Martin heeft seks met een minderjarige prostituee, maar dan heeft ze een naar bericht voor hem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is net als die beelden die je ziet als je bijvoorbeeld een Primera bezoekt; een foto van een jongen/ meisje met daarbij de vraag "hoe oud denk je dat ik ben?"

Toch blijft het je verbazen als je langs een school loopt en er altijd leerlingen zijn die staan te paffen.
 
Het is net als die beelden die je ziet als je bijvoorbeeld een Primera bezoekt; een foto van een jongen/ meisje met daarbij de vraag "hoe oud denk je dat ik ben?"

Toch blijft het je verbazen als je langs een school loopt en er altijd leerlingen zijn die staan te paffen.
Het probleem is ook de laksheid sommige volwassenen. Er zijn kinderen die met 11 al sex hebben, roken zelfs al wiet roken. Ik vraag mij af waar die ouders? Moest me pa mijn zien roken hebben of drinken of gehoord hebben dat ik aan 11 jaar dat zou gedaan hebben. Het zou mijn beste dag niet geweest zijn. En ook niet van de persoon die mij dat verkocht of gegeven heeft.

Nu zijn de ouders veel te laks.
 
Misschien is laks het woord, maar er wordt nog steeds aangemoedigd dat beide ouders moeten/ mogen werken. Als dat al zo zou zijn, wie houdt er dan toezicht? Er mag dan opvang zijn tijdens of na schooltijd, maar of dat afdoende is?
 
Misschien is laks het woord, maar er wordt nog steeds aangemoedigd dat beide ouders moeten/ mogen werken. Als dat al zo zou zijn, wie houdt er dan toezicht? Er mag dan opvang zijn tijdens of na schooltijd, maar of dat afdoende is?
Er zijn wel alleenstaande ouders die het kunnen. Als ze van jong af niet leren dat al de beslissingen die je neemt gevolgen hebben. Staan ze zoals martin naïef in het leven.
 
Het probleem is ook de laksheid sommige volwassenen. Er zijn kinderen die met 11 al sex hebben, roken zelfs al wiet roken. Ik vraag mij af waar die ouders? Moest me pa mijn zien roken hebben of drinken of gehoord hebben dat ik aan 11 jaar dat zou gedaan hebben. Het zou mijn beste dag niet geweest zijn. En ook niet van de persoon die mij dat verkocht of gegeven heeft.

Nu zijn de ouders veel te laks.
Jij hebt zelf geen kinderen zeker?
Zo snel met je mening dan.
 
Jij hebt zelf geen kinderen zeker?
Zo snel met je mening dan.
Het gaat ook echt wel om de opvoeding die dit meisje heeft gehad.
Als ze de normen en waarden niet heeft geleerd dan kom je makkelijker in zo'n situatie.
Ligt het geheel aan haar? nee dan deels niet omdat ik vind dat haar ouders ook de verantwoordelijkheid hadden moeten nemen.
Tegenwoordig wordt er van ouders verwacht dat een kind zichzelf opvoedt (en ja ik weet waar ik over praat, heb er vaak mee te maken met dit asociale gedrag van kinderen/jeugd).
Als je zelf een kind hebt vind ik dat je ook de verantwoordelijkheid moet nemen om op je kind te letten, zijn vele manieren voor.

Maar dit meisje moet zelf ook haar verantwoordelijkheid nemen en toegeven dat ze aan oplichting deed, en niet dat zielige verhaal wat we altijd horen: ze heeft een moeilijke jeugd.
Tegenwoordig wordt alles daarop gegooid, Als je 17 bent en al in staat mensen te chanteren en te bedreigen, dan mag je wat mij betreft ook volwassen berecht worden.
Je wilt volwassen dingen doen, dan mag je ook daarvoor berecht worden, en wat mij betreft ook de ouders want die hadden best een oogje meer in het zeil kunnen houden.
 
Jij hebt zelf geen kinderen zeker?
Zo snel met je mening dan.
Nee idd ik heb er geen. Maar ik heb genoeg vrienden die wisten als ik genoeg roep en tier of ambetant genoeg ben krijg ik mijn zin. Ze zijn 16 ze bleven soms dagen weg als hun ouders vroegen waar ze gezeten hebben. Worden ze uit gescheten en steekt dochter of zoontje lief hem weg op hun kamer. Ze doen wat ze willen want ze komen er mee weg. Da moest ik niet doen.

Als ik soms zie met hoe weinig respect ze met hun ouders omgaan val ik achter over. Die ouders zeggen daar niets op buiten ach ja we zijn het al gewend.

Ze rijden zat hun auto kapot voor zo lang hun auto in de garage is pakken we mama haar auto.

Ze gaan ieder weekend uit tot 7 u smorgens en liggen tot 15 u in hun bed. Ze hebben een rij verbod ze vertellen dat vol trots rond want dat is stoer e. Als je dan vraagt en je werk ? Me ouders gaan me wel voeren. Hij was vergeten dat hij zijn rijbewijs nodig heeft om zijn werk te doen. Dan komt de paniek. Wat moet ik nu doen ik ga mijn werk kwijt graken. Hun oplossing voor alles is mama en papa gaan het oplossen.
 
Nee idd ik heb er geen. Maar ik heb genoeg vrienden die wisten als ik genoeg roep en tier of ambetant genoeg ben krijg ik mijn zin. Ze zijn 16 ze bleven soms dagen weg als hun ouders vroegen waar ze gezeten hebben. Worden ze uit gescheten en steekt dochter of zoontje lief hem weg op hun kamer. Ze doen wat ze willen want ze komen er mee weg. Da moest ik niet doen.

Als ik soms zie met hoe weinig respect ze met hun ouders omgaan val ik achter over. Die ouders zeggen daar niets op buiten ach ja we zijn het al gewend.

Ze rijden zat hun auto kapot voor zo lang hun auto in de garage is pakken we mama haar auto.

Ze gaan ieder weekend uit tot 7 u smorgens en liggen tot 15 u in hun bed. Ze hebben een rij verbod ze vertellen dat vol trots rond want dat is stoer e. Als je dan vraagt en je werk ? Me ouders gaan me wel voeren. Hij was vergeten dat hij zijn rijbewijs nodig heeft om zijn werk te doen. Dan komt de paniek. Wat moet ik nu doen ik ga mijn werk kwijt graken. Hun oplossing voor alles is mama en papa gaan het oplossen.
Toch ligt dat niet per definitie aan de ouders.
Ga jij er eerst maar eens een paar 20 jaar in huis nemen en dan spreken we nog eens.
 
Toch ligt dat niet per definitie aan de ouders.
Ga jij er eerst maar eens een paar 20 jaar in huis nemen en dan spreken we nog eens.
En of het is door sommige ouders hun niet (genoeg) verantwoordelijk voelen voor hun kinderen. Dat je zo krapul hebt.

Voor zo lang ik geen 18 was had ik naar me pa te luisteren. Ik wist ook geel goed als ik iets goed mispeuterd had dat er gevolgen gingen zijn. Geen zakgeld playstation etc indien nodig een tik. Toen ik 16 was mocht ik 2 weken niet op mijn playstation. Ik deed het toch want ik Was toch al 16 wat gaat hij doen? Hij is naar boven gekomen niets gezegt mijn playstation gepakt en door het raam in de tuin gesmeten. Pas na 3 weken is hij om een nieuwe geweest. Maar daarna is dat nooit meer nodig geweest.

Nu nemen ouders dat niet meer af want ze hebben er zelf te veel last van.

Moest mijn zoon later van 20 een rij verbod hebben zou hij mogen zijn plan trekken. Hij kan zijn fiets of de bus nemen. Hij is 20 jaar en volwassen. Als ik hem nooit laat de gevolgen dragen van zijn eigen daden leerd hij niets bij. Wat niet betekend dat ik hem niet zou helpen moest het nodig zijn.

moest mijn dochter op haar 17de haar prostitueren heb ik als ouder gefaald. ik ben haar vader het is mijn taak om haar te leren wat er kan en wat niet. Tot de dag dat ze 18 is is ze 100% mijn verantwoordelijkheid.
 
Eigenlijk hoe vreemd ook telt deze zaak alleen maar verliezers. Die man vanwege wat ie gedaan heeft (vond de opmerking van de rechter over vragen ID best bijzonder).
En zij omdat ze waarschijnlijk zo'n fucked up leven leidt dat ze dit soort praktijken bijna straffeloos kan doen.
 
Dus alles wat er mis kan gaan met je kinderen is fout en verantwoordelijkheid van de ouders .
Tot hun 18e..
En daarna maakt het opeens niks meer uit ook als ze een dag later DVP wordt.
Simpele gedachte.
Een ander voorbeeld , als je dochter anorexia krijgt op haar 15e heb je dan ook gefaald als opvoeder. ? Of hoe ver strekt dat allemaal.
Eigenlijk hoe vreemd ook telt deze zaak alleen maar verliezers. Die man vanwege wat ie gedaan heeft (vond de opmerking van de rechter over vragen ID best bijzonder).
En zij omdat ze waarschijnlijk zo'n fucked up leven leidt dat ze dit soort praktijken bijna straffeloos kan doen.
De media hebben weer wat om over te schrijven, en de " nette "mensen om weer wat felle kritiek op te hebben .
Dus toch nog winnaars.
 
Dus alles wat er mis kan gaan met je kinderen is fout en verantwoordelijkheid van de ouders .
Tot hun 18e..
En daarna maakt het opeens niks meer uit ook als ze een dag later DVP wordt.
Simpele gedachte.
Een ander voorbeeld , als je dochter anorexia krijgt op haar 15e heb je dan ook gefaald als opvoeder. ? Of hoe ver strekt dat allemaal.
als ouder ben je verantwoordelijk voor je kinderen en hun daden. Zo ben ik opgevoed. Als ouder is het toch je taak om je kind het verschil aan te aan te leren tussen juist en fout ?

Als mijn dochter van 15 anorexia heeft heb ik niet gefaald maar het is wel een teken dat het ergens fout loopt. Het is voor mij als vader mijn taak/ plicht om alles te doen om haar te helpen.

als ik later een kind heb een hij of zij gaat in hun jeugd het crimineel pad op dan zou ik van mij zelf vinden dat ik gefaald heb als ouder. Mijn kinderen zijn mijn verantwoordelijkheid en van mijn vrouw en niemand anders.

Als ze volwassen zijn ga ik mij tuurlijk nog verantwoordelijk voor hun voelen. Maar als ze 18 zijn moeten ze zelf hun verantwoordelijkheid nemen en hun keuzes maken. Eens ze volwasssn zijn heb ik niets meer te zeggen ik kan enkel nog raad geven en helpen.


Als ik het artiekel las was het eerste wat ik dacht. Waar waren die ouders van dat meisje? En later hoe komt het dat ze zich prostitueert? Word ze gedwongen door iemand mss familie? Is het uit noodzaak? Hoe kan het dat die ouders niet weten waar en met wie ze rond hangt?
 
Mijn complimenten voor zowel de officier als de rechter want de eis en de straf zijn vooralsnog de laagste die ik ooit in een zaak als deze voorbij heb zien komen. Vaak is bij dezelfde mate van schuld meerdere maanden geëist en mannen met een voorbeeldfunctie zijn zelfs soms tot meerdere maanden veroordeeld. Dat is later in hoger beroep wel -m.i. terecht - teruggedraaid. Het is een draak van een wetsartikel omdat het een misdrijf betreft dat je onbewust kan plegen, maar waarvoor je desondanks veroordeeld wordt.
Het enige wat bewezen hoeft te worden: dat je het gedaan hebt. Zelfs als vervolging tegen de uitgesproken wil van de bijna meerderjarige tiener is dendert de justitiële trein gewoon door. In Duitsland bestaat dit wetsartikel ook, zelfs met een hoger strafmaximum, maar daar moet opzet wel bewezen worden. Veroordelingen hiervoor komen daar dan ook zelfs in absolute aantallen veel minder vaak voor.
De Nederlands wetgever is voor dit wetsartikel in de VS aan het shoppen geweest. Het tekent de gebetenheid van de Nederlandse wetgever, politie, justitie en rechterlijke macht op klant en prostituee. Een kwart eeuw hoofdzakelijk de VVD op Justitie en Veiligheid met een onderbreking voor het CDA, dat krijg je ervan, dus lekker scoren met de zondebok.

Je ziet steeds vaker dat de relatief lage schadevergoedingen in Nederland al tot misdrijven kunnen verleiden. Hier is het afpersing; dit had dit prinsesje waarschijnlijk nagelaten als ze alleen vergoede psychotherapie had kunnen krijgen. Ondanks haar minderjarigheid had ze aangepakt moeten worden. Het etiket kwetsbaarheid wordt vaak op deze minderjarigen geplakt, meestal onterecht, vind ik. Vaak is het juist voorlijkheid die je in alle beroepen ziet. Omdat ouders meestal op afstand staan en minvermogend zijn ze ook eerder van zelf verdienen afhankelijk dan de prinsjes en prinsesjes uit betere en rijkere milieus. Hier is duidelijke sprake van de verkeerde voorlijkheid die dus ook in herhaling is gevallen, ook nog in vereniging met anderen. Tendentieus van de rechter - helaas zie je dat vaker - om van "een kind" te spreken terwijl het om een bijna meerderjarige gaat die al anderhalf jaar seksueel zelfbeschikkingsrecht heeft. Aan de andere kant is het niet mede veroordelen tot een schadeloosstelling eigenlijk een erkenning ervan dat noch de rechter noch de officier eigenlijk echt in het slachtofferschap van dit prinsesje gelooft.

Mijn advies aan de zogenaamde daders of , beter, slachtoffers: glashard ontkennen dat er (betaalde) seks heeft plaatsgevonden als men redelijkerwijs kan aannemen dat daarvan geen bewijs te vinden is. Dan is het gewoon uw woord tegen het hare, en dat is onvoldoende voor een veroordeling. Betaling ontkennen maar seks wel toegeven heeft eerdere lotgenoten niet voor een veroordeling kunnen behouden, dus trap niet in die val.

Ik kon het vonnis niet op rechtspraak.nl vinden, helaas omdat daarin toch nog het nodige te vinden is dat de krant niet haalt.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk zeker te weten dat het ook aan de opvoeding van de ouders ligt ;)
Ik zal het dan ook zeker anders doen dan deze ouders
De ellende van de huidige tijd is dat je te maken hebt met bijvoorbeeld de influencers en in de directe omgeving misschien wat foute vrienden.

Wie True Lies ooit gekeken heeft, herinnert zich de opmerking die Harry (Arnold Schwarzenegger) te horen kreeg van zijn collega; dat Prince en Madonna de kinderen opvoedden.

Nu zijn dat -helaas- die influencers, die zelf ook nog vrij jong zijn, de nodige kennis en levenservaring ontberen.
Voeg daarbij dat de sociale controle anders is dan tientallen jaren terug en je hebt een groep jonge mensen die maar wat aanrommelt.

Zoals de generaties voor mij wel eens vertelden: "als je vroeger wat fouts deed, kreeg je een optater van je ouders en indien die niet in de buurt waren, dan wel van de buren.
Probeer dat in de huidige tijd maar eens te doen...
 
Zoals de generaties voor mij wel eens vertelden: "als je vroeger wat fouts deed, kreeg je een optater van je ouders en indien die niet in de buurt waren, dan wel van de buren.
Probeer dat in de huidige tijd maar eens te doen...
dat is een feit tegen dat ik kinderen heb ga ik moeten opletten dat ik niet te veel decibels produceer. Stel je voor dat ze een truma hebben omdat ik boven de 75 DB gegaan ben.
 
Zoals de generaties voor mij wel eens vertelden: "als je vroeger wat fouts deed, kreeg je een optater van je ouders en indien die niet in de buurt waren, dan wel van de buren.
Probeer dat in de huidige tijd maar eens te doen...
Dan heb je binnen een half uur de politie voor je deur wegens kindermishandeling.
Ze filmen alleen precies het moment dat het al escaleert, niet waarom en dan ben jij het haasje.

Je mag tegenwoordig al niks meer zeggen zonder dat je iemand ''discrimineert'' , we zijn in Amerikaanse praktijken gekomen.
Je hoeft maar een scheet te laten en iemand stapt daarvoor al naar de rechter.
 
Dan heb je binnen een half uur de politie voor je deur wegens kindermishandeling.
Ze filmen alleen precies het moment dat het al escaleert, niet waarom en dan ben jij het haasje.

Je mag tegenwoordig al niks meer zeggen zonder dat je iemand ''discrimineert'' , we zijn in Amerikaanse praktijken gekomen.
Je hoeft maar een scheet te laten en iemand stapt daarvoor al naar de rechter.
Dan krijg je zulke dingen.
 
Dan krijg je zulke dingen.
Ja alles in scene gezet, dat is anno 2023 ook heel normaal.

Een docent mag tegenwoordig ook niets meer tegen een kind zeggen, want anders komen ouders persoonlijk verhaal halen, of erger nog kan je een klap verwachten of stalking/bedreiging bij je woonadres.

Ouders voeden hun kinderen niet meer op, vinden het prima.
Ik heb ook altijd geleerd de juiste keuzes te maken, en bij een verkeerde op de blaren te moeten zitten.
Echter wordt dat tegenwoordig zo betutteld, want ''ze hebben een zware jeugd gehad''.
Kom op zeg, waar is de tijd dat je nog een tik kreeg voor wat je deed....
 
Een docent mag tegenwoordig ook niets meer tegen een kind zeggen, want anders komen ouders persoonlijk verhaal halen, of erger nog kan je een klap verwachten of stalking/bedreiging bij je woonadres.
Dit is tekenend in dat verband:

6bbddb5f4e8cb0dc55a6039bfb.jpg


Op het nieuws was het lerarentekort ook weer eens onderwerp van gesprek.
Het lijkt me, dat naast een nog hoger beloning, eerst eens iets gedaan wordt aan het afdwingen van respect voor de leraar.
 
Dit is tekenend in dat verband:

6bbddb5f4e8cb0dc55a6039bfb.jpg


Op het nieuws was het lerarentekort ook weer eens onderwerp van gesprek.
Het lijkt me, dat naast een nog hoger beloning, eerst eens iets gedaan wordt aan het afdwingen van respect voor de leraar.

Zo slecht schijnt een leraar niet te verdienen, waar het hem in zit is alle randzaken waar een docent mee bezig is buiten zijn of haar kerntaak namelijk lesgeven.

Toevallig kwam vandaag het nieuws naar buiten dat Nederlandse jeugd steeds slechter is gaan lezen en gemiddeld het niveau heeft om niet in staat te zijn een krant of brief van gemeente te lezen.

Bron
Citaat: Eén op de drie Nederlandse jongeren is nu 'onvoldoende geletterd' en heeft een leesniveau dat niet volstaat om als zelfstandig burger deel te nemen aan de maatschappij.

Oorzaken worden niet echt gegeven behalve de dooddoener schoolsluiting door Covid.

Als ouders en leraren al tekort schieten in het aanleren van basisvaardigheden als lezen, schrijven en rekenen, hoe moet je dan als kind van je omgeving meekrijgen wat de normen en waarden zijn in deze maatschappij.
 
Dat was inderdaad de kern van het verhaal, maar zoals ik al aanstipte: het gaat er om dat leerlingen respect hebben voor gezag en oudere mensen.
We kunnen er lacherig om doen, maar in Duitsland is het de gewoonte dat leerlingen opstaan als de docent het klaslokaal betreedt.
 
Ja alles in scene gezet, dat is anno 2023 ook heel normaal.

Een docent mag tegenwoordig ook niets meer tegen een kind zeggen, want anders komen ouders persoonlijk verhaal halen, of erger nog kan je een klap verwachten of stalking/bedreiging bij je woonadres.

Ouders voeden hun kinderen niet meer op, vinden het prima.
Ik heb ook altijd geleerd de juiste keuzes te maken, en bij een verkeerde op de blaren te moeten zitten.
Echter wordt dat tegenwoordig zo betutteld, want ''ze hebben een zware jeugd gehad''.
Kom op zeg, waar is de tijd dat je nog een tik kreeg voor wat je deed....
dat is zo ze starten dan whatsapp groepjes op om alles goed te kunnen plannen. en de jeugd maakt daar graag gebruik van.

Mensen kunnen de dag van vandaag niets meer verdragen.
Dat was inderdaad de kern van het verhaal, maar zoals ik al aanstipte: het gaat er om dat leerlingen respect hebben voor gezag en oudere mensen.
We kunnen er lacherig om doen, maar in Duitsland is het de gewoonte dat leerlingen opstaan als de docent het klaslokaal betreedt.
Bij mij op school was dat nog zo. Je moest wachten tot dat de leerkracht zei neem maar plaats. De leerkracht bleef zelf ook rechtstaan uit wederzijds respect.

Ik vind ook wel dat wederzijds moet zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die ouders moeten dan ook wel opletten met stalking/bedreiging.
Zo had ik een keer van een verre vriendin gehoord dat haar ex vriend de hele tijd langs haar huis reed en bedreigende appjes stuurde.
Zij aangifte doen en de politie ging bij haar huis posten.
Toen is hij aangehouden en op zijn telefoon appjes en de GPS-locatie gegevens uitgelezen.
Daarop konden ze zien wanneer en op welke tijden hij is langsgereden etc.
Vriend veroordeeld en ze heb hem nooit meer in de straat gezien of berichtjes ontvangen.
 
dat is zo ze starten dan whatsapp groepjes op om alles goed te kunnen plannen. en de jeugd maakt daar graag gebruik van.

Mensen kunnen de dag van vandaag niets meer verdragen.
Whatsapp? Gaat allemaal via snapchat, want die chats kan je direct na het lezen laten verdwijnen.
Zelfs Telegram gebruiken ze al.

Dan maar een app downloaden dat je kan zien wat je kinderen allemaal doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan