WHEM Lady Lily, Wevelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, ze is niet eenvoudig te bereiken, wat een minpunt is.
maar als je erbij bent, dan is het feest ten top…..haar intens tongen en sensueel pijpen heeft me reeds meerdere malen tot een hoogtepunt gebracht.
ook haar gekreun tijdens een neukbeurt,is heel opwindned.
wat zijn jullie ervaringen?
 
Ik ben bij deze dame geweest als eerste ervaring met een dame die privé ontvangt.

Ik vertelde haar rustig dat dit mijn eerste keer was en dat het een soort fantasie was. Ik vertelde waar ik van hield, en ze liet me mijn gang gaan.

Ze gaf me de kans om me op te frissen en daarna gingen we samen op bed. Dit was een super ervaring. Ze gaf me volledige controle waar ik haar mocht beffen en haar kontje likken. Daarna pijpte ze me heerlijk. Ik gaf aan rustig aan te doen omdat ik niet al mijn kruid wou verknallen in de eerste tien minuten.

Ik heb haar dan even verder gebeft terwijl ze met haar voeten mijn jongeheer bespeelde. Ik gaf aan dat het tijd was om de helm boven te halen en ik mocht haar nemen zoals ik wilde. Daarna duurde het niet lang meer. Ik denk wel dat ik deze dame opnieuw ga bezoeken. Want dit was een fantastische ervaring. Geen tijdsdruk ook al had ik maar voor een half uurtje geboekt.

Vriendelijke dame en echt heel mooi. Het was er ook super proper en de dame was heel erg fris.

Op een bepaald moment ging ik schuin liggen en haar opnieuw beffen terwijl ze me pijpte. Toen ik even niet keek zag ik dat ze handwerk deed dat aanvoelde als pijpen. Ze keek even schuldig maar nam mijn lul weer stevig in haar mond. Dit toont aan dat ze wel heel erg veel ervaring heeft en de knepen van het vak kent.

Let wel deze dame spreekt enkel Frans maar is wel poeslief en ik denk moest ik ooit nog een betaaldate doen ik nooit nog zo een ervaring zal hebben.

Ik geniet nog even na.
Deze dame is echt aan te raden
 
Ik ben bij deze dame geweest als eerste ervaring met een dame die privé ontvangt.

Ik vertelde haar rustig dat dit mijn eerste keer was en dat het een soort fantasie was. Ik vertelde waar ik van hield, en ze liet me mijn gang gaan.

Ze gaf me de kans om me op te frissen en daarna gingen we samen op bed. Dit was een super ervaring. Ze gaf me volledige controle waar ik haar mocht beffen en haar kontje likken. Daarna pijpte ze me heerlijk. Ik gaf aan rustig aan te doen omdat ik niet al mijn kruid wou verknallen in de eerste tien minuten.

Ik heb haar dan even verder gebeft terwijl ze met haar voeten mijn jongeheer bespeelde. Ik gaf aan dat het tijd was om de helm boven te halen en ik mocht haar nemen zoals ik wilde. Daarna duurde het niet lang meer. Ik denk wel dat ik deze dame opnieuw ga bezoeken. Want dit was een fantastische ervaring. Geen tijdsdruk ook al had ik maar voor een half uurtje geboekt.

Vriendelijke dame en echt heel mooi. Het was er ook super proper en de dame was heel erg fris.

Op een bepaald moment ging ik schuin liggen en haar opnieuw beffen terwijl ze me pijpte. Toen ik even niet keek zag ik dat ze handwerk deed dat aanvoelde als pijpen. Ze keek even schuldig maar nam mijn lul weer stevig in haar mond. Dit toont aan dat ze wel heel erg veel ervaring heeft en de knepen van het vak kent.

Let wel deze dame spreekt enkel Frans maar is wel poeslief en ik denk moest ik ooit nog een betaaldate doen ik nooit nog zo een ervaring zal hebben.

Ik geniet nog even na.
Deze dame is echt aan te raden
Dankjewel, ik zal toch wel eens gaan....
 
Ik had Lily al eerder ontmoet, maar had vernomen dat ze vanaf mei terug actief zou zijn in de regio Kortrijk.

Op basis van eerdere ervaringen had ik dinsdag een afspraak gemaakt met deze waanzinnige dame.
Ik had voldoende tijd voorzien en heb het me geenszins beklaagd.

Bij aankomst deed ze de deur open en was ze zoals altijd weeral een verrukkelijke verschijning.
Doorzichtig bloesje, zwarte netkousen en hoge hakken.......waaw, wat een dame.....

Na het vereffenen en het verplichte wasje, waar haar sensualiteit reeds naar boven kwam, trokken we naar haar kamer.

Op haar netkousen en hakken na, kleedde ze zich uit en stond ze voor me met haar priemende tieten, voorzien van harde tepeltjes en glad geschoren kutje.......automatisch kwam mijn paal knalhard.

Ze begon me rechtstaand te knuffelen en intens te tongzoenen, waarna we ons op het bed legden, waar we verder tongden, terwijl haar hand op verkenning ging naar mijn leuter. Ze draaide zich naar beneden en nam die met haar sensuele lippen die in haar geile mondje......man, man, wat een gevoel.
om te voorkomen dat ik al vlug zou klaar komen, draaiden we de rollen om en en begon ik haar te beffen en haar kontje te uitvoerig te likken.
Was niet alleen voor mij genieten, maar voelde ook aan dat zij genoot, op de manier waarop ze kreunde.

Daarna was het moment gekomen om haar te neuken : werkelijk verrukkelijk, hoe ze zich aanbiedt in verschillende standjes en uitnodigend haar kutje aanbied.
We deden het zowel in op "zijn hondjes" als zij boven op mij. Het duurde maar luttele tijd, of ik schoot het condoom vol, waarbij zij ook klaarkwam.

Nadat ze het condoom van mijn leuter afnam, verfriste ze me en kwam in mij armen liggen.....wat een ervaring.

Aangezien ik voldoende tijd had voorzien, konden we verder gaan......na wat tongen, concentreerde ze zich terug mijn harder wordende paal, maar kon het ook niet nalaten mijn ballen in haar mondje te nemen.
Toen ik mijn benen omhoog trok, verplaatste ze haar tongetje naar mijn anus.....super sensueel en intens.
Ze voelde dat ik er van genoot en ik gaf aan dat ik meer wilde, waarop ze een voorbindpenis te voorschijn haalde, die ze omdeed.
Ze kwam er mee naar mijn mond, waardoor ik haar spontaan begon te pijpen. Daarna vroeg ze me om op mijn knieën plaats te nemen.
Ze spuugde even op mijn sterretje, waarna ze traag en voorzichtig de eikel van de voorbindpenis in mij duwde. Ze voelde dat ik er van genoot en ging verder.
Ik zag alles gebeuren in de spiegel en mijn paal kwam terug knalhard. Ik voeld haar hand heen en weer schuiven op mijn paal, heerlijk echt genieten, maar ik wou kost wat kost haar mondje volschieten.
Ze trok zich achteruit en gaf me nog een super pijpbeurt, waarna ik haar geile bekje kon volschieten met mijn warm sperma.

Echt buitengewone dame....
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lily-44-jaar.html
Kijk al uit naar mijn volgende bezoek....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan