Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je op 2 weken ongeveer 100 mannen over je laat gaan denk ik dat ze zowel fysisch als mentaal aan rust toe is en de euros zijn verdiend respect vr de dame
Ik heb respect voor nuria en andere dvp´s. Nuria is een heel vriendelijke top dvp. Ik zou het gewoon een voordeel als ze zulke top dame vast in dienst nemen. En waneer het nodig is ze met verlof kan.
 
Vorige week langs geweest in loppem, had een afspraak met Nuria om 18u.
Ik ga altijd bij haar .
Op tijd aangekomen ik moest wat wachten ze was nog bezig . Plots kwam ze door de deur , haar in de war en met lingerie aan. Na enkele minuten kwam ze netjes terug , een kus gegeven en ik smaakte dat ze haar mond had gespoeld. Naar boven en onze kledij kon niet rap genoeg zijn, zij op haar knieën en mij beginnen pijpen man die kan er wat van diep en intens ....
Op het bed gaan liggen en haar benen geopend en haar zalig strak kutje beginnen likken, haar poesje blijft strak ondanks de vele jaren in de business , stond nog wat open van de vorige klant , haar gebeft tot ze schudde van genot ze was echt nat . Ik kroop wat hoger en wreef met mijn lul tegen haar natte poes ik duwde een beetje om wat te plagen en plots gleed hij erin zonder condoom was per ongeluk maar wat een zalig gevoel die kut van haar ik kreunde . Ze keek raar op en zei with condom please. Condoom erover en verder gedaan hevig doorstoten daarna zij boven en doggy en terug missio ze houdt ervan om diep genomen te worden dat merk je .
Terug doggy met zicht op haar lekkere kont diep in haar kut klaar gekomen in condoom nog wat verder stoten tot hij verslapte. Nog wat tijd over om haar kutje nog wat te verwennen met mijn tong alsook haar kontgaatje . De tijd vliegt . Op tijd naar beneden aan de voordeur buiten want de volgende stond wss te wachten om te genieten van deze prachtvrouw .
Het is een druk bezette dvp die er zelf ook van geniet ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan