Recensie Kym, Genk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5448

Wandelaar
25
29/11/21
19
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lady-in-your-town-xxx-100-real.html
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een mooie photoshoot op Redlights gaf mij voldoende reden om eens een jonger meisje
te bezoeken, had gewoon zin in een mooi jong lichaam en een mooi kutje om te likken.
Ontvangst in RV hotel CUPIDO, en daar stond zij quasi helemaal naakt mij op te wachten.
Eerste teleurstelling was haar kleine kamertje dat rook als een asbak. Nochtans niet roken stond
in haar profiel. Ondanks haal mooi slanke lijfje en schattig gezicht zag ik haar grijze
rokers tanden. Dan begon ze als een robotje te vragen hoe lang, wat ik wil, enz op een
onromantisch toontje. Tja, dit meisje zit al 2 maand in België en de routine zat er in.
Betaald voor een half uurtje en verstand op nul gezet. Rustig befbeurtje en zelf klaargekomen
met haar handjes als hulp. Na 20 minuten wou ze al afscheid nemen en ik was de rokers geur
beu. Wou niet als een asbak naar huis komen en argwaan scheppen. Geen klik.
Gelukkig was ze wel verzorgd, fris en een lichaam van een modelletje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je zeker dat zij de dame van de photoshoot is? Ik had haar foto's door een reverse image gedaan en kwam op een forum terecht met zelfde soort pictures van andere dames. Helaas de foto waarop de resultaten waren gevonden zijn verwijderd. 20220117_094921.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan