WHEM Kloe, privé ontvangst Amsterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.401
30/06/21
3.479
44
Een aantrekkelijke, petit blonde dame met alle services die ik me maar kan wensen...
Oftewel: te mooi om waar te zijn?

Kon niets vinden m.b.v. reversed image search...Zou het dan toch....

Wie kent haar al?
Lijkt me sterk, gezien haar opgegeven leeftijd en volgens mij nooit eerder hier geweest, maar wie weet ?

 
Profile pic in app is nu aangepast, is sowieso niet dezelfde dame als fotos op kinky.

* nu is foto weer aangepast met eentje die wel overeenkomt, ben benieuwd naar ervaring...
 
Laatst bewerkt:
Tineye vind niets en Google alleen haar Kinky ad. @hellraiser666 , zou jij nog eens willen kijken?
Ik heb ook niks gevonden, niet op de foto's en niet op het telefoonnummer.
Wel is het opvallend dat de foto's van de normaal geklede dame juist wel het gezicht tonen terwijl de foto's van de schaars geklede dame het gezicht juist niet tonen.
Misschien krijg je een date met de schaars geklede dame maar is die niet zo knap als de normaal geklede dame?
Maar dit is natuurlijk een beetje gokken en gissen.
De knappe jongedame van foto 1 lijkt mij helaas een fabeltje.
 
Deze advertentie is weer actief, geen ervaringen tussentijds?
Is kloe en nicole dezelfde? Zo ja dan is hier al eerder over geschreven.

 
De foto's komen in elk geval overeen....
advertenties spreken me sowieso aan: Jong, 1.58m cup A en deep blowjob without a condom, all the positions you want, you can finish in my mouth or face en last but not least I also do deep greek.... Nou laat maar komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan