Lale Gül - Ik leef mijn eigen leven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft heel veel goede punten (inhoudelijk gezien), maar de manier waarop ze dit doet is nogal emotieloos en bot. Ik vind dat ze daarmee een hoop reclame maakt voor zichzelf terwijl ze inhoudelijk vaak gelijk heeft. We moeten als NL gewoon geen enkele azc'er binnenlaten jongens, vol is vol. Zo'n 3000 is okej maar niet meer

Dat zij hopelijk de weg effent voor meer moslimmeiden om baas te zijn over hun eigen seksualiteit en partnerkeuze. Dat experimenteren met seks binnen veilige grenzen en in onderling vertrouwen geen schande is, en zich vooral niet laten terroriseren door zogenaamde mannelijke 'hoeders' en zich niet laten chanteren. Ik hoop oprecht voor haar dat ze gelukkig wordt en ja, ik zou haar een hele avond en nacht willen verwennen 😉😉😉😉, dat ook

Helemaal mee eens! Maar toch vind ik haar manier van de boodschap overbrengen nogal grof en alles en iedereen over 1 kam scheren. Er zit een kern van goedheid in, maar ook een vorm van haat richting moslims en die vind ik onterecht. Deze dame is volgens mij nogal zwart-wit

Terug
Bovenaan Onderaan