Recensie Kym, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.156
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/6367455-kym#photos&gid=1&pid=2
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
dame die al geruime tijd voorbij komt in Breda..
ben niet helemaal van gisteren,,dus ik wist dat ze bijna 100% zeker in hetzelfde huis ontvangt als deze andere 2 dames
de onderste ,zat gewoon op de bank toen ik binnenkwam..de vechthond die ze altijd in huis hebben zat onder de salontafel..
dus afspreken met 1 van de 3 dames voert je naar dit adres..het merendeel van deze Roemeense dames heeft overigens al in B.o.Z en Roosendaal gezeten..
en ik heb ze gaandeweg allemaal al een keer bezocht..vriendelijke mooie dames ..foto's zijn echt..meestal gemaakt met de smartphone in het huis waar ze ontvangen..niks bijzonders en soms amper bijgewerkt..(de foto's op Kinky zijn gemaakt in 'haar' kamer)
eigenlijk voor de beginnende wandelaar die gewoon eens wil proberen..ideale meiden..geen rare fratsen
nooit meegemaakt dat ze je een uur laten wachten, of dat ze je meer willen laten betalen..of je denkt mooie meid begin 20 ,dame van 100 kilo van 45 doet de deur open?
niks van dat alles

About Kym..
whatsapp contact verloopt goed en in keurig Engels..tijd afgesproken ,adres gekregen en los..
werd naar een rijtjeshuis in Noord gedirigeerd ,tegenover het flatblok waar ik ook wel eens geweest was..maar ja na zoveel dames heb je zo veel locaties gehad ,daar kijk ik niet meer van op..
bij binnenkomst ,natuurlijk de meid van de foto's
moet zeggen, ze is niet slank..en best klein..maar ze kan het ECHT hebben dat postuur..geen vetrollen maar precies goed..mooi sexlijfje zeg maar ,mooie volle kont zonder putten..
met kleding aan zou je denken dat ze veel te zwaar is..maar zonder kleding of in bikini..best goed te doen..
op de kamer betaald ,en gevraagd naar extras zoals pzc..->nope gaat niet..doen deze dames geen van allen..
begonnen met een handjob ..totdat mijn gun op volle sterkte was..beetje aan haar tepels sabbelen..vervolgens opperde ik voor 69..
geen probleem ..condoom er rond en mijn hoofd in haar kruis..
ze is lekker fris..dus dan gaan we los..af en toe vinger erbij..minuutje of 10 volgehouden ,en toen op haar rug gegooid en missio gedaan..leek ze van te genieten..
daarna omgedraaid en op haar buik gelegd..
zat al bijna een paar keer aan mijn tax ,dus ik vroeg ofdat ze me kon klaar trekken..was goed ..rubber eraf en na een minuutje knalde ik er 5 dikke stralen uit..
even wat opgeruimd en dat was het..
al met al toch genoten..sfeer maakt of breekt dikwijls zo'n date..dit keer maakte dus
leuke meid ,spreekt redelijk Engels (al denk ik dat Whatsapp gedaan word door Selena ,die spreekt het beter),mooi figuur ,en ze doet goed mee ,geen zeester..
jammer van geen extra's..maar dat het een keer de dame van de foto's is.is ook wel eens fijn
misschien dat ik nog eens terug ga..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan