Recensie Klara, Haus nr 5, Nordhorn 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tja, matig weer, vakantie, maar geen vakantieweer nog.
Dan zit je thuis en dan gaat het kriebelen om wat te ondernemen.
Gebeld na huisnr5 voor Klara en kon al een uur later.

Bij aankomst met Klara meegelopen na de kamer. Toen ik op de kamer mijn mondkapje afdeed, zei ze "He, ik herken jou". En yep, toen zij haar mondkapje afdeed bleek ik haar voor corona al 2x bezocht te hebben en super-service toen gekregen, dus dit bezoekje kan niet misgaan.
Waarom herkende ik haar niet op de website? Voor corona was de naam Clara, nu opeens Klara. Verder staan er van haar nu veel oudere foto's op waar ze iets slanker is en geen tattoos op haar arm. Dacht dus steeds dat het om een andere dame ging die er nu zit. Ze gaf aan binnenkort nieuwe foto's te maken.
Dit is de foto nu op de website (heel oud):
Dit is een veel recentere foto:
Inmiddels is haar hele rechterarm getatoeëerd en is haar haar iets langer.

Wat ik al vermelde, al 2x eerder bezocht dus dit werd weer goed.
Mijn kledingwens is bij haar geen issue en na wassen kwam ik de kamer binnen en was ze al aangekleed, wow :p. Eerste paar minuten staand staan frummelen waarbij ze zacht op je lichaam kust, je tepels likt en heel langzaam je paal in extase wrijft.
Op bed belangt, maar ipv meteen pijpen eerst sensueel op elkaars lichaam kruipend, weer zacht kussend en alles goed en langzaam erotisch opbouwend. Na een paar minuten pakte ze een condoom, maar alles gaat zo sensueel dat je geeneens doorhebt dat ze de condoom plaatst en langzaam ging ze over na pijpen. Haar lippen zijn vol (geen idee of ze gemaakt zijn), maar haar pijpen is subliem, of ze hem vacuüm zuigt (voor ze begon gaf ze ook aan als het te heftig wordt ik dat moet aangeven). Het pijpen was in diverse standen waardoor de sensuele beleving super wordt en verre van eentonig.
Richting de 30min ging ze over op de door mij gevraagde oliemassage. Eerst naast mij liggend zodat ik haar overal goed kon betasten ze lag er zeer erotisch en uitdagend bij. Vlak voor het einde gevraagd of ze op mijn benen kon gaan zitten voor de finale, omdat ik dan het mooiste uitzicht heb.

Klara is momenteel denk ik wel mijn topdame van hausnr5, nu Olga er niet meer is.
Veel dames doen hier het minimale, maar bij Klara wordt er een compleet super erotisch spel opgevoerd wat super intens is en je het gevoel krijgt of ze je geweldig vind en precies dit is de illusie waar ik zo graag mijn geld aan uitgaf, de ultieme erotische belevenis en niet even de klant snel afwerken voor het geld.

Klara gaf aan volgende week nog een week in Rheine te zijn en dan een tijdje na huis/vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zelf deze week ook een bezoekje gehad bij Klara in Haus nr 2b. Zoals eerder beschreven verliep de date erg sensueel, met subtiele aanrakingen en gekus op het lichaam. Ze heeft een hoog GF gehalte en doet erg goed haar best. Tijdens de massage ook erg leuk met haar gebabbeld.

Enige minpunt, ze gebruikt zoals meerdere dames in duitsland die verrekte rode condooms. Heb een hekel aan die dingen en vind ze niet fijn zitten. Enfin, dit mocht de pret niet drukken en ze heeft me maar pijpend naar het hoogtepunt gebracht.
 
De meeste dames in Nr2B/5 hebben er geen enkel probleem mee als je je eigen condooms mee brengt. De meeste dames hebben toch die Durex Glyder gevallen, die zitten mij te strak, bij een andere dame is zo een zelfs eens gescheurd. Sindsdien koop ik de juiste maat van MySize en ik denk dat het maar één dame liever haar eigen condoom gebruikte ivm latex allergie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan