen hebben van 'iemand' dan was het misschien dubbel en dik verdiend. Sommige mannen denken echt dat die dames alles maar moeten doen.

Je moet dat soort dingen dus altijd van twee kanten bekijken, en bij zo een ruzie beweert steeds ieder van de twee dat ze gelijk hebben. Maar je was er niet bij zeker...
Nee..
de precieze toedracht weet/wist ik op dat moment niet..
later toen ik hem daarmee confronteerde wel.,wat ik al schreef ,hij was geen talen wonder en daar was het op fout gegaan..
blijkbaar was een misverstand over een dienst hoog opgelopen en had ze hem buitengeduwd ,nog voordat hij(godzijdank) zijn kleren uit had..
dat ze daarop gelijk haar 'personal security' belde kan hij verder niks aan doen..kan goed zijn dat mevrouw ook redelijk on edge was ,weet ik niet..zal waarschijnlijk ook niet de eerste keer geweest zijn..
eerlijk gezegd heb ik het meer gezien dat iemand buiten getrapt werd of de deur in gezicht kreeg..
die gasten verbleven gedurende shifts altijd in de buurt van meerdere dames/ramen dikwijls gewoon om dingen op te lossen ..the muscle zeg maar..
als je toendertijd je ogen niet in je zakken had zag je dat snel zat..gasten die de dames achter de ramen in de gaten hielden ,en wie er op straat rondliep..dan dikwijls nog wat andere gasten (soms stille politie)die die gasten weer in de gaten hielden..en zo was het voor de naive wandelaar net een drukke winkelstraat..
was het echter niet hee..
mijn enigste concern toen ,was om zo snel mogelijk de situatie te neutraliseren..
hij was getrouwd..had geen enkel excuus om daar te zijn ,ik had hem meegenomen met mijn auto..
was mijn laatste jaar dat ik voor een baas werkte met mijn eigen ploeg metselaars en voegers..en hij werkte bij mij..de wekker ging om 05.00u de volgende dag en ik HAD hem nodig..want het was/is een enorm goede vakman..
geen zin om in Antwerpen centrum op het politiebureau te zitten tot s'nachts of iets in die aard..die jongen is van oorsprong een Rotterdammer en met ditto accent ..ik spreek desgewenst plat Brabants eventueel met een woordje Vlaams ertussen..maar nen Ollander mee ne grote bek ,da val slecht bij een vant Stad dikwijls..
dus oppakken en het aftrappen..ongeacht wie er schuld heeft..
 
Zo eenvoudig is het helaas niet. Als je de mannen hoort wel. Maar hoeveel van die gsten vergeten de vooraf gemaakte afspraken? Willen toch iets doen wat gezegd was dat niet mocht? Op zijn hondjes en stiekem het condoom verwijderen. Denken dat ze de baas zijn omdat ze betaald hebben? Elk geval heeft twee kanten.
Wat ik zei was dat er scenario's zijn waarin de klant belazerd wordt, en daar sta ik nog steeds achter, zo eenvoudig is het wel degelijk.

Wat jij nu zegt is dat er ook scenario's zijn waarin de klant fout zit, sja, dat heb ik nooit ontkent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan