Klant geeft prostituee pak slaag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We weten helemaal niet wat er aan de hand was.
Natuurlijk mag je een vrouw niet slaan, maar misschien heeft zij geen prestatie geleverd en heeft hij daarom het geld terug gepakt.
 
Oei, een dvp slaan zou ik toch nooit doen, ook al levert zij geen prestatie. Los van het feit dat ik het een laffe actie vind, trek je ook altijd aan het kortste eind. Bij geen prestatie zou ik haar er wel op aanspreken maar ik zou het nooit tot een escalatie laten komen. Dan maar me erbij neerleggen en de dame niet meer bezoeken.
 
Slaan zeker nooit.
Wel een keer gehad dat een meid me tot 2x aan toe heeft laten komen om mij vervolgens meer dan een uur in straat te laten wachten..
En mij daarna nog blokkeren ook omdat ik geïrriteerd naar haar appte.
De 3e keer haar huisnummer gekregen, niet naar binnen gegaan om te meppen.. maar wel een telefoontje gepleegd naar misdaad anoniem..
No fuck you Bitch ?
 
Nope.. een nieuwe simkaart doet wonderen ?
Trouwens, ze zit er nog steeds hoor..
Hij/zij gaf later aan via Whatsapp dat de politie er niks mee doet.
From Russia, Romanian papers.. check.. ok.. bye. ?

Ik zal het je nog sterker vertellen, als ze gaan klagen dat ze lastig gevallen worden of gestalkt, krijg je nog gezeik ook als het tegen zit. Of erger nog, dat je ze geslagen en beroofd heb ?‍?
 
Hangt er uiteraard van af of het bellen of een tekstbericht is. In het eerste geval noem ik mijn voornaam.
Tekstbericht heb ik ook eens gestuurd en kreeg meteen straatnaam en huisnummer, terwijl er nog niet eens een tijd was afgesproken...
 
Yep.. sommige werken netjes met een planning, andere laten gewoon iedereen langskomen en laten random klanten naar binnen.
En als het druk is moet je lang wachten, of kom je gewoon niet binnen.
 
Ik heb in dat specifieke geval een bericht gestuurd met wanneer ik verwachtte er te zijn.
Had het aardig goed ingeschat; bijna op het exacte tijdstip belde ik aan.
En dat was inclusief een nog te ondernemen treinreis en een wandeling...
 
Ooit in het aller begin van mijn wandelcarriere in het SKW nam ik wel eens een maat/collega mee
Was getrouwd en alles, ik net gescheiden.. Dus dat was dikwijls 'passen en meten'..
Om een alibi te verzinnen en de zaak uit de wind te houden
Hij kon zelf niet fatsoenlijk Engels.. En daar ging het al mis..
Lang verhaal kort.. De dame wilde hem buiten na 10 minuten.. Waarom weet ik niet precies meer.. Maar ze gooide hem buiten, en zijn jas en schoenen achterop
Vervolgens wilde meneer nadat hij zich aangekleed had even de deur eruit trappen
Had nogal een kort lontje.. En dat wist ik eigenlijk wel.. Maar ja.. Je neemt ze mee heh?
Ik kon hem gelukkig nog net meesleuren, want terwijl ik zag dat mevrouw stond te bellen.. Kwamen er al een stel gasten met postuur Larry Wheels onze kant op
Moet je niet hebben dat je klappen krijgt van een stel Roemenen.. Midden in een hoerenbuurt.. Komt niet goed..
En waarschijnlijk ook nog politie erbij ook..
Hoe ga je dat thuis uitleggen.. Hij dan..
Snel naar de auto gesprint en met een rotgang Antwerpen uit..
Hem ook nooit meer meegenomen..
Pak je verlies en ga weg..
Volgende keer beter..
 
Ooit in het aller begin van mijn wandelcarriere in het SKW nam ik wel eens een maat/collega mee
Was getrouwd en alles, ik net gescheiden.. Dus dat was dikwijls 'passen en meten'..
Om een alibi te verzinnen en de zaak uit de wind te houden
Hij kon zelf niet fatsoenlijk Engels.. En daar ging het al mis..
Lang verhaal kort.. De dame wilde hem buiten na 10 minuten.. Waarom weet ik niet precies meer.. Maar ze gooide hem buiten, en zijn jas en schoenen achterop
Vervolgens wilde meneer nadat hij zich aangekleed had even de deur eruit trappen
Had nogal een kort lontje.. En dat wist ik eigenlijk wel.. Maar ja.. Je neemt ze mee heh?
Ik kon hem gelukkig nog net meesleuren, want terwijl ik zag dat mevrouw stond te bellen.. Kwamen er al een stel gasten met postuur Larry Wheels onze kant op
Moet je niet hebben dat je klappen krijgt van een stel Roemenen.. Midden in een hoerenbuurt.. Komt niet goed..
En waarschijnlijk ook nog politie erbij ook..
Hoe ga je dat thuis uitleggen.. Hij dan..
Snel naar de auto gesprint en met een rotgang Antwerpen uit..
Hem ook nooit meer meegenomen..
Pak je verlies en ga weg..
Volgende keer beter..
Wat zijn het toch een stel helden die roemenen. Ze zijn zelf te bang dat ze klappen krijgen van iemand stel losers.
 
De meeste pooiers doen niets veel praat en daar stopt het ,de meeste hebben zelfs geen geldige verblijfsvergunning ,ik ga daar niet voor opzij ,als er politie aan te pas komt lopen ze harder weg dan je zelf kunt lopen ,ik spreek van ondervinding ?
Ik zelf ben totaal niet onder de indruk van dat soort gasten. Als ze wat willen dan komen ze maar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan