Klimaat-neukers.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meestal hou ik er niet zo'n rekening mee, maar afgelopen week was ik echt loom door het weer.

Waardoor wel extra in de mood, maar toch niet er toe te zetten om ergens langs te gaan.

Vooral raam is meestal niet te doen met dit weer, hoewel er ook wel kamers met airco zullen zijn, maar dat weet je bijna nooit van tevoren.
 
Normaal gesproken bij deze temperaturen op een laag pitje, maar vorige week was er net een dame van de wishlist in de buurt. Dus toch maar afgesproken en o o wat ben ik blij dat ik gegaan ben🥵🥵
 
nou..als ik de hele dag buiten op de stijger heb gestaan..dikwijls geen zuchtje wind of beschutting..
dan ga ik misschien nog even een uurtje trainen en daarna in bad tv liggen kijken..en daarna naar mijn nest .
ik word wel geil van al die dames op straat..maar ik onderneem niks meer..ervaring uit het verleden, beter niet doen ook..word niks
 
Niet nu, maar ik werkte een keer in Frankfurt toen het er ook 35C was. Begin van de avond naar een Laufhaus en daar een van mijn favorieten bezocht. Gelukkig was ze er, zodat ik niet eeuwig trap-op-trap-af moest.

Ze was een petite met grote tieten. Ik op mijn rug, me laten pijpen en dan cowgirl. Dus aan haar tieten gespeeld en me klaar laten neuken. Minder zweet voor mij, en een cool wipje bij de hete omstandigheden.
 
'Klimaat-neukers' hebben we gedurende afgelopen dagen genoeg gehad in Den Haag op/rondom de Utrechtsebaan/A12...:p
Eigenlijk had de politie afgelopen zondag geen waterkanonnen moeten inzetten, dan waren die lui van XR wel snel verdwenen van het hete asfalt...

Maar goed, even on-topic: wandelen stond voor mij tijdelijk 'on hold', op dit moment heb ik helaas nog geen goede optie gevonden (weinig respons van dames; misschien hebben ze het te warm en is reageren dan te veel gevraagd...). Verder maakt het mij niet uit hoe warm/koud het nou is. Als ikzelf en de dame maar 'heet' genoeg zijn...
 
Ik heb nog nooit iemand met het klimaat zien neuken, waar zijn de recensies hiervan er waar is de link op Kinky hier van, het klimaat is wel erg oud dus ik vraag me ook daadwerkelijk af of dat prettig is,welke cupmaat heeft het klimaat, dus veel vragen zonder antwoord
 
Nou, in ieder geval zijn jullie wel rechtlijnige vrouwonvriendelijke klootzakken. 😊

Ik postte dat laatste antwoord op mr smith eigenlijk vooral om een visje uit te gooien….en er werd massaal gebeten.

Mag hoor, maar dan weten we ook weer wie er in meerdere of mindere mate deel uit maken van de hatefuck-brigade!

Overigens ben ik niet in het ene of het andere links of rechtse kamp en ik betrap mezelf er op dat ik soms moet lachen om een spijkerharde review, maar ik denk wel altijd: zijn het nou lieve mannen die nu eenmaal een wat aparte voorkeur hebben of toch een soort bewust mysoginistische FvD psycho engnekken?

🤔😉
 
Laatst bewerkt:
Zo'n meid met paars haar, haar onder de oksels en een ongeschoren poes. Ik pas ff...
Als het niet een al té alternatief type is, dan mag het best. Maar ik pas als ze onder de "lichaamsversieringen" zit.
Maar -even kijkend naar de openingspost- het is nu verre van warm weer en met die vele regen van de laatste tijd is het niet bepaald uitnodigend om te gaan wandelen.
 
als ik ga neuken, hou ik elke keer rekening met het klilmaat, of ten minste voor de afvalberg niet te groot te maken, " ik gebruik geen condoom" hahaha
 
Een vergelijkbare gedachte:

2f9vdb.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.579
Berichten
728.621
Leden
33.558
Nieuwste lid
bibiroot
Terug
Bovenaan Onderaan