thesecretedstu1
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/lia-carinosa.html
Lía bezocht toen ze nog in Leuven was voor een paar dagen. Later ging ze naar Mons dacht ik en zit nu in Brugge.
De fotos in haar "pyjama" tonen het meest hoe ze er echt uit ziet.
Een mooie dame maar klein echt nog nooit zo grote gevolgd als iemand van 1m77.
Gesproken in het Spaans aangezien ik Spaans kan spreken en zij komt van Peru en haar Engels niet super goed is.
Ze is wel speelse en vriendelijke en lief, maar ik voelde geen "passie" (misschien niet het juiste woord maar kom op niks beters).
Pijpen kan ze goed en het neuken betreft ontvangt ze alleen maar.
Het enige rare zo wat ik met haar heb ervaren ze bedekt altijd haar penis. Ik vermoed ze genital dysphoria heeft.
Als ook nooit eerder gehad iemand tijdens de seks handdoeken pakt om zweet op te vangen en niet graag zweet op haar lichaam voelt.
Conclusie is dus: als je graag topt, je hebt wel iets voor latinas, meiden die kleiner zijn. Zou ik zeggen go for it. je zal wel plezier hebben.
Momenteel is ze nog voor eind deze maand in Brugge.
De fotos in haar "pyjama" tonen het meest hoe ze er echt uit ziet.
Een mooie dame maar klein echt nog nooit zo grote gevolgd als iemand van 1m77.
Gesproken in het Spaans aangezien ik Spaans kan spreken en zij komt van Peru en haar Engels niet super goed is.
Ze is wel speelse en vriendelijke en lief, maar ik voelde geen "passie" (misschien niet het juiste woord maar kom op niks beters).
Pijpen kan ze goed en het neuken betreft ontvangt ze alleen maar.
Het enige rare zo wat ik met haar heb ervaren ze bedekt altijd haar penis. Ik vermoed ze genital dysphoria heeft.
Als ook nooit eerder gehad iemand tijdens de seks handdoeken pakt om zweet op te vangen en niet graag zweet op haar lichaam voelt.
Conclusie is dus: als je graag topt, je hebt wel iets voor latinas, meiden die kleiner zijn. Zou ik zeggen go for it. je zal wel plezier hebben.
Momenteel is ze nog voor eind deze maand in Brugge.