Kledijwensen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een keer kwam een dame - zonder dat ik het gevraagd had - met een sexy verplegers pakje binnen. Ik was meteen de patient en vroeg of ze aan mijn thermometer kon check hoe hoog mijn temperatuur was. Heeft ze gedaan. En ze was niet alleen verpleegster maar ook arts, want ze wist hoe ze me moest behandelen :)
 
De eerste keer bij een nieuwe dame geef ik nooit kledingwensen door omdat ik benieuwd ben wat haar stijl is. Ik ga altijd voor thuisontvangst en ik vind het persoonlijk altijd jammer als ze al in lingerie de deur open doet. Voor mij is elkaar uitkleden juist onderdeel van het spel, dus ik vind het juist leuk als ze een mooi kleedje of rokje met topje aan heeft. Daaronder graag mooie lingerie, het liefst met aan jarretelgordeltje en kousen.

Als ik een tweede keer terug ga, dan geef ik soms wel eens aan wat ik mooi vind.
 
voor mij zijn het jarretels met mooie zwarte zijde kousen.
Wel zelf meebrengen de dames hebben die meestal niet.
Ik hou daar ook van. Jarreteles en kousen. Bij voorkeur donker bruine kousen. En het kan misschien raar overkomen, doch ik word opgewonden door kousen waar van de tenen en hielen versterkt zijn. Vooral voor die hielen. In het SKW zat er lang een dame van zo'n 40 jaar. Lang niet de mooiste. Maar ik ging toch binnen bij haar enkel en alleen omdat die hielen zichtbaar kwamen uit haar high-heels. Zalig gewoon. Ik heb er zelfs eens een paar gedragen door haar gekocht voor 25 euro. Zot hé. En ik heb ze nog steeds.
 
Kleding kan me niet zo gek opwinden eerlijk gezegd maar als ze zich blauw zou bodypainten en een witte muts op zou zetten lijkt me dat wel wat voor een keertje
Als een soort tribute voor Pierre Kartner
 

Bijlagen

  • Evk8UYNWQAQrSLB.jpeg.jpg
    Evk8UYNWQAQrSLB.jpeg.jpg
    248 KB · Weergaven: 17
  • article-2008217-0CBB9B3400000578-858_306x562.jpg
    article-2008217-0CBB9B3400000578-858_306x562.jpg
    57,7 KB · Weergaven: 17
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan