Martin heeft seks met een minderjarige prostituee, maar dan heeft ze een naar bericht voor hem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik herinner mij nog van die Limburgse zedenzaak met een minderjarige dat er maar één persoon was die niet werd veroordeeld, en dat was doordat hij stevig ontkende en er niet genoeg bewijs tegen hem was.

Mocht ik ook ooit zo'n aanklacht tegen mij krijgen, zwijgrecht + advocaat! Niet je mond opentrekken bij de politie, voor wat dan ook. Laat het OM het maar bewijzen.
Dat is misschien nog de beste methode. In tegenstelling tot verkeersovertredingen maak je dan nog kans om ongestraft de rechtbank te verlaten.
 
Dat is misschien nog de beste methode. In tegenstelling tot verkeersovertredingen maak je dan nog kans om ongestraft de rechtbank te verlaten.
Met ''Ik heb er geen actieve herinneringen aan'' kom je ook ver, aldus Rutte wel 🤣

Het beste is je te beroepen op je zwijgrecht, dan hebben ze 9 van de 10 keer geen poot om op te staan.
Kijk eens naar alle (grote)criminelen die doen dat ook en hebben vaak lage straffen....
 
Zo'n appende scholier reed ik eens tegemoet, die strafte bijna haarzelf toen ze haar koers moest verzetten.
Had ze nog geluk dat ze geen auto als tegenligger had. Er moeten nog wat doden vallen voordat "we" misschien eens wakker worden waar het appen tijdens het fietsen betreft.
 
Zo'n appende scholier reed ik eens tegemoet, die strafte bijna haarzelf toen ze haar koers moest verzetten.
Had ze nog geluk dat ze geen auto als tegenligger had. Er moeten nog wat doden vallen voordat "we" misschien eens wakker worden waar het appen tijdens het fietsen betreft.
Het mag al niet, maar er wordt niet op gehandhaafd, maar bij een automobilist wel, beetje omgekeerde wereld al zeg ik het zelf
 
Dat mag dan wel zo zijn, het is geen geldig verweer.

Zelfs al had hij om haar ID gevraagd en ze laat die van een oudere vriendin of haar oudere zuster zien, of ze heeft een vals identiteitsbewijs, het misdrijf van sex tegen betaling met een minderjarige blijft bestaan.
Dus als ze het ID had laten zien van haar 3 jaar oudere zus (die als 2 druppels water op haar lijkt) en je hebt dus officieel ID gezien (weliswaar van haar zus), dan ben je nog steeds strafbaar?
Hoeveel zin heeft het dan nog om een DVP om haar ID te vragen?

In dat geval lijkt het (zoals al door sommigen aangegeven) het beste om te ontkennen en een beroep te doen op je zwijgrecht. Zorg dan ook voor zo min mogelijk bewijsmateriaal, dus cash betalen en volgespoten condooms (DNA) mee naar huis nemen.
Of uit de gevarenzone blijven en wegblijven bij hele jonge DVP's.
 
Laatst bewerkt:
Dus als ze het ID had laten zien van haar 3 jaar oudere zus (die als 2 druppels water op haar lijkt) en je hebt dus officieel ID gezien (weliswaar van haar zus), dan ben je nog steeds strafbaar?
Hoeveel zin heeft het dan nog om een DVP om haar ID te vragen?

In dat geval lijkt het (zoals al door sommigen aangegeven) het beste om te ontkennen en een beroep te doen op je zwijgrecht. Zorg dan ook voor zo min mogelijk bewijsmateriaal, dus cash betalen en volgespoten condooms (DNA) mee naar huis nemen.
Of uit de gevarenzone blijven en wegblijven bij hele jonge DVP's.
Ze kunnen ook een valse ID hebben die niet van een echte te onderscheiden is.
Het is tegenwoordig voor klanten niet meer makkelijk, maar de dame in kwestie mag dan wel liegen en gaat vrijuit...
Wat een verrot land eigenlijk
 
maar de dame in kwestie mag dan wel liegen en gaat vrijuit...
Deze rubriek ging niet over de dame en wat zij fout deed. En liegen is in het merendeel van de gevallen zelfs helemaal niet strafbaar. Er is niet zo iets als het misdrijf van "liegen".

Dus:
  1. De strafzaak ging over "Martin" en niet over wat die dame deed; en
  2. Je eigen schuld wordt niet weggenomen door de schuld van de andere partij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan