Algemeen Klereverkopers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pattayaan

Vaste klant
139
18/02/23
453
Toen ik in 1989 voor het eerst Thailand bezocht werd Thailand voornamelijk bezocht door Europeanen en een enkele Amerikaan en Australiër. De enige Indiërs die je zag waren die klereverkopers. Dat vond ,en vind , ik irritante ventjes. Ze schuiven ongevraagd een boek met wat ze verkopen onder je neus.
Nu, na 36 jaar, vallen ze je nog steeds lastig met dat irritante hello sir , how are you. Alsof ze gewoon vriendelijk zijn. Maar je zult ze nooit zo'n groepje van 4 landgenoten horen aanspreken. Of een Thai die voorbij loopt begroeten. Natuurlijk weet ik goed genoeg dat ze alleen vriendelijk zijn omdat ze je bahtjes willen.
Ik weet dat ik ze gewoon moet negeren en voorbij lopen alsof ze lucht zijn, maar onbewust irriteer ik me aan die klootzakken.
Tja, ik weet dat ik discrimineer want wanneer de bardames naar me roepen , of zelfs me tegenhouden, irriteer ik me daar niet aan.
Hebben jullie dat nou ook.

Maatwerk is natuurlijk wel da bomb. En ook nog eens supergoedkoop. Ik heb in de loop der tijd, een aantal kostuums en meerdere overhemden maken, bij Indiaanse en Pakistaanse "vriendjes". Een van de dingen waar je op moet letten, is dat het eindproduct, overeenkomt met de stof uit het coupon boek. Je wordt soms belazerd waar je bijstaat..

Terug
Bovenaan Onderaan