Tilburg, ooit een stad van textiel, thans de stad van helemaal geen textiel, edoch wel de stad waar Kristin enige weken geleden recipieerde en alwaar ik haar visiteerde.
Kristin deed mij kond van het feit dat zij gezamenlijk met een collega een trio aanbood, hetwelk ik beleefd afsloeg, daar ik een samenzijn met Kristin alleen prefereerde boven het erotisch gezelschap van twee dames, hetwelk zij goed vond.
Nadat de douche had plaatsgevonden, keken wij gezamenlijk of er een krokodil onder het bed lag. Toen zulks niet het geval bleek, namen wij plaats op het bed en kon het erotische samenzijn een aanvang nemen.
Kristin begon met het stimuleren van mijn oor middels haar tong, hetwelk enige seksuele opwinding bewerkstelligde.
Vervolgens kuste zij mijn borst en stimuleerde mijn bovenlichaam middels haar bovengemiddeld grote borsten, waarna zij afdaalde richting mijn piemeltjespenis.
De fellatio volgde, welke men kan kenschetsen als een fellatio van zeer aangename kwaliteit. De piemeltjespenis in kwestie verdween diep in haar mond en zij zoog intens, hetwelk enige opwinding bewerkstelligde.
Wij kwamen overeen dat de cunnilingus de volgende stap zou zijn, hetwelk meteen geschiedde en een orgasme harerzijds bewerkstelligde. Vervolgens nam zij mijn piemeltjespenis en deed deze voorzien van een condoom in haar vagijn, hetwelk resulteerde in een orgasme, edoch deze keer mijnerzijds.
Ik beleefde dit bezoek met genoegen.