Recensie Léticia, Brussel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.189
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/letcia-9.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de 3e keer (op ongeveer evenveel jaren) langsgeweest bij deze lekkere Braziliaanse bom. De eerste keer was in een trio met haar landgenote Lore (die ik ook al heb besproken), daarna solo.
Voor mij persoonlijk is ze één van de knapste dames die in het Brusselse ontvangen (wat een knap, lief snoetje!!) en ze is ook super lief! 😍 Alleen jammer dat ze niet zo heel frequent in Brussel is. (haar advertentie is toch niet vaak online i.e.g.)

't Is een vrij kleine meid, maar met geweldige rondingen: geen al te grote borsten, maar die zijn wel 100% puur natuur (in tegenstelling tot vele andere latina's die vol silicone zitten)- wat ik ook het liefste heb- en haar kont is er één om een moord voor te begaan! 🤩 En met haar tattoos en gepiercte tepels heeft ze ook een lekker ruig randje, zonder echt vulgair te zijn.
En ja, de foto's zijn zeker van haar en nog steeds representatief (zeker de meest recente, zoals met haar Kerst-outfit), maar ze heeft ondertussen wel een beetje een buikje ook, maar niks storend IMHO.

Ze doet ook écht wat ze zegt in haar advertentie, dus ja: lekker tongzoenen, pzc, GFE of als wil PSE en je wordt er niet haastig afgewerkt.
Ik was wel in de stemming voor anaal spel en ze heeft me dan ook goed verwend op dat gebied: wederzijds rimmen en vinger(s) in de kont, dan zij bij mij eerst met een prostaat-massage-apparaat met afstandsbediening en daarna met voorbinddildo. 😋

Ik zal verder niet te veel in detail treden, maar neem dit van mij aan: je keert tevreden terug!

(ze wordt trouwens ook besproken op Youppie)
 
Gisteren voor de 3e keer (op ongeveer evenveel jaren) langsgeweest bij deze lekkere Braziliaanse bom. De eerste keer was in een trio met haar landgenote Lore (die ik ook al heb besproken), daarna solo.
Voor mij persoonlijk is ze één van de knapste dames die in het Brusselse ontvangen (wat een knap, lief snoetje!!) en ze is ook super lief! 😍 Alleen jammer dat ze niet zo heel frequent in Brussel is. (haar advertentie is toch niet vaak online i.e.g.)

't Is een vrij kleine meid, maar met geweldige rondingen: geen al te grote borsten, maar die zijn wel 100% puur natuur (in tegenstelling tot vele andere latina's die vol silicone zitten)- wat ik ook het liefste heb- en haar kont is er één om een moord voor te begaan! 🤩 En met haar tattoos en gepiercte tepels heeft ze ook een lekker ruig randje, zonder echt vulgair te zijn.
En ja, de foto's zijn zeker van haar en nog steeds representatief (zeker de meest recente, zoals met haar Kerst-outfit), maar ze heeft ondertussen wel een beetje een buikje ook, maar niks storend IMHO.

Ze doet ook écht wat ze zegt in haar advertentie, dus ja: lekker tongzoenen, pzc, GFE of als wil PSE en je wordt er niet haastig afgewerkt.
Ik was wel in de stemming voor anaal spel en ze heeft me dan ook goed verwend op dat gebied: wederzijds rimmen en vinger(s) in de kont, dan zij bij mij eerst met een prostaat-massage-apparaat met afstandsbediening en daarna met voorbinddildo. 😋

Ik zal verder niet te veel in detail treden, maar neem dit van mij aan: je keert tevreden terug!

(ze wordt trouwens ook besproken op Youppie)
Ja, dit klopt allemaal, ook meermaals bevestigd op Youppie, maar je moet wel liefhebber zijn van 'klein en zéér mollig.'
 
Laatst bewerkt:
Mij nog eens laten leiden door de recensies van Sex10ver, waar ik het over het algemeen 100% mee eens ben, en anderen op het franstalige Youppie om Léticia te bezoeken. Het was haar laatste dag vooraleer ze terug vertrok naar Portugal.
Nog NOOIT heb ik zo'n contrast meegemaakt met wat ik op voorhand had gelezen op de forums: het begon al slecht met het klassieke excuus dat ze een probleem had met haar tanden, dus vergeet maar FK.. Pzc uiteraard ook niet... Had betaald voor een uur (150 Eur), ze heeft haar uiterste best gedaan om me na 30 min buiten te werken (douche inbegrepen). Kille ontvangst, nul social time. Ik begrijp de positieve evaluaties dus niet. Aan mijn hygiëne zal het niet gelegen hebben want daar ben ik erg op gesteld, en de 5-sterren dames in de regio (zoals besproken op de forums) zien mij heel graag als vaste klant terugkomen. Zo slecht heb ik het lang niet meer gehad!
 
Mij nog eens laten leiden door de recensies van Sex10ver, waar ik het over het algemeen 100% mee eens ben, en anderen op het franstalige Youppie om Léticia te bezoeken. Het was haar laatste dag vooraleer ze terug vertrok naar Portugal.
Nog NOOIT heb ik zo'n contrast meegemaakt met wat ik op voorhand had gelezen op de forums: het begon al slecht met het klassieke excuus dat ze een probleem had met haar tanden, dus vergeet maar FK.. Pzc uiteraard ook niet... Had betaald voor een uur (150 Eur), ze heeft haar uiterste best gedaan om me na 30 min buiten te werken (douche inbegrepen). Kille ontvangst, nul social time. Ik begrijp de positieve evaluaties dus niet. Aan mijn hygiëne zal het niet gelegen hebben want daar ben ik erg op gesteld, en de 5-sterren dames in de regio (zoals besproken op de forums) zien mij heel graag als vaste klant terugkomen. Zo slecht heb ik het lang niet meer gehad!
Wow, dat had 'k niet verwacht van haar. Zeker dat het dezelfde dame was?
Zo ja heb je haar vrees ik op een slechte dag getroffen... 🙁
 
Wow, dat had 'k niet verwacht van haar. Zeker dat het dezelfde dame was?
Zo ja heb je haar vrees ik op een slechte dag getroffen... 🙁
100% zeker Leticia. Haar tattoos en tepelpiercings zijn onmiskenbaar. Ze moet inderdaad ofwel een superslechte dag gehad hebben of een bloedhekel aan mij. Ondertussen een van mijn toppers geboekt 😂, zal rap vergeten zijn.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/letcia-9.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog eens bij deze Braziliaanse parel geweest vorige week.
Ze ontving mij in een prachtig blauw latex pakje waarin haar curves super uitkwamen.
Ze toonde mij direct mijn plaats: aan haar voeten, die ik mocht likken.
OPkijkend van beneden had ik een zicht op haar prachtige volle gespierde benen en haar machtige mega kont. Het is een kleine vrouw wat haar vormen nog meer doet uitkomen. De benen zijn stevig, haar kont is stevig, haar kleine fijne borstjes, met tepelpiercings, super zacht. Kortom, een megalichaam.
Ze was zeer handtastelijk met knijpen en bijten in mijn tepels en in mijn lul.
Na wat trekjes van een pretsigaret was ik even van de wereld en heeft ze me heerlijk lang en diep geneukt, zalig. Daarna haar kutje en kont verder gelikt dat het geen naam heeft. Alles smaakte heerlijk. Ik weet niet hoe oud ze is, maar ze heeft een jeugdige frisheid die ze combineert met doortastendheid.
Een paar minpuntjes: ze heeft niet zoveel materiaal en wat ze heeft gebruikt ze niet allemaal - daar kan wat meer variatie in. Ze spreekt ook bijna geen Engels of Frans en ze communiceert dus ook bijna niet.
Voor de rest: herhalingsgevaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan