Recensie Klaudie, Hasselt 4,11 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-klaudie-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een keer voor en een keer na nieuwjaar geweest. Prima ervaring, er kan veel helaas geen zoenen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-klaudie-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een lieve, sociale meid met een knap gezichtje. Ze vroeg vriendelijk waar ik vandaan kwam, hoe mijn dag is geweest, wat ik nog ging doen vanavond enz. Small talk, maar helpt wel met je op je gemak te stellen.

Vergeleken met de meeste Belgische dames van haar leeftijd is ze qua uiterlijk zeker een stapje hoger. Haar "buikje" is dat van een gezonde twintiger, zeker geen "penske". Haar vol b cupje (eind b, bijna c) vult haar lichaam perfect aan en ze heeft kleine tepeltjes waar je goed aan kan zuigen. Ze heeft ook een mooi steekkontje en hourglass heupen. Naar mijn mening (een afgetrainde gym boy) is haar lichaam is perfect. Ik heb dames in mijn vriendenkring die al jaren fitness doen die een zwakker figuur hebben als haar.

Ze heeft een badkamer in haar slaapkamer; bij andere dames in ditzelfde huis is dit niet het geval (moet je de "walk of shame" doen door de gang). Bij binnenkomst vroeg ze wat ik graag had en deed dit tijdens onze date ook gewillig. Zoenen deed ze niet, maar gaf wel overal kusjes. Ze zet kalme muzie kop en vraagt je om rustig op het bed te gaan liggen terwijl ze haar kleren uitdoet. Haar topje en broekje liet ze aan. Deze verdwenen echter later tijdens de massage...

De daad in het kort: Als begin een body 2 body massage gevolgd door veel gestreel en kusjes (gaf eerder aan dat ik dit graag had), daarna PZC wat overging tot 69. In het algemeen was ze stil tijdens het beffen maar naderend het eind van onze 69 deed ze hevig haar best (versnelling hoger met pijpen/aftrekken) en won ik zelfs wat gehijg en een paar kreuntjes van haar. Na een grondige orale sessie voor ons beiden geswitcht naar cowgirl waarin ze van verschillende varianten wisselde; o.a. frog squat wat ongelofelijk lekker is (je hebt zicht op haar gezichtje, haar zwaaiende tietjes, ...), hierin nam ze zelf de controle maar gaf de controle ook uit handen nadat ze moe werd.

Hier mocht ik flink doorstoten waardoor ik al vrij snel klaarkwam. Was toen ongv 45-50 minuten binnen; ze stelde voor om me nog te masseren tot de tijd om was maar dit sloeg ik over. Alvorens ik me kon douchen had ze me onder de gordel grondig afgeveegd met een tissue en vochtig doekje. Dit kon ik wel appreciëren, heb in het verleden dames gekend waar je zelf "alles mocht opruimen"... Na mijn douche had ze haar nachtkleedje al aan en gaf ze me een kus op de wang en wenste me een fijne avond maar ik had niet het gevoel dat ze me de deur uit wou. Alles was relaxed en vriendelijk.

Als je van een zacht, lief en spontaan meisje houd dan is Klaudie ideaal. Persoonlijk heb ik het graag wat heviger maar als je haar goed opwarmt kan ze goed meedoen met het ritme.
 
Hoe werkt het daar eigenlijk. Je moet achteraan het huis per parkeren.
Is daar een receptie, moet men gewoon het huis binnengaan.
Of hoe werkt het daar juist. Na afspraak uiteraard.
 
Hoe werkt het daar eigenlijk. Je moet achteraan het huis per parkeren.
Is daar een receptie, moet men gewoon het huis binnengaan.
Of hoe werkt het daar juist. Na afspraak uiteraard.

Je parkeert achter het huis. Dan loop je terug naar de ingang (net achter de poort bij de haag).

De vorige keer wou Klaudie dat ik haar smste als ik aan de deur stond. Heb dat dan ook gedaan. In de gang was het toen donker dus ik veronderstel dat er mensen sliepen.

De keer daarvoor moest ik aanbellen en toen deed er een andere dame open die vroeg of ik een afspraak had.

Ik denk dat het van tijd tot tijd afhangt. Je kan dit ook gewoon aan Klaudie zelf vragen hoe of wat. De meisjes laten normaal zelf weten hoe het werkt.
 
Ondertussen 3 maanden geleden maar kan bevestigen wat ik hier lees. Vriendelijk beetje introverte meid, niet zo spraakzaam. Beetje afstandelijk en het gevoel dat het voor haar een routine is. Maar echt prachtig lichaam en echt goede gfe seks
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Klaudie voor de eerste keer bezocht. Vriendelijk en lief meisje, inderdaad wat introvert en niet erg spraakzaam. Daardoor komt ze misschien wat afstandelijk over. Mooie vrouw ook, een prachtig lichaam en perfecte borsten. Ze vraagt wat je fijn vindt. Uitgebreide en heel sensuele b2b massage, die ze afwisselt met pzc. Je mag haar niet vingeren, maar haar poesje strelen mag wel. Zoenen doet ze ook niet, maar ze geeft wel kusjes op je lichaam en dat mag ook bij haar. Je kan ook uitgebreid genieten van haar mooie borstjes. Dan mocht ik haar beffen (ik had niet de indruk dat ze ervan genoot), dan 69 (wel grappig, ik zei het in het Frans, en ze verstond het niet, toen maar sixty-nine gezegd), en dan condoom om. Girl on top, waarbij ik heel snel klaar kwam in haar strakke kutje. En toen begon ze helemaal opnieuw, massage, blowjob, strelen, ze gaf zich helemaal en ze slaagde erin om mijn ouweheer weer aardig stijf te krijgen. Tweede standje missionaris en nog eens klaargekomen. Echt wel een fijne GFE, met veel knuffelen en strelen, daar hou ik van. Ze maakt het uur ook echt vol. En nog dit: toen ik uit de badkamer kwam nadat ik mij verfrist had, zag ik iets wegglippen onder het bed en toen ik na de seks terug naar de badkamer ging liep er ineens een knaagdiertje achter mij aan: de fret waarover in een eerdere review al gepraat werd ... o_O
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-klaudie-2.html
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was weer super.
Het was dinsdag duidelijk dat het al weer even geleden was voor haar want ze werd Kletsnat bij het beffen, dit was de vorige keren het enige minpuntje. Ik ben gemakkelijk 3keer klaargekomen in 90minuten.
Als ze ook nog tongde was ze voor mij perfect.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-klaudie-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week nog op bezoek geweest bij Klaudie. Zoals hier al vaak genoeg gezegd is, zeer mooie en vriendelijke meid met wie je een super date mag beleven. Wat mij verraste (en vind ook verrassend dat bij de meer recente recensies niks er over gezegd is) is dat ze zwanger is, en dat niet een beetje, ik schat 6-7 maanden. Dat maakt dat haar borsten nu D-cup zijn geworden (nog steeds prachtig) en de algemene ervaring was top. Ze pijpte mij deze keer wel met condoom, wellicht door de zwangerschap is ze extra voorzichtig (vorige keren was het zonder). Al in al een super ervaring, afwisselend pijpen, beffen, sex in een aantal posities, alweer pijpen om dan in doggy klaar te komen. Ik zie dat ze nu weg is, vraag me af hoe lang zullen we moeten wachten totdat ze terug is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan