Krashzone party Emma Starr

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Emma was het nooit echt rustig (mede door de vele pauzes). Daarnaast was er een bokito figuur die nogal nadrukkelijk aanwezig was, kansen greep die er niet waren (mindere goden werden zonodig met zachte hand aan de kant geschoven) en om de haverklap een dame langdurig bezet hield. Zelf heb ik een mislukte poging gedaan bij Emma toen het wat rustiger werd. Dan moet je hem minuten lang op oorlogssterkte weten te houden en toen ik geruime tijd later tot de kanshebbers begon te horen hing hij weer op half 6 omdat de cameraman net weer aanschoof.... niet dat ik cameraschuw ben (integendeel) maar omdat ik anders dan anderen allergies ben voor de acteerknop die Emma dan aanzet.
Wordt er gefotografeerd/gefilmd en waar zijn de beelden te zien van de Krashzoneparties?
 
Wordt er gefotografeerd/gefilmd en waar zijn de beelden te zien van de Krashzoneparties?
Op dit feestje werden (net als bij Saskia) wel wat incidentele opnames gemaakt maar enkel voor eigen gebruik. Een enkele foto zal wellicht opduiken in hun advertenties voor aankomende parties of op hun fetlife accounts. Bij mijn weten vinden er onder hun vlag nog geen gefilmde feestjes plaats (bij meerdere andere organisatoren wel).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan