Een lieve, sociale meid met een knap gezichtje. Ze vroeg vriendelijk waar ik vandaan kwam, hoe mijn dag is geweest, wat ik nog ging doen vanavond enz. Small talk, maar helpt wel met je op je gemak te stellen.
Vergeleken met de meeste Belgische dames van haar leeftijd is ze qua uiterlijk zeker een stapje hoger. Haar "buikje" is dat van een gezonde twintiger, zeker geen "penske". Haar vol b cupje (eind b, bijna c) vult haar lichaam perfect aan en ze heeft kleine tepeltjes waar je goed aan kan zuigen. Ze heeft ook een mooi steekkontje en hourglass heupen. Naar mijn mening (een afgetrainde gym boy) is haar lichaam is perfect. Ik heb dames in mijn vriendenkring die al jaren fitness doen die een zwakker figuur hebben als haar.
Ze heeft een badkamer in haar slaapkamer; bij andere dames in ditzelfde huis is dit niet het geval (moet je de "walk of shame" doen door de gang). Bij binnenkomst vroeg ze wat ik graag had en deed dit tijdens onze date ook gewillig. Zoenen deed ze niet, maar gaf wel overal kusjes. Ze zet kalme muzie kop en vraagt je om rustig op het bed te gaan liggen terwijl ze haar kleren uitdoet. Haar topje en broekje liet ze aan. Deze verdwenen echter later tijdens de massage...
De daad in het kort: Als begin een body 2 body massage gevolgd door veel gestreel en kusjes (gaf eerder aan dat ik dit graag had), daarna PZC wat overging tot 69. In het algemeen was ze stil tijdens het beffen maar naderend het eind van onze 69 deed ze hevig haar best (versnelling hoger met pijpen/aftrekken) en won ik zelfs wat gehijg en een paar kreuntjes van haar. Na een grondige orale sessie voor ons beiden geswitcht naar cowgirl waarin ze van verschillende varianten wisselde; o.a. frog squat wat ongelofelijk lekker is (je hebt zicht op haar gezichtje, haar zwaaiende tietjes, ...), hierin nam ze zelf de controle maar gaf de controle ook uit handen nadat ze moe werd.
Hier mocht ik flink doorstoten waardoor ik al vrij snel klaarkwam. Was toen ongv 45-50 minuten binnen; ze stelde voor om me nog te masseren tot de tijd om was maar dit sloeg ik over. Alvorens ik me kon douchen had ze me onder de gordel grondig afgeveegd met een tissue en vochtig doekje. Dit kon ik wel appreciëren, heb in het verleden dames gekend waar je zelf "alles mocht opruimen"... Na mijn douche had ze haar nachtkleedje al aan en gaf ze me een kus op de wang en wenste me een fijne avond maar ik had niet het gevoel dat ze me de deur uit wou. Alles was relaxed en vriendelijk.
Als je van een zacht, lief en spontaan meisje houd dan is Klaudie ideaal. Persoonlijk heb ik het graag wat heviger maar als je haar goed opwarmt kan ze goed meedoen met het ritme.