Recensie Kyra, Duffel 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henk1974

Wandelaar
37
20/02/22
13
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/massage-xxx-3.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs toevallig weer een pareltje ontdekt. Via redlights met haar in contact gekomen. Voor het afspreken vraagt ze wel een foto'tje te sturen om dat ze zeker wil zijn dat er een klik is. Zo ontvangt thuis en de ontvangst is dan ook zeer huiselijk en vriendelijk waarbij haar hondje je ook verwelkomt. Eerst een drankje en nadien indien gewenst een heerlijke massage. Maar haar heerlijke lichaam deed me vooral zin krijgen in sex met haar. Meer GFE kan je niet wensen, de sex voelt aan alsof je aan het vrijen bent met je nieuwe vriendin, zo heerlijks is het. Ze geniet ook mee van de sex. Heerlijk tongzoenen, pijpt lekker diep zonder condoom en neuken met condoom kan in alle standjes. Ze is zelf verzot op doggy. Je mag haar ook lekker beffen waarvan ze duidelijk geniet. Het is ook helemaal geen klokkenkijkster. Ze heeft niet de grootste borsten maar wel lekker stevige met heerlijke tepels. M.a.w. mij ziet ze nog vaak terug ! Wees lief voor haar want dat verdient deze lieve schat.
 
Als ik de advertentie goed lees dan gaat dit over massage met hoogtepunt, hoogtepunt handmatig, oraal of intiem. Verder niets. In dit geval is 200 euro echt wel heel veel.
Ik vraag mij dan ook af of dit de dame is waar @henk1974 het over heeft.
 
de link van Humper is correct.
Ze doet naast massage ook al het gebruikelijke hoor. Had bij mijn bezoek ook niet dadelijk verwacht dat ze all the way ging maar wel gehoopt, zeker toen ik haar in het echt zag. Zeer knappe dame en haar geld meer dan waard, ook al is ze zeker niet de goedkoopste. Ze vraagt inderdaad 200 € per uur maar kijkt zeker niet op de klok. Heb er gewoon een heerlijke vrijpartij mee gehad en heb ze ondertussen al een tweede maal bezocht.
 
Heb me speciaal geregistreerd omdat er eindelijk een topic over deze dame verschenen is. Was tot op heden eigenlijk enkel maar een viewer om te ontdekken wie er de moeite waard was. Maar voor Kyra maak ik een uitzondering omdat ze zo uniek is. Enkele weken geleden ontmoet op redlights en kan enkel beamen wat henk1974 schrijft. Was oorspronkelijk enkel gegaan voor massage maar doordat we een zekere klik hadden is het uitgemond in een stomende vrijpartij op de massagetafel en verder gegaan op de zetel. Meer GFE kan je niet krijgen, zo een lieve en gevoelige vrouw, heerlijk. Veel is mogelijk als je ze wat beter kent,denk ik, maar dat moet ik nog ontdekken. Dus aub, behandel ze zacht en met respect zodat we allen nog veel plezier aan haar kunnen beleven.
 
Leken mij wel heer natuurlijk. Wel geen C zoals zij aangeeft, eerder een B. Wat haar ook zo lekker maakt dat is het feit dat ze zo'n lekker spannend kutje heeft, Moet oppassen dat het hier niet begint te lijken op reclame :oops: Was gewoon een heerlijke ervaring zoals ik ze nog niet dikwijls ben tegengekomen.
 
Kan alles wat Janteplezier zegt alleen maar beamen. Ze vraagt inderdaad 150 € per uur, maar heb optie anaal genomen die ook nog eens 50€ kost. Kan ze ook van genieten trouwens. :)
 
Onlangs toevallig weer een pareltje ontdekt. Via redlights met haar in contact gekomen. Voor het afspreken vraagt ze wel een foto'tje te sturen om dat ze zeker wil zijn dat er een klik is. Zo ontvangt thuis en de ontvangst is dan ook zeer huiselijk en vriendelijk waarbij haar hondje je ook verwelkomt. Eerst een drankje en nadien indien gewenst een heerlijke massage. Maar haar heerlijke lichaam deed me vooral zin krijgen in sex met haar. Meer GFE kan je niet wensen, de sex voelt aan alsof je aan het vrijen bent met je nieuwe vriendin, zo heerlijks is het. Ze geniet ook mee van de sex. Heerlijk tongzoenen, pijpt lekker diep zonder condoom en neuken met condoom kan in alle standjes. Ze is zelf verzot op doggy. Je mag haar ook lekker beffen waarvan ze duidelijk geniet. Het is ook helemaal geen klokkenkijkster. Ze heeft niet de grootste borsten maar wel lekker stevige met heerlijke tepels. M.a.w. mij ziet ze nog vaak terug ! Wees lief voor haar want dat verdient deze lieve schat.
Zeer binnenkort een afspraakje mee geboekt.

Welke parels heb jij dan al eerder ontmoet?
 
Onlangs toevallig weer een pareltje ontdekt. Via redlights met haar in contact gekomen. Voor het afspreken vraagt ze wel een foto'tje te sturen om dat ze zeker wil zijn dat er een klik is. Zo ontvangt thuis en de ontvangst is dan ook zeer huiselijk en vriendelijk waarbij haar hondje je ook verwelkomt. Eerst een drankje en nadien indien gewenst een heerlijke massage. Maar haar heerlijke lichaam deed me vooral zin krijgen in sex met haar. Meer GFE kan je niet wensen, de sex voelt aan alsof je aan het vrijen bent met je nieuwe vriendin, zo heerlijks is het. Ze geniet ook mee van de sex. Heerlijk tongzoenen, pijpt lekker diep zonder condoom en neuken met condoom kan in alle standjes. Ze is zelf verzot op doggy. Je mag haar ook lekker beffen waarvan ze duidelijk geniet. Het is ook helemaal geen klokkenkijkster. Ze heeft niet de grootste borsten maar wel lekker stevige met heerlijke tepels. M.a.w. mij ziet ze nog vaak terug ! Wees lief voor haar want dat verdient deze lieve schat.
Hey,

Heb je enig idee of ze nog ontvangt? Je mag ook een PM sturen aub
 
Vandaag deze een sms gestuurd zoals gevraagd in haar advertentie maar nog geen reactie gekregen, ben wel nog nooit bij haar geweest. Doet ze alleen vaste klanten want ben wel benieuwd natuurlijk
Grtz jack
 
niet dezelfde maar ook wel de moeite.. goddelijk figuur, massage stelde niet veel voor maar neem all in en je zal het u niet beklagen….
Ik had enkel de massage genomen, en die was eigenlijk niet zo heel goed. De dame zelf is wel heel vriendelijk, alleen ietwat onzeker in haar handelingen. Ze gaf zelf ook wel aan dat ze nog niet echt professioneel is in massage en recent meer de switch heeft gemaakt om daar meer op te gaan focussen. Ze staat ook wel open voor feedback, maar voor mij nu niet echt voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan