Recensie Kung, prive, Neeroeteren/Opoeteren/Maaseik 3,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.045
02/07/21
2.138
15
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een van de overgebleven dames van Maysa Thai is op haarzelf begonnen.

Ze maakt reclame met sportmassage, maar als je uiteindelijk daar bent is er meer mogelijk.
Alleen BTB massage genomen, Volgende keer wellicht meer.
Redelijk goede massage € 80 is niet te duur. rest valt mee. Valt binnen gebruikelijk tarief.
Ok, leeftijd telt wel mee, maar prijs/kwaliteit is redelijk goed.

Aangepast ivm verkeerde prijs. Had de prijs van de gewone massage € 55 gezet ipv BTB € 80
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mooie vrouw voor haar leeftijd
Mooie naturel borsten
Massage goed body to body goed
Gewillig en geil wordt ze tijdens massage geen probleem voor all in
 
Ben twee weken geleden ook bij Kung geweest, is een zeer vriendelijke goed uitziende oudere dame.
Ik had gekozen voor body to body en extra's 100€ voor een half uur, maar is bijna uitgelopen tot een uur omdat het gezellig was. ze ontvangt prive en is zeer netjes douchen is mogelijk. conversatie alleen mogelijk in Engels en Thais natuurlijk maar dat spreken we niet ;-) . ik ga zeker terug zeer goede uitgebreide en betaalbare service. jammer dat het voor me een eindje rijden is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massage-34618154559.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Kung langs geweest. Eindelijk weer eens een redelijk goede massage gehad. Ik miste alleen een beetje de aandacht voor de gewrichten, maar de spieren hebben voldoende aandacht gekregen. Na het massage gedeelte ging ze met olie aan de slag en volgde een body to body dat ze erg lekker sensueel uitvoert. Ik werd er behoorlijk opgewonden van. Ze heeft me vervolgens lekker gepijpt en ik heb haar daarna de wederdienst gegeven. We waren allebei zo geil dat ik vervolgens al zoenend snel lekker in haar zat. Duurde daarna niet lang meer en heb mijn lading over haar buik en borsten gespoten. Ben tevreden naar buiten gegaan.
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag ook een bezoekje gebracht Kung, googlemaps had moeite met de locatie dus even op de straatbordjes letten.
Vriendelijk ontvangst en kort nederlands/engels babbeltje.
Gekozen voor BtB maar verrassend begon ze met wat kneedwerk aan de spieren.Weet ik ook weer dat mijn ruggetje wel wat aandacht kan gebruiken.
Duurde mij wel wat te lang voor er olie aan de pas kwam en BtB was ook kort.
Omdraaien en na wat wrijfwerk al snel een HP.
Was niet slecht maar de verhouding kneden en BtB is voor mij toch reden om niet voor een herhaling te gaan.
Mis ook de erotische klik en spanning.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Recent eens naar Kung gegaan, duidelijk met haar afgesproken dat ik voor een half uur intiem (€100) kwam. En expliciet gevraagd hoe vaak ik mocht klaar komen, meerdere keren geen probleem.

Vriendelijk ontvangst en betaald bij binnenkomst.

Naar boven en kleren uit…
Beetje geknuffel maar zoenen niet…
Geprobeerd om me te laten pijpen, maar ze wilde perse masseren… (daar kwam ik niet voor en dit benadrukt, maar goed toch maar even gaan liggen) schoot niet echt op. Net op het moment dat ik me wilde omdraaien om me te laten leegzuigen gaat haar telefoon. Gaat ze 3/4 minuten uitgebreid bellen met een potentiële klant.
Nadat ze klaar was haar gezegd dat ze me moest pijpen, beetje gelik alsof het een meisje van 14 was die haar eerste vriendje tracht te pijpen.

Uiteindelijk haar gedraaid en haar mijn lul aangeboden, nu ging ze wel wat gretiger maar niet wauw. Uiteindelijk mondje vol gespoten maar tijdens het klaarkomen stopte ze direct en kwam dus nog half klaar over haar schouder…
Binnen een seconde stond ze op, zichzelf schoonmaken en kamer jas aan.

Klaar……… bedroevends waardig €100 betaald voor 20 minuten waarvan enkele minuten telefoon met potentiële klant.
Half klaar gekomen en nog niet geneukt.

Herhalingsgevaar: nul
Aan te raden: nee
 
Bij Kung nu ook mogelijk met meerdere dames.
4 handen massage was een leuke ervaring al moet je wel wat dieper in de buidel tasten.
Maar mooie strakke dames.
 
Zou dat deze Jenny zijn?

Nu voor enkele dagen in de week nieuw dame aanwezig Jenny.
Thaise dame met grote borsten. zij doet ook all in 150 euro 1 uur met een heerlijke penis massage.
 
Nu voor enkele dagen in de week nieuw dame aanwezig Jenny. Thaise dame met grote borsten. zij doet ook all in 150 euro 1 uur met een heerlijke penis massage.

Zou dat de Jenny van Maysa zijn?
Dat dacht ik ook, heb het nagevraagd maar is een andere Jenny die aanwezig is bij Kung volgens haar.
Jenny zou ook geen vaste dagen/tijden hebben. Heb gevraagd of ze mij een berichtje kan sturen wanneer Jenny beschikbaar is.
(Ik kopieer het hier ook even, is in het beide topics duidelijk)


Zou dat deze Jenny zijn?

Nu voor enkele dagen in de week nieuw dame aanwezig Jenny.
Thaise dame met grote borsten. zij doet ook all in 150 euro 1 uur met een heerlijke penis massage.
Er zijn nu twee andere aanwezige dames bij gekomen. Staan op dezelfde rl advertentie
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Kung geweest en ik moet zeggen; ondanks dat het typisch is wat je bij dit soort Thaise 'thuissalons' mag verwachten (= zo kort mogelijk tijd aan je besteden, zo snel mogelijk afwerken en vooral de focus op upsellen). Toch vond ik het niet heel zwaar tegenvallen. Soms zoek ik die sfeer juist. Misschien herkennen andere wandelaars dat.

Kung is een dame op leeftijd maar voor die leeftijd vind ik haar nog heel goed in haar vel zitten. Haar borsten mogen er zeker nog zijn. Ze heeft me even kort gewreven. Extra's hoefde voor mij niet bij haar dus een korte handjob was voldoende terwijl ik lekker aan haar tieten mocht zitten. Prima voor het geld.
 
Ik ben er ook een tijdje terug geweest ook omdat ik wel houd van iets rijpere dames die masseren en eigenlijk geil zijn naar meer.
Massage was zeker niet de beste die ik ooit ervaren heb en kreeg indruk dat ze teleurgesteld was dat ik niet wilde bijbetalen voor intiem dus was nogal een anti climax. Staat op volop beschreven op nzc forum.
Daar krijg je indruk dat ze ultra geil is maar denk eerder handige zakenvrouw
 
Kung timmert stevig aan de weg.
"Wij zijn met 4 thaise dames vanaf 32 jaar.
Ook oudere mannen welkom voor massage en intiem. We zijn iedere dag met 3 dames en soms met 4 dames. Dus u kunt uw keuze maken. Wij nemen de tijd voor een fijne massage met thaise olie en natuurlijk niet vergeten het belangrijkste deel."

En op zoek naar nieuwe dames
 
Nee, helemaal niet, maar kom die andere ad tegen; dacht nog een andere dame op andere plek.
Allen bij foto's zag ik de overeenkomst.
Naam in ad is Zoei en profielfoto zegt An.
 
Laatst bewerkt:
Laatst hier ook geweest. Van te voren werd aangegeven dat ik kon kiezen uit de dames. Toen ik aankwam was er slecht 1 dame beschikbaar. (Niet kung)

Matige massage met veel te veel olie, na 30 minuten omdraaien en snel met de hand afgewerkt. Wel vooraf betalen voor 1 uur.
Tussendoor viel de muziek nog uit.

Sometimes you win, sometimes you lose - dit voelde als de tweede categorie. Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan