Recensie Kylie, Roeselare 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wouterk

Vaste klant
Forumpionier
209
08/07/21
158
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/roleplay-time.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op bezoek geweest bij deze Kylie. Geeft niet meteen het juiste adres door, als je er bent geeft ze pas het juiste huisnr door.
Deze dame bezocht omdat ik wel s wilde zien hoe n jonge, slanke, sexy secreterasse mij lekker onder handen kan nemen met onder meer n lapdance. Missie is gedeeltelijk geslaagd. Zoenen (laat staan tongzoenen) en pzc was niet aan de orde, was vooraf vermeld en hierdoor toch wat getwijfeld, maar de zin nam het over.
Bij binnenkomst zag ik een mooie jongedame (foto's kloppen wel, maar gelukkig wel iets ouder dan haar advertentie) kortgerokt die me begeleide naar haar kamertje. Daar mocht ik op een stoel zitten (na eerst betalen). Hier gaf ze me een lapdance waarbij ik ze wel mocht aanraken en helpen haar rokje en blouse uit te doen. Was allemaal wel redelijk professioneel uitgevoerd en ze keek zeker niet weg, integendeel. Een mooi slank (niet skinny) lichaampje met kleine borstjes kwam te voorschijn. Na haar dansje mocht ik opstaan en me uitkleden om me op bed neer te vleien. Maar hier toch wat op de rem geduwd en gevraagd dat ze me - na aanbrengen van n rubbertje - me op de rand van het bed wat pijpte voor minuutje of 2 - 3. Was niet helemaal slecht, er zat wel wat gevoel in, maar ook hier zag je dat ze het zo professioneel mogelijk aanpakte. Dan maar zittend op bed geplaatst tegen hoofdeinde waar ze me wat op het lichaam kuste om dan zo op me te komen zitten. Er was wel vooraf wat glijmiddel nodig, want mocht wel enkel buitenaf wat kietelen, maar hield het toch wat af. Ze begon me wel lekker te berijden met ietwat afwisseling. Kon en mocht haar zo wel lekker betasten, maar meer zat er niet in.
Na het klaarkomen kwam ze gelijk los en begon wel wat meer te vertellen dan tijdens de verwelkoming... de spanning die er bij haar af was? Zoals ik wel zelf doorhad is ze geen 19 zoals ze mee adverteert, maar gaf toe dat ze 23 is. Ze doet dit om te lokken zei ze. Ze is ook geen Zwitserse, dacht dat ze zei Roemeense, wat wel kan. Volgens mij heeft ze n 2e advertentie met andere naam (pas nadien opgemerkt, anders was ik niet geweest), nl Rayna. 1e foto (selfie) lijkt ze er toch wel goed op.

Was leuk voor 1x wat jammer is, want ik vond dat ze wel n lekker lichaampje had.
 
Ik vermoed het, met het gesprek nadien wel wat begrepen wat ze er van verwacht. Zoals ook met haar leeftijd en nationaliteit anders te zetten...
Leuke omgeving waar ze ontvangt of eerder zo'n gebouw vol kamers en meisjes? 🙂
Geen 'rare' omgeving alvast, alvast geen andere meisjes gezien, maar zou wel kunnen. Is een appartement, wat ouder maar was er netjes.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ranya-43
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hey iedereen, dit is mijn eerste review, dus ik hoop dat ik het "correct" doe.

Ranya/Kylie heb ik eigenlijk via deze website (met de link naar Redlights) gevonden en haar profiel sprak me onmiddellijk aan.

Enkele weken geleden nam ik contact op met Ranya via WhatsApp en ze antwoordde heel snel. Meestal heb ik veel tijd nodig om te beslissen omdat ik kieskeurig ben en zoek altijd naar een "speciale" connectie. Pure seks door lustgevoelens interesseert me niet. Dit heb ik haar ook uitgelegd. We hebben veel onderling besproken en ze is altijd vriendelijk en open geweest met wat ze doet en niet doet. Kussen en anaal zijn bij haar niet mogelijk, maar dat zegt ze ook, dus geen verrassingen daar. Ik had een simpele kledingverzoek en stuurde haar enkele foto's als voorbeeld.

Gisteren werd ik plotseling heel zenuwachtig omdat je nooit weet wat je te verwachten staat als je iemand voor de eerste keer ontmoet: kloppen haar foto's wel? Zal ze doen wat ze beloofde? Gaat ze om je geven of gaat ze je zo snel mogelijk buiten proberen te krijgen enz. In Roeselare was ik een beetje vroeger dan gedacht, maar toch gaf ze haar adres door en om afgesproken uur was ik bij haar. Ze deed de deur beneden open en ik mocht naar binnen. Toen ik Ranya eindelijk zag, vond ik haar aanzienlijk mooier dan op haar foto's. Ze is slank en heeft een heel mooi lichaam. Haar gezicht vond ik ook heel aantrekkelijk. Haar borsten zijn klein maar ze zijn echt en passen perfect in je handen, en dan nog die prachtige lichtroze tepels wat ik persoonliijk enorm mooi vind. Ze heeft getrainde rechte benen en een stevig kontje. Ze bleek 100% mijn type te zijn.

In het appartement zijn er verschillende kamers, maar ik heb niemand anders gezien. In haar eigen kamer gaf Ranya me een handdoek, dan betaalde ik en ging ik naar de badkamer. Toen ik naar buiten kwam, stond ze al op mij te wachten. Ze was gekleed zoals ik het had gevraagd. Om die connectie tussen ons te bouwen, hebben we een lange tijd met elkaar gesproken over relaties en andere persoonlijke zaken, maar ze wist dat al op voorhand. Traagjes begon ik met haar voetjes te spelen en haar teentjes te zuigen. Ze heeft mooie kleine en verzorgde voetjes. We hebben veel geknuffeld. Haar hygiëne is perfect, er waren absoluut geen geurtjes of zo. Dan heeft ze het van mij overgenomen en we hebben verschillende posities geprobeerd en uiteindelijk ben ik klaargekomen toen ze op me in reverse cowgirl positie zat. Ze doet dat heel goed!

Dan lagen we nog een tijdje te praten en knuffelen. Ze gaf me ook een rugmassage wat ik aangenaam vond.

In mijn opinie geeft Ranya een perfecte GFE. Ze ziet er ook uit als een gewone jonge mooie vrouw op wie je waarschijnlijk in andere omstandigheden gemakkelijk verliefd kunt worden. Qua karakter is ze zacht en zorgzaam, maar ook speels. Misschien klinkt het raar, maar de hele ervaring met haar was alsof ik op bezoek was bij een vriendin die me goed kent en enorm om mij geeft. Heb zoiets nog nooit eerder ervaren. Seks met haar was ook meer zoals je het met je vriendin zou doen behalve dat ze natuurlijk veel meer ervaring heeft. Ik vond het allesbehalve mechanisch. Wat ik ook positief vind, is dat ze hier al een paar jaar werkt, dus je kunt haar regelmatig bezoeken in tegenstelling tot veel meisjes die naar hier voor een paar dagen komen en dan verdwijnen.

Ik zal zeker terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlot afgesproken met deze dame.
Ontvangst was uitstekend. Aangekomen op de kamer, die er heel verzorgt bij ligt, een eerste communicatie. Heel timide eigenlijk. Afgehandeld en meteen begon ze er aan. Deed mijn kleren uit en duwde me op bed. Cd er rond en begon heerlijk te pijpen, speelde met de eikel en wisselde het speelse af met serieus lekker zuigen. Begonnen met zij on top, missio, doggy, zijdelings en afgewerkt in reverse cowgirl waarbij je heerlijk zicht hebt op haar geweldige mooie kont. Wat me vooral bij blijft is dat ze heel lang zwoel in je ogen blijft 👀 kijken… heerlijk.
Het is geen babbelaarster maar pas na de daad wel.
Zeker voor herhaling vatbaar
 
Leuke recensies allemaal maar heeft er niemand gebeft? Ik heb onlangs gestuurd om info en daar stond toch 69 bij. Als ze het niet aanbiedt zal ik toch passen vrees ik. Mooie vrouw wel!
 
Persoonlijk vind ik haar ook fantastisch, maar het is een beetje moeilijk om haar te bereiken zonder auto. Anders is ze helemaal mijn type en het is enorm leuk met haar te praten. Ze gedraagt zich als je vriendin en niet als iemand die je snel wil wegkrijgen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ga al van in het begin naar Ranya/Kylie. Ik denk sinds 2020…
Sindsdien zie ik ze bijna wekelijks (als ze niet in Roemenië is).
Echt een schatje!
De manier hoe ze naar je kijkt tijdens het pijpen en je daarna berijdt is ongelofelijk!
Ik wou dat in dagelijks kon gaan, maar dat zou wat kostelijk uitkomen 😁
Sinds kort ook haar prijs wat verhoogd…
 
Terug
Bovenaan Onderaan