Hoi iemand nog recente ervaring met Laliah die van mij is van 2014 en was toen goed dus wil eens horen of dat dat nog steeds is voor ik er nog eens naar toe ga

www.redlights.be

www.redlights.be

Groet,
Vito

Shemale Lailah Sexy and Exotic...
Information only by WhatsApp add me! Beste Heren ik doe geen Vluggertje ! Maar verwen jullie met stijl en Classe  Welkom Afspraken enkel
				 www.redlights.be

www.redlights.be
				Groet,
Vito

ze maakt uitgebreid tijd voor je en houdt zeer goed rekening met de wensen van haar klanten
 ze maakt uitgebreid tijd voor je en houdt zeer goed rekening met de wensen van haar klanten  een echte gfe
 een echte gfe  een ongelofelijke mooie verschijning, mooie borsten mooi poepje en een mooie normale penis. Eerst een kusje bij binnenkoms, ik mocht mij ontkleden en dan samen aan de lavabo een wasje en nog een leuk uitdagend kusje. Samen het bed op en elkaar lekker verwend, maar zoals ik eerder schreef ik kwam te snel klaar heb m'n sperma op haar buik en borsten gespoten ze stelde voor om door te gaan maar twee keer lukt mij spijtig NIET MEER
 een ongelofelijke mooie verschijning, mooie borsten mooi poepje en een mooie normale penis. Eerst een kusje bij binnenkoms, ik mocht mij ontkleden en dan samen aan de lavabo een wasje en nog een leuk uitdagend kusje. Samen het bed op en elkaar lekker verwend, maar zoals ik eerder schreef ik kwam te snel klaar heb m'n sperma op haar buik en borsten gespoten ze stelde voor om door te gaan maar twee keer lukt mij spijtig NIET MEER  daar lag ze dan met een half stijvepik heb haar nog wel proberen te laten klaarkomen maar ze zei dat het niet zou lukken daar ze zelf ook iets (stijfs) moet hebben om aan te zuigen of mee te spelen.
daar lag ze dan met een half stijvepik heb haar nog wel proberen te laten klaarkomen maar ze zei dat het niet zou lukken daar ze zelf ook iets (stijfs) moet hebben om aan te zuigen of mee te spelen.