ATV - Gazet van Antwerpen

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee hoor.. maar daar dreigde de planner/of dame wel mee.Ted ..kreeg jij een WA van de politie. Of begrijp ik het verkeerd
Zijn ze zo slecht in het onthouden van namen of heet je dan opeens anders?Nope.. een nieuwe simkaart doet wonderen ?
Een man slaan ook niet.Een vrouw om wat voor reden dan ook slaan is nooit goed te praten.
Wat zijn het toch een stel helden die roemenen. Ze zijn zelf te bang dat ze klappen krijgen van iemand stel losers.Ooit in het aller begin van mijn wandelcarriere in het SKW nam ik wel eens een maat/collega mee
Was getrouwd en alles, ik net gescheiden.. Dus dat was dikwijls 'passen en meten'..
Om een alibi te verzinnen en de zaak uit de wind te houden
Hij kon zelf niet fatsoenlijk Engels.. En daar ging het al mis..
Lang verhaal kort.. De dame wilde hem buiten na 10 minuten.. Waarom weet ik niet precies meer.. Maar ze gooide hem buiten, en zijn jas en schoenen achterop
Vervolgens wilde meneer nadat hij zich aangekleed had even de deur eruit trappen
Had nogal een kort lontje.. En dat wist ik eigenlijk wel.. Maar ja.. Je neemt ze mee heh?
Ik kon hem gelukkig nog net meesleuren, want terwijl ik zag dat mevrouw stond te bellen.. Kwamen er al een stel gasten met postuur Larry Wheels onze kant op
Moet je niet hebben dat je klappen krijgt van een stel Roemenen.. Midden in een hoerenbuurt.. Komt niet goed..
En waarschijnlijk ook nog politie erbij ook..
Hoe ga je dat thuis uitleggen.. Hij dan..
Snel naar de auto gesprint en met een rotgang Antwerpen uit..
Hem ook nooit meer meegenomen..
Pak je verlies en ga weg..
Volgende keer beter..
Waarom zijn heren altijd zo BANG voor pooiers ik begrijp dat nooit.Dan had Jojanneke beter daar kunnen gaan filmen. Blijkbaar zijn daar dus wel pooiers actief.
De meeste pooiers doen niets veel praat en daar stopt het ,de meeste hebben zelfs geen geldige verblijfsvergunning ,ik ga daar niet voor opzij ,als er politie aan te pas komt lopen ze harder weg dan je zelf kunt lopen ,ik spreek van ondervinding ?Waarom zijn heren altijd zo BANG voor pooiers ik begrijp dat nooit.
Ik zelf ben totaal niet onder de indruk van dat soort gasten. Als ze wat willen dan komen ze maar.De meeste pooiers doen niets veel praat en daar stopt het ,de meeste hebben zelfs geen geldige verblijfsvergunning ,ik ga daar niet voor opzij ,als er politie aan te pas komt lopen ze harder weg dan je zelf kunt lopen ,ik spreek van ondervinding ?