Recensie La Cloche , Kim 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jop4

Wandelaar
58
27/08/23
31
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/kim/
Totale kosten (in euro)
170
Net terug uit Utrecht, bij La Cloche geweest aan de Amerikaanse straatweg. Kom er vaker en al met veel dames op de kamer geweest, Linda, Bo, Chantal, topper Cindy en nu was ik al tijdje nieuwsgierig naar Adriana en Kim. Van beide weinig tot geen foto's. Een blind date met een dame doe ik nooit, vind het belangrijk dat er wel een klik, sparkling of oogopslag is die je warm maakt van binnen. Dus rond 16,45 naar binnen. Adriana al weg. Kim was best tot 17.00. Ik wacht wel. Om 17,00 stapt mooie superslanke blondine op prachtige hakjes en paarse lingerie de kamer in. Hoi ik ben Kim, maar heb wel ff tijd nodig, ff wat eten en drinken. Ze had lange date gehad dus snap t wel. Om 17.15 was ze er weer. Voor 30 minuten, 1ste x nooit langer om ongemakkelijke situaties te vermijden, mocht t toch niet klikken. Nou na 30 minuten kletsen, lachen en beetje strelen was de tijd om, net toen de kleine man er zin in kreeg. Wil je naar huis ? Ze werkte tot 18, of verlengen ? Verlengen ! Bijbetaald en gas er op ! Zo wat een heerlijk lichaam. Ze schrok beetje van mn kleine man, ik zeg altijd, je hebt ze vast groter gezien, en ja dat was zo, maar toch weer verrast ze zei. Begin standje vind ik naast t bed staan, dame op de rug en benen wijd omhoog of in nek altijd geile start. Kim ook merkte ik! Later liggend en zij op mij, mmm zo klein kontje vastpakken en synchroon 2 lichamen laten genieten is toch geweldig. Beide blij, hoewel ik iets langer door had willen gaan, maar t niet tegen kunnen houden . Na hijgend bleef ze ff liggen, ik een geweldig uitzicht op een mooie aanwinst voor La Cloche.
Tot heel snel! X Jop

Terug
Bovenaan Onderaan