Klanten die niet kunnen accepteren dat dvp's bepaalde extra's weigeren.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.917
09/10/21
4.208
19
Klanten die niet kunnen accepteren dat dvp's bepaalde extra's weigeren. Ik heb het hier over klanten die vanuit gaan dat alles mag bij een dame mag en die dan hier komen klagen van ik mocht haar niet kussen of weet ik wel wat. En sommigen zijn zo eigenwijs dat zelfs als ze van tevoren weten dat een bepaalde handeling niet gewenst is bij een dame dat ze het alsnog proberen in de hoop dat de desbetreffende dame het gaat accepteren. Een tip voor de heren spreek van tevoren duidelijk af wat wel en niet mag zo voorkom je teleurstellingen en heb jij en de dame een fijne date zonder narigheden.
 
Ik kan dit wel enigzins begrijpen, vooral als betreffende dvp er mee adverteerd. Beetje alsof je iets besteld bij een restaurant en dan de helft van het gerecht niet krijgt...
 
Pff, mij boeit het niet .
Advertenties zijn toch reclame.
Veel beloven en weinige geven, doet de dwazen in vreugde leven.

Zelfs als ze dingen met mij niet willen doen wat ze, zoals ik lees ins sommige reviews, met anderen blijkbaar wel doen, heb ik er geen probleem mee.
Iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil, tegen een bepaalde prijs of niet.
Ik veeg alleen voor mijn eigen deur.
 
Wellicht ook een ongewild en ongewenst bijeffect van "ons" forum. Als in een review staat dat een dame iets gedaan heeft, dan maakt het niet uit of ze er mee adverteert of niet, maar zullen er altijd uilenballen zijn die denken "oh dat mag ik dan ook!"

Ik lees nooit waar een dame mee adverteert, maar vraag het ter plekke. Zelfs dan kan het nog gebeuren dat ze de ene keer wel iets toelaat en een volgende keer niet of omgekeerd. Iedereen heeft weleens even geen zin in het één of ander. Ik vind het prima.
 
Ik lees vooraf altijd de geadverteerde diensten want ik ga ervan uit dat deze correct worden weergegeven; worden mijn wensen niet allen ✅ dan sla ik haar gelijk over en ga naar de volgende en ga de dame verder niet lastig vallen met "Wat is er mogelijk in de prijs?" Dat lijkt me nou zo'n irritante en overbodige vraag om dit van de zoveelste klant te horen en kan me goed voorstellen dat ze denkt; dat staat toch verdorie in mijn advertentie vermeldt? Wat ik wel altijd vraag als de dame aan mijn wensen voldoet is of de diensten inclusief de prijs zijn of tegen meerprijs en zo ja voor hoeveel aangezien dat per dame kan verschillen.

Verder ben ik het er mee eens dat een dvp zelf mag bepalen welke (extra) diensten ze bij de een wel doet en bij de ander niet afhankelijk van hygiëne en wederzijdse klik. De keus van de dame heb je als klant gewoon te respecteren en het is aan de klant dit te accepteren of verder te wandelen.

Persoonlijk ken ik een hoop vaste dames die bij mij (gratis 😉) extra diensten verlenen waarmee ze niet adverteren en daar schrijf ik uiteraard niet over in mijn recensies om geen verwachtingen bij anderen te scheppen. Uit respect blijft dat gewoon netjes tussen ons.
 
Persoonlijk ken ik een hoop vaste dames die bij mij (gratis 😉) extra diensten verlenen waarmee ze niet adverteren en daar schrijf ik uiteraard niet over in mijn recensies om geen verwachtingen bij anderen te scheppen. Uit respect blijft dat gewoon netjes tussen ons.
Je zegt het zelf vaste dames waren ze geen vaste dames dan had je die extra's waarschijnlijk niet gekregen. Zo werkt het nou eenmaal hoe vaker je een dame bezoekt hoe meer ze je beloont.
 
Wij zijn onze eigen Keuringsdienst van Waarde. (y)

Ik ben mild naar DVP's toe, maar vind dat je niet afgescheept moet worden. Bijvoorbeeld als je body to body massage bestelt en de dame legt net even vijf seconden haar borsten op je onderrug, dan klopt het niet.
Maar verder moet je toch echt respect hebben voor de DVP. Zij is gewoon een mens en laten we dankbaar zijn dat er vrouwen zijn die dit werk willen doen. Ik ben reuze blij dat ik de mogelijkheid heb om seks te hebben met een lekkere vrouw die dertig jaar jonger is dan ik. Het kost mij geen moeite om haar dan de ruimte te geven om haar eigen grenzen te bewaken. Doe ik trouwens zelf ook !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan