Algemeen La Porte Bleue, Wevelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hama

Stamgast
Forumpionier
540
04/07/21
375
Ik vind het raar dat er niks verschijnt over la Porte Bleu in Wevelgem. Ok, het is een huis dat voornamelijk door Fransen wordt bezocht. Gezien de strenge regelneverij van de Fransen. Maar er moeten daar ook toch Vlamingen naartoe trekken. Ik ben er verleden week geweest. De meisjes (een tiental) worden op een rij opgesteld en dan moet je bijna in een oogwenk beslissen wie je verkiest. Ik nam het meisje met jarettelles en donkerbruine nylons. Gegiechel van de andere deernes volgden. Nu, een echte schoonheid was het niet, maar beschikte over fraaie benen en voetjes. En daar kick ik op. Voor 50 euro zo'n 20 minuutjes plezier gehad. De gewone dingen. Pijpen zonder, neuken met. Meer kan en moet dat niet zijn voor die prijs. Het is daar werkelijk een komen en gaan. Vooral Fransen, ik herhaal het.
 
Er een paar jaar geleden één keer geweest. Zoals je zegt, gericht op de Fransen dus je kent best een woordje Frans. Wel leuk om te kunnen kiezen uit een line-up van een ruim tien dames, voornamelijk Zuid Amerikaanse.

Was toen erg goedkoop: 60 euro voor een half uur, intussen 70 euro. Niet slecht, een half uurtje voor dat geld. Zat toen pmc, neuken en beffen in. En was de eerste keer dat ik een bidet zag, had geen idee wat ik daar mee moest doen 🙈

Maar goed, je moest wel 20 euro bijbetalen voor tongzoenen. En 30 voor pzc. Ik ga dan liever naar een Vlaams privéhuis waar dat in de prijs zit.

Voor de geïnteresseerden, de zaak en dames staan ruim besproken op de Franse tegenhanger van dit forum, youppie.
 
Op een vrijdagavond een bezoekje gebracht.
De ontvangst dame was vriendelijk, maar van weinig woorden. Alhoewel ik 4 talen spreek, was de communicatie pover.
Er werden mij 6 a 7 meiden voorgesteld op een rijtje. Ik herkende geen enkele vanop de website .... , meestal waren ze van Latijns Amerikaanse komaf gezien hun kleurtje.
Eentje was duidelijk blank.
De meeste zijn niet slank te noemen, een beetje naar de mollige kant.
ik heb het risico genomen om te kameren met één van hen, een zekere P..... de naam heb ik niet onthouden - k denk Pita of PIra . De 70 Euro aan de ontvangsdame gegeven.
De P.... had cup D , krullend lang haar, 1m 55 zonder hakken. De kamer was achteraan, eerder wat afgeleefd. Op de website staan er veeeeel mooiere kamers afgebeeld.
Na een tijdje begon het upsellen voor pzc and kiss. Ik ben er niet op ingegaan.
De ontvangsdame kon dat duidelijker stellen, wat er al of niet ingebrepen was.
Kortom , afwerkings sex en niet voor herhaling vatbaar.
Bij het verlaten van het pand, geen vraag om feedback te geven aan de ontvangstdame.
Herhaling : k denk van niet.

Doc
 
Het is triest geworden hier in het Kortrijkse. Vroeger had je vanuit Kortrijk richting Menen en vice versa ruim 50 straatbars. Waar groene of rode lichtjes branden. Op 5 na zijn ze allemaal verdwenen. Volk genoeg. Voornamelijk Fransen, doch de bars zijn weggepest door de diverse burgemeesters die erg strenge normen oplegden. En dan had je nog Menen. Kleinstedelijke prostitutie. Waar in Koningstraat alleen al 15 bars zich bevonden. De dames zaten welswaar niet achter het raam, doch dat deerde niemand. En in de rand zeker evenveel kabardouchkes. Niets schiet daar nog over. Helaas voor de wandelaar.
 
Raar dat er enkel slechte reviews zijn over LPB. Ik heb er nochtans al leuke tijden beleefd. Zeker indertijd met Dulche en Ruby, jammer genoeg zijn deze dame's
gestopt. Nu vooral Latijns-Amerikaanse dame's.
 
Raar dat er enkel slechte reviews zijn over LPB. Ik heb er nochtans al leuke tijden beleefd. Zeker indertijd met Dulche en Ruby, jammer genoeg zijn deze dame's
gestopt. Nu vooral Latijns-Amerikaanse dame's.
Ik beaam je redenering. Maar gans de route tussen Menen en Kortrijk is inmiddels 'gezuiverd'. Bijna niks blijft er nog over. En je hebt gelijk: ook ik heb er leuke tijden doorgemaakt. Tegen een schappelijke prijs. Maar als je nu hun site bekijkt, dan is die hopeloos gedateerd.
 
Site is nog nooit up-to date geweest...ben er toch al drie à viermaal geweest....maar groot verloop....éénmaal een tegenvallende ervaring.....voor de rest héél ok en idd via youppie mijn keuze gemaakt....
 
Op een vrijdagavond een bezoekje gebracht.
De ontvangst dame was vriendelijk, maar van weinig woorden. Alhoewel ik 4 talen spreek, was de communicatie pover.
Er werden mij 6 a 7 meiden voorgesteld op een rijtje. Ik herkende geen enkele vanop de website .... , meestal waren ze van Latijns Amerikaanse komaf gezien hun kleurtje.
Eentje was duidelijk blank.
De meeste zijn niet slank te noemen, een beetje naar de mollige kant.
ik heb het risico genomen om te kameren met één van hen, een zekere P..... de naam heb ik niet onthouden - k denk Pita of PIra . De 70 Euro aan de ontvangsdame gegeven.
De P.... had cup D , krullend lang haar, 1m 55 zonder hakken. De kamer was achteraan, eerder wat afgeleefd. Op de website staan er veeeeel mooiere kamers afgebeeld.
Na een tijdje begon het upsellen voor pzc and kiss. Ik ben er niet op ingegaan.
De ontvangsdame kon dat duidelijker stellen, wat er al of niet ingebrepen was.
Kortom , afwerkings sex en niet voor herhaling vatbaar.
Bij het verlaten van het pand, geen vraag om feedback te geven aan de ontvangstdame.
Herhaling : k denk van niet.

Doc
Was het niet Pilar? Grote naturel borsten. Wel een mooi gezichtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan