Lady Butterfly Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jerlo

Newbie
11
02/06/23
8
Al jaren kom ik regelmatig bij lady butterfly in Kropswolde.
Vaak draai ik zonder afspraak de parking op.En laat me verassen wie Ich komen voorstellen.
Door de jaren heen altijd fijn geweest. En noem mezelf wel ee vaste klant. Vaak neem ik friemel kriebel.
Altijd voor de leuke prijs van 60 65, daarna ging het over naar 70 euro.
En sinds de corona tijd komt er een entree toeslag bij.
Op zich zijn geld meer dan waard. Heb nooit echte tegenvallers gehad.
Omdat lady butterfly gezamenlijk werkt met Club4you Clubparadise en de prijs daar ook 70 euro is voor half uurtje excl. entree kosten.
Ging ik er vanuit dat het bij butterfly ook nog ongeveer hetzelfde zou zijn voor de Friemel Kriebel.
Altijd leuk!
Tot een paar daagjes terug. Ik kom binnen en vraag welke dames vrij zijn. Dat was Anthonia. Mooie verschijning!
Nu de vraag wat is er mogelijk,ik zag de friemel kriebel niet meer met prijslijst op de site staan.
Anthonia probeerde in alle niet Nederlandse talen, uit te duiden wat de prijs is.
Half uurtje friemel kost 140euro, is 80 euro, plus 5 euro entree,plus Anthonia 55 voor "mij" zegt ze.
Alles erg onduidelijk met gebrabbel in volgens mij Spaans.
Volgens mij trekt ze de klanten een poot uit voor d'r eigen spaarpotje.
Ze kon me ook geen duidelijk verstaanbaar antwoord geven waarom het in Gieterveen en Ees wel de vermelde prijs kost voor de omschreven tijd,volgens mij tot 19.00uur.
Ik heb deze keer bedankt,en ben weer vertrokken.
Dan maar door naar Paradise in Ees .
70 euro all in,drankje erbij, leuke vlotte dame. En een half uur keihard genoten!
 
@Jerlo goeie ervaring gehad bij paradise in ees? Zit al lang te denken om daarheen te gaan op de bonnefooi. Welke dames zitten daar doorgaans? En wat zijn er allemaal mogelijk met de dames.

Thanks
 
@Jerlo goeie ervaring gehad bij paradise in ees? Zit al lang te denken om daarheen te gaan op de bonnefooi. Welke dames zitten daar doorgaans? En wat zijn er allemaal mogelijk met de dames.

Thanks
Same here idd... ,
Kan natuurlijk bellen, maar de mening van een ervaren bezoeker weegt v mij zwaarder.

Doen ze daar ook massage, (wel vlgns de site) en is dat wat..
 
Al jaren kom ik regelmatig bij lady butterfly in Kropswolde.
Vaak draai ik zonder afspraak de parking op.En laat me verassen wie Ich komen voorstellen.
Door de jaren heen altijd fijn geweest. En noem mezelf wel ee vaste klant. Vaak neem ik friemel kriebel.
Altijd voor de leuke prijs van 60 65, daarna ging het over naar 70 euro.
En sinds de corona tijd komt er een entree toeslag bij.
Op zich zijn geld meer dan waard. Heb nooit echte tegenvallers gehad.
Omdat lady butterfly gezamenlijk werkt met Club4you Clubparadise en de prijs daar ook 70 euro is voor half uurtje excl. entree kosten.
Ging ik er vanuit dat het bij butterfly ook nog ongeveer hetzelfde zou zijn voor de Friemel Kriebel.
Altijd leuk!
Tot een paar daagjes terug. Ik kom binnen en vraag welke dames vrij zijn. Dat was Anthonia. Mooie verschijning!
Nu de vraag wat is er mogelijk,ik zag de friemel kriebel niet meer met prijslijst op de site staan.
Anthonia probeerde in alle niet Nederlandse talen, uit te duiden wat de prijs is.
Half uurtje friemel kost 140euro, is 80 euro, plus 5 euro entree,plus Anthonia 55 voor "mij" zegt ze.
Alles erg onduidelijk met gebrabbel in volgens mij Spaans.
Volgens mij trekt ze de klanten een poot uit voor d'r eigen spaarpotje.
Ze kon me ook geen duidelijk verstaanbaar antwoord geven waarom het in Gieterveen en Ees wel de vermelde prijs kost voor de omschreven tijd,volgens mij tot 19.00uur.
Ik heb deze keer bedankt,en ben weer vertrokken.
Dan maar door naar Paradise in Ees .
70 euro all in,drankje erbij, leuke vlotte dame. En een half uur keihard genoten!
In dit geval wilde " Antonia" duidelijk zelf er een groter aandeel uit halen.
Standaard is vlgns mij een half uur iets van 95 euro .
hier houden de dames 40 europ aan over heb ik mij laten vertellen.
Dan wilde Antonia dus ook die 55 euro zelf .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan