Algemeen Koh Tao massagesalon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
60
30/06/21
51
28
Ik ben vorige week aan de zuidkant van het Thaise Koh Tao een klein massagesalonnetje binnengelopen rond 1100u in de ochtend. Een knappe Thaise dame zat binnen en ik vroeg haar eerst om een 'special massage'. Toen ze aangaf dat ze dat deed heb ik haar gevraagd of ze ook 'boom-boom' deed en ook dat was dus een mogelijkheid. Omdat ik haar erg aantrekkelijk vond ben ik voor het laatste gegaan.
Ik kleedde me uit terwijl zij even ging douchen. Toen ze poedelnaakt terugkeerde was ik erg onder de indruk van haar mooie slanke lijf met een tattoo boven haar kont in combinatie met haar knappe gezicht. Haar naam was Mai (35). We hadden een leuke klik, kletsen lekker in het gebrekkige thaise engels en ze heeft me eerst erg goed gemasseerd met olie terwijl ze lekker op me kwam zitten en met haar poes langzaam over me heen gleed. Toen het tijd was om om te draaien kon ik mijn stijf geworden lid niet meer verbergen maar daar wist ze wel raad mee. Eerst alles fijn gemasseerd en toen nam ze hem eerst tussen haar handen en al snel in haar mond. Ik heb daarna haar lekker gelikt voordat ze met een rubbertje kwam en me bij haar naar binnen bracht in cowgirl... Ze zoende wild en lekker en vond het fijn om bij haar haren vastgepakt te worden. Na haar in doggy stevig geneukt te hebben legde ik haar op haar rug en ben ik in missionaris als een yoghurtfontein over haar buik en borstjes klaargekomen. Allejezus wat was dat lekker! En verrassend voor het rustige Koh Tao wat niet bepaald bekend staat om haar sexwerkers.

Terug
Bovenaan Onderaan