Recensie Kung, Kung Thaimassage Neeroeteren/Maaseik 3,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sara ( 31 jaar) is een nieuw meisje bij Thai massage het schijnt de zus van Jenny te zijn.
Massage kan beter, maar de seks maakte het helemaal goed. Ze was net gearriveerd uit Thailand en haar kutje was ook nog lekker ongeschoren.
Ik heb gekozen voor een vier handen massage met haar zus.
Deze twee zijn echt de moeite waard. Ze masseren je eerst en dan gaan ze op je pik zitten en de ander met haar kutje in je gezicht.
Daarna lekker douchen en tevreden naar huis.
nice... wat heeft dit grapje gekost?

Bij Kung geweest, uurtje all-in. Tijdje moeten wachten voordat er kamer vrij was. Iets gedronken en gelachen met de dames. Loopt een lekkere meid rond met stevige borstpartij. Mimi, kan niks over haar vinden.
Door de wachttijd moeten bekorten op een half uur maar dat was geen ramp. Alles kunnen doen wat ik wilde doen.
Binnenkort kom zus Toy weer terug, kan niet wachten.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sport-massage-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Sara leek me wel wat dus gisteren bezocht voor een B2b en een pzc beurt. 😊
Massage was redelijk, wel wat soft.
Vrij snel om mogen draaien, hand/trek en pijpwerk en beetje zoenen/vingeren was niet verkeerd, over haar harige poes klaargekomen.

Volgende keer all-in? 🤔

Communicatie is niet echt mogelijk, spreekt nauwelijks Engels. Is wel lieve meid, mooi ook wel, beetje slappe buik, zwangerschap overblijfsel?

Mimi is inderdaad nieuw. Slank meisje met grote borsten. Zeer lief. Ze vrijt lekker met je. Ik heb samen met Jenny een trio gedaan. Jenny boven op mijn pik terwijl Mimi met mijn kloten speelt.
Ze vinden het fijn als je hun beft en met de tieten speelt. Zeer geile meisjes die hun geld waard zijn.

Ik heb Kung nog nooit bare gehad, geloof niet dat ze dat doet.
@Hornypony , ...

Op nzcforum, in een post van gisteren, 16:56, las ik :
"- Kung: Goede massage en mega geil, laat ook in zich spuiten"
------------
En op 19 oktober 2023 :
"Vandaag dan toch kunnen 2 ladingen kunnen cum dumpen in dan zachte mooie Thai poesje. Terwijl de eerste bleef zitten en uit liep duwde ik de 2e lading binnen. Ze zei you big sperma.... Heerlijk. Daarna gehurkt douche. Om haar poes sperma vrij te spoelen "

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, dan zal het wel zo zijn. Ik ga er geen competitie van maken hoor. Als iemand ze bare wil doen kan hij gerust zijn gang gaan. Ik pas voor nzc. Niet voor Kung overigens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee, dat is speculeren.

Feit is dat de mogelijk er is mits de hygiene in orde is.
Anders vermelden ze het niet.

Bespreekbaar is het dus heel zeker zonder de deksel op je neus te krijgen.
Wanneer je van tevoren aangeeft dat dit je wens is, dan zullen ze logischerwijs een dame ter beschikking stellen die hiervoor open staat

Op de oude locatie vond ik het niet verkeerd. Je kon je auto een 100 m rechts ervoor parkeren bij een begraafplaats. Plek genoeg ( op de parkeerplaats )

Hier bij de nieuwe locatie kan je ook discreet zijn. Je kunt ook je auto een straat verderop zetten. En dan wandel je hierheen. Andere pet en (zonne)bril op en evt een jas of vest die je al jaren niet meer gedragen hebt.

Andere wandelaars kom je er niet tegen tenzij je gelijktijdig aan komt. Heb ik wel eens meegemaakt.

Maar ik ben een FFK club, Parenclub ganger. Ik stoor me er totaal niet aan. Netjes groeten en doorgaan

Ik zag daar deze week Kung en een andere, op het oog oudere dame.
Toy, de oudere zus van Kung. Toppertje.

Ik had laatst ene Kim. Oudere dame, ietwat gezet. Alles mee kunnen doen wat ik maar wilde. Uurtje betaald, maar ben zelf tevreden ( had alles gedaan wat ik maar wilde doen ) na een half uurtje al gegaan.

In oktober komen weer nieuwe dames. Een dochter van Kung en haar nichtje en haar oudere zus Toy. Ook mint is binnenkort weer te bewonderen in dit theater.
Wie wil dat niet een trio met haar familie. Er komen nog foto van hun op redlight.be zei ze. Ik ben nieuwsgierig of die ook lekker masseren en neuken.
Ik kom er zelf regelmatig en het zijn gezellige dames in alle leeftijden die met hart en ziel hun werk doen.

In oktober komen weer nieuwe dames. Een dochter van Kung en haar nichtje en haar oudere zus Toy. Ook mint is binnenkort weer te bewonderen in dit theater.
Wie wil dat niet een trio met haar familie. Er komen nog foto van hun op redlight.be zei ze. Ik ben nieuwsgierig of die ook lekker masseren en neuken.
Ik kom er zelf regelmatig en het zijn gezellige dames in alle leeftijden die met hart en ziel hun werk doen.
Komt mint eindelijk terug ? Die heb ik gemist. En Kung haar dochter ? Dat gaat een jong blaadje zijn dan

Terug
Bovenaan Onderaan