Recensie Kung, prive, Neeroeteren/Opoeteren/Maaseik 3,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afspraak gemaakt met Kung via whatsapp, ziet duidelijk haar foto.
Aangekomen ontvangen door klein mager vrouwtje.
Massage stelde niks voor, twee minuten gepijpt zonder enig gevoel en uiteindelijk klaar gerukt.
Zeer slecht. Hele Kung niet gezien
 
Ben ondertussen terug geweest en moet zeggen nu bij Kung zelf en dat ook vooraf afgesproken.
Eerst sex en daarna nog massage. Was eigenlijk heel goed bevallen. Moet wel zelf om condoom vragen trouwens.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week ook eens bij Kung geweest. Kon kiezen uit 3 dames, maar omdat de recensies van Kung me het meest aanspraken, voor haar gekozen… mocht haar volgen naar de slaapkamer, die bevind zich vlak naast de woonkamer, toen ik me uitkleedde, ging Kung het geld wegbrengen, en liet ze de deur helemaal openstaan… de andere dames konden dus gewoon binnen kijken vanuit de sofa.😃
Na het wasje op mijn buik gaan liggen voor een deugddoende massage. Ze masseert lekker stevig en na een tijdje gaat ze tss je benen en masseert je lul langs achter, wat wel een lekker gevoel is…dan mocht ik me omdraaien en wou ze direct een jasje aandoen, maar ik wou haar eerst effe lekker verwennen. Ze ging lekker met de beentjes open liggen en haar poesje smaakte heerlijk, ze begon te kronkelen van genot en trok me omhoog zodat ik vlotjes bij haar binnen gleed…ze kreunde het uit terwijl ik haar lekker beukte, wou haar beentjes omhoog leggen, maar dat hield ze tegen, "too big" zei ze… na een tiental minuten heerlijk alles over haar tieten gedrappeerd en met een voldaan gevoel naar buiten gestapt…de dame die nog in de zetel zat, keek me aan en met een vette knipoog deed ze teken dat ze alles gehoord had.😅
Samengevat, als je een snelle wip wil met een rijpe dame, niet twijfelen…
 
Afgelopen week bij Kung geweest.
Zij liet mij op mijn buik liggen en begon met body to body massage met zoenen in de nek. Al tongzoenend omgedraaid. Ik mocht haar vervolgens verwennen.
Erna in verschillende standjes geneukt. Kung doet lekker mee.
Tevreden naar huis gegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer met Kung, viel niet tegen. Kort massage, ze stopte na 20 minuten om even te drinken. Ik ging even op de rand van het bed zitten om ook slokje te nemen. Ging lekker over op zoenen, likken, trekken.
Ze zoent heerlijk met tong.
Pijpen met condoom helaas. Neuken ook met condoom, prima zo.
Voor herhaling vatbaar? Op zich wel maar voor dat geld kan ik ook elders terecht.
 
Sara ( 31 jaar) is een nieuw meisje bij Thai massage het schijnt de zus van Jenny te zijn.
Massage kan beter, maar de seks maakte het helemaal goed. Ze was net gearriveerd uit Thailand en haar kutje was ook nog lekker ongeschoren.
Ik heb gekozen voor een vier handen massage met haar zus.
Deze twee zijn echt de moeite waard. Ze masseren je eerst en dan gaan ze op je pik zitten en de ander met haar kutje in je gezicht.
Daarna lekker douchen en tevreden naar huis.
 
Sara ( 31 jaar) is een nieuw meisje bij Thai massage het schijnt de zus van Jenny te zijn.
Massage kan beter, maar de seks maakte het helemaal goed. Ze was net gearriveerd uit Thailand en haar kutje was ook nog lekker ongeschoren.
Ik heb gekozen voor een vier handen massage met haar zus.
Deze twee zijn echt de moeite waard. Ze masseren je eerst en dan gaan ze op je pik zitten en de ander met haar kutje in je gezicht.
Daarna lekker douchen en tevreden naar huis.
nice... wat heeft dit grapje gekost?
 
Bij Kung geweest, uurtje all-in. Tijdje moeten wachten voordat er kamer vrij was. Iets gedronken en gelachen met de dames. Loopt een lekkere meid rond met stevige borstpartij. Mimi, kan niks over haar vinden.
Door de wachttijd moeten bekorten op een half uur maar dat was geen ramp. Alles kunnen doen wat ik wilde doen.
Binnenkort kom zus Toy weer terug, kan niet wachten.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sara leek me wel wat dus gisteren bezocht voor een B2b en een pzc beurt. 😊
Massage was redelijk, wel wat soft.
Vrij snel om mogen draaien, hand/trek en pijpwerk en beetje zoenen/vingeren was niet verkeerd, over haar harige poes klaargekomen.

Volgende keer all-in? 🤔

Communicatie is niet echt mogelijk, spreekt nauwelijks Engels. Is wel lieve meid, mooi ook wel, beetje slappe buik, zwangerschap overblijfsel?
 
Mimi is inderdaad nieuw. Slank meisje met grote borsten. Zeer lief. Ze vrijt lekker met je. Ik heb samen met Jenny een trio gedaan. Jenny boven op mijn pik terwijl Mimi met mijn kloten speelt.
Ze vinden het fijn als je hun beft en met de tieten speelt. Zeer geile meisjes die hun geld waard zijn.
 

Bijlagen

  • mimi 2.jpg
    mimi 2.jpg
    42,6 KB · Weergaven: 95
Ik heb Kung nog nooit bare gehad, geloof niet dat ze dat doet.

@Hornypony , ...

Op nzcforum, in een post van gisteren, 16:56, las ik :

"- Kung: Goede massage en mega geil, laat ook in zich spuiten"

------------

En op 19 oktober 2023 :

"Vandaag dan toch kunnen 2 ladingen kunnen cum dumpen in dan zachte mooie Thai poesje. Terwijl de eerste bleef zitten en uit liep duwde ik de 2e lading binnen. Ze zei you big sperma.... Heerlijk. Daarna gehurkt douche. Om haar poes sperma vrij te spoelen "
 
Laatst bewerkt:
@Hornypony , ...

Op nzcforum, in een post van gisteren, 16:56, las ik :

"- Kung: Goede massage en mega geil, laat ook in zich spuiten"

------------

En op 19 oktober 2023 :

"Vandaag dan toch kunnen 2 ladingen kunnen cum dumpen in dan zachte mooie Thai poesje. Terwijl de eerste bleef zitten en uit liep duwde ik de 2e lading binnen. Ze zei you big sperma.... Heerlijk. Daarna gehurkt douche. Om haar poes sperma vrij te spoelen "

Nou, dan zal het wel zo zijn. Ik ga er geen competitie van maken hoor. Als iemand ze bare wil doen kan hij gerust zijn gang gaan. Ik pas voor nzc. Niet voor Kung overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan