Recensie Lady Eva, Geel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boobslover

Stamgast
Forumpionier
879
03/07/21
1.538
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lady-eva.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden Lady Eva een keer bezocht. Had ze nu en dan al een zien passeren op RL en de adv trok me op een of andere manier wel aan.

Uiteindelijk de gok een keer gewaagd. Via Whatsapp vrij vlot afgesproken voor uurtje.

Locatie was eenvoudig te vinden, app was netjes en proper. Dame is de dame van de foto's.

Dan de trap op naar de slaapkamer op de duplex verdieping. Van douchen voor of na was echter geen sprake. Kleren uit, rustig voorspel op het bed (tongzoenen was zeker OK), borsten en kutje strelen mocht maar met de nodige 'opgelet', pijpen (zonder) was ook OK maar niet fantastisch. Ze vroeg zelf om gebeft te worden (wat ik graag doe) en alhoewel ze haar best doet om de indruk te wekken dat ze geniet ligt ze er gewoon te tijd af te tellen.

Neuken kon enkel in missio, waarbij ze je wel geil aankijkt en ook weer doet alsof ze er van geniet. Tijdens het neuken mocht ik haar benen wel omhoog houden maar niet haar voeten aanraken (kriebelt), haar borsten niet meer strelen (gevoelig), om dan maar mijn handen naast haar hoofd te zetten om het af te werken maar daar moest nog eerst een "mijn haar niet aanraken" bij... :rolleyes:

Gewoon maar verder afgewerkt, condoom volgespoten, rustig teruggetrokken, condoom af, beetje afgeveegd met papier (geen handdoek, een verfrissen kon niet), en weer vertrokken.

Was afgesproken en betaald voor 'geil uurtje" (haar woorden) en zat terug in de auto na 43 minuten.

Zonde van de date? Het kan nog erger maar was met moeite goed te noemen.

Herhalingsgevaar? Zeker niet.

Alhoewel ze een geil uurtje GFE beloofde was daar geen sprake van. En dat hoeft ook niet, maar als het geen GFE is, dan heb ik het graag wat onpersoonlijker/harder en heviger. Maar ook dat was niet het geval. Het was dus gewoon flauw en huphup afwerken waarbij ze tussendoor ook nog minstens 3 keer haar GSM bekeken heeft voor weet-ik-wat...
 
Laatst bewerkt:
Tijdje geleden Lady Eva een keer bezocht. Had ze nu en dan al een zien passeren op RL en de adv trok me op een of andere manier wel aan.

Uiteindelijk de gok een keer gewaagd. Via Whatsapp vrij vlot afgesproken voor uurtje.

Locatie was eenvoudig te vinden, app was netjes en proper. Dame is de dame van de foto's.

Dan de trap op naar de slaapkamer op de duplex verdieping. Van douchen voor of na was echter geen sprake. Kleren uit, rustig voorspel op het bed (tongzoenen was zeker OK), borsten en kutje strelen mocht maar met de nodige 'opgelet', pijpen (zonder) was ook OK maar niet fantastisch. Ze vroeg zelf om gebeft te worden (wat ik graag doe) en alhoewel ze haar best doet om de indruk te wekken dat ze geniet ligt ze er gewoon te tijd af te tellen.

Neuken kon enkel in missio, waarbij ze je wel geil aankijkt en ook weer doet alsof ze er van geniet. Tijdens het neuken mocht ik haar benen wel omhoog houden maar niet haar voeten aanraken (kriebelt), haar borsten niet meer strelen (gevoelig), om dan maar mijn handen naast haar hoofd te zetten om het af te werken maar daar moest ook nog eerst met "mijn haar niet aanraken" bij... :rolleyes:

Gewoon maar verder afgewerkt, condoom volgespoten, rustig teruggetrokken, condoom af, beetje afgeveegd met papier (geen handdoek, een verfrissen kon niet), en weer vertrokken.

Was afgesproken en betaald voor 'geil uurtje" (haar woorden) en zat terug in de auto na 43 minuten.

Zonde van de date? Het kan nog erger maar was met moeite goed te noemen.

Herhalingsgevaar? Zeker niet.

Alhoewel ze een geil uurtje GFE beloofde was daar geen sprake van. En dat hoeft ook niet, maar als het geen GFE is, dan heb ik het graag wat harder en heviger. Maar ook dat was niet het geval. Het was dus gewoon flauw en huphup afwerken waarbij ze tussendoor ook nog minstens 3 keer haar GSM bekeken heeft voor weet-ik-wat...
Bedankt voor deze nuttige info. Ze ziet er wel goed uit. 🖖
 
Terug
Bovenaan Onderaan