Recensie Kristina, Amsterdam (voorheen Zaandam) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

azn2007

Vaste klant
Forumpionier
222
01/07/21
249
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/7669581-kristina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Meestal vind ik 200 euro voor een uur te duur, maar ik kon de verleiding bij Kristina niet weerstaan. Haar sexy en lieve stem (via een kort voice appje) gaf denk ik de doorslag. Kristina is een zeer mooie vrouw, heel vriendelijk.....en goddamn sexy. Haar pijp en aftrekkunsten zijn goddelijk, ze gebruikt daarbij een royale hoeveelheid speeksel, waardoor het enorm lekker voelt. Bovendien blijft ze je daarbij strak aankijken, wat alleen maar bijdraagt aan een zeer geile ervaring. Bij het beffen kwam ze intens klaar, ik wilde haar ook vingeren (en ik vroeg dat), maar dat wilde ze liever niet. Intiem was ook heel fijn. Dat kwam ook door het gedimde licht, waardoor er een hele persoonlijke sfeer ontstond ofzo. Anyway, zonder zweverig te willen worden: ondanks dat ik 200 euro veel geld voor een uur blijf vinden, is Kristina zonder twijfel een (herhalings)bezoek waard. Momenteel is ze er niet trouwens.
 
Erg fijne tijd gehad ook met haar! Ze is echt bloedmooi en fantastisch lichaam! Waanzinnig als je dat mooie lijf ligt te pompen. Hoewel ze vaak lachte merkte ik toch dat ze af en toe wat verveeld was en zonder dat ze het zei merkte ik dat ze vond dat ik klaar moest komen. Ik heb de gehele tijd volgemaakt en het was heerlijk. Fijne locatie en ze was erg schoon en fris. Zeker herhalingsgevaar!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7669581-kristina
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had ook mazzel en deze dame op tijd bezocht voordat ze, helaas, naar het westen van het land vertrok.
Kristina is een erg mooie en lieve dame met een geweldig lichaam! Genoten van een erg lekker en lang voorspel.
Haar uitgebreid met tong en vinger(s) verwend wat ze, volgens mij, wel lekker vond want ze werd lekker nat. Uitgebreid genoten van een lange pijpsessie. Heerlijke techniek heeft ze. Hierdoor intiem een voldoende gegeven want daar kwamen niet echt aan toe. Dit was volledig mijn schuld want ik stond al op springen en wou in haar mondje klaarkomen. Door de lange pijpsessie was het een grote lading die ze niet volledig in haar mondje kon binnenhouden. Gelukkig waren we samen snel genoeg voordat "het" op het bed terecht kwam:LOL:

Als je de kans hebt om naar deze dame toe te gaan dan zeg ik doen! Je krijgt er geen spijt van! Hoop dat ze weer een keer terugkomt naar Groningen.
 
zie dat met veel dames, in een jaar soms wel verdubbeld, maar ook onze kosten stijgen, mijn energie is bijna 400 euro pm omhoog gegaan..... 200 is op de grens, zit PZC er dan wel bij in? en klaarkomen in mond? of zijn dat weer 'extra's?'?
 
Dat de dames duurder worden begint inderdaad op een trend te lijken. Zeker als ze wat populairder beginnen te worden. Maar tegelijkertijd gaat de service iets achteruit lijkt het.
Deze dame staat ook op verlanglijstje. Maar 200 € is voor mij ook de grens.
 
Helaas is dat inderdaad zo, maar zolang mede wandelaars het betalen zal dat niet veranderen. Ik zelf doe het niet hoe geil ik ook. Vind 170 euro per uur al belachelijk
 
De pandjesbazen hebben hun huurprijzen ook opgetrokken... electra en gas ook duurder dus wordt doorberekend aan de dames....logisch...alles duurder....behalve in de landen waar de dames vandaan komen....:ROFLMAO:
Door economisch gedoe komen er minder klanten dus dames denken simpel....prijs opvoeren...ja dat werkt niet denk ik...
 
Als je hoort wat dames moeten neerleggen voor een hok van enkele meters in het vierkant, das echt niet normaal. Maar ik zou zeggen, gooi het tarief omlaag, dan krijg je het bizar druk en is die huur geen enkel problemos
 
Als je hoort wat dames moeten neerleggen voor een hok van enkele meters in het vierkant, das echt niet normaal. Maar ik zou zeggen, gooi het tarief omlaag, dan krijg je het bizar druk en is die huur geen enkel problemos
Die huren slaan tegenwoordig ook nergens meer op, belachelijk gewoon wat de dames moeten neerleggen.
Ik ben het wel met je eens dat als de dames hun tarieven omlaag gooien ze het drukker krijgen, alleen ben ik van mening dat de service en inzet op den duur ook achteruit gaan vanwege de vermoeidheid.
 
Yep, ook dát is waar. Maar aangezien ze (meestal) "eigen baas" zijn, zoals Kristina...ken er genoeg die een max per dag stellen, dus ook dát hoeft geen probleem te vormen.

Maar goed, andere discussie. Kristina heeft al heel snel haar tarieven bijgesteld dus dat is geen obstakel meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan