Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren geweest … was top bij AnnaG
Verder nog geïnformeerd :
Katya komt niet onmiddellijk terug zou vriendje hebben en daarom ( voorlopig 🙏☺️) niet meer actief
Anna niet meer welkom in Lamazonia ( zeer jammer 😞) inderdaad problemen met een klant buiten l'amazonia om alsook Jennifer dus dat verhaal klopt wel
Gelukkig altijd topdames en service daar
Overal nieuwe bedden in de kamers
Voor de rest niet veel veranderd……
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook bij AnnaG geweest. Idd top, zotte meid die heel goed kan neuken in verschillende posities, goeie conditie 😏. Kan ook wel veel hebben...
Pijpen van haar is ook n zalige ervaring. Nam hem graag telkens helemaal volledig in haar mondje. Zalig.

Iemand ervaring met Yaneth?
 
Laatst bewerkt:
't Lijkt wel of wij beiden een glas bier beschrijven :) , voor de ene (ebeetje) half vol, voor de andere half leeg ..
Ik vermoed dat onze persoonlijke aanpak verschillend zal zijn geweest .. (Gelet op haar jeugdige leeftijd heb ik langzaam opgebouwd, maar wel met diverse hoogtepunten (voor beide(n)),

In elk geval zijn wij het eens over het (tong-)zoenen (hier ging ze zeker niet voluit), voor de rest hebben wij over alles een andere mening, maar dit moet kunnen op dit forum.
 
Laatst bewerkt:
't Lijkt wel of wij beiden een glas bier beschrijven :) , voor de ene (ebeetje) half vol, voor de andere half leeg ..
Ik vermoed dat onze persoonlijke aanpak verschillend zal zijn geweest .. (Gelet op haar jeugdige leeftijd heb ik langzaam opgebouwd, maar wel met diverse hoogtepunten (voor beide(n)),

In elk geval zijn wij het eens over het (tong-)zoenen (hier ging ze zeker niet voluit), voor de rest hebben wij over alles een andere mening, maar dit moet kunnen op dit forum.
Mijn verslag ging wel degelijk over Yaneth, met Leila heb ik (nog) geen ervaring ;)
 
L'amazonia is blijkbaar terug de goede oude stek van weleer geworden.
Binnenkort nog eens langsgaan. Twijfel nog tussen annaG en nuria
Lijken ook mij daar momenteel de 2 meest aantrekkelijkste. AnnaG: allicht iets jonger maar wel fake borsten en als je de recensies mag geloven laat ze veel toe, zelfs anaal, voor de standaard prijs van 140 (iets wat ik eigenlijk moeilijk kan geloven)(?). Nuria heeft ook positieve recensies en (allicht ?) hebt ik gelezen dat iemand mocht klaarkomen op haar 'snoetje' voor de standaard prijs van 140 (ofwel ben ik aan het fantaseren en vergis ik mij).
Vroeger (ongeveer 1 jaar geleden werkte daar ook een zekere Chanel, een donker type (koffie met melk). Voortgaande op de foto's een zéér mooie dame met prachtig lichaam... (misschien komt die ooit wel terug ?). Ze werkte er destijds toen die andere Ana (en Jennifer) er nog werkten.
Ik zou zeggen amuseer je Bp en laat iets weten (want ik ben benieuwd naar je ervaring en l'amazonia staat ook wel op mijn verlanglijstje maar wil eerst toch een of meerdere recensies lezen). Merci en grt.
 
Lijken ook mij daar momenteel de 2 meest aantrekkelijkste. AnnaG: allicht iets jonger maar wel fake borsten en als je de recensies mag geloven laat ze veel toe, zelfs anaal, voor de standaard prijs van 140 (iets wat ik eigenlijk moeilijk kan geloven)(?). Nuria heeft ook positieve recensies en (allicht ?) hebt ik gelezen dat iemand mocht klaarkomen op haar 'snoetje' voor de standaard prijs van 140 (ofwel ben ik aan het fantaseren en vergis ik mij).
Vroeger (ongeveer 1 jaar geleden werkte daar ook een zekere Chanel, een donker type (koffie met melk). Voortgaande op de foto's een zéér mooie dame met prachtig lichaam... (misschien komt die ooit wel terug ?). Ze werkte er destijds toen die andere Ana (en Jennifer) er nog werkten.
Ik zou zeggen amuseer je Bp en laat iets weten (want ik ben benieuwd naar je ervaring en l'amazonia staat ook wel op mijn verlanglijstje maar wil eerst toch een of meerdere recensies lezen). Merci en grt.
Ik betaal 140€ bij AnnaG en is incl anaal, cim, deepthroat…. Ze doe werkelijk alles en met volle overgave. Als fake borsten een afknapper zijn moet je ze niet boeken he
 
Ik betaal 140€ bij AnnaG en is incl anaal, cim, deepthroat…. Ze doe werkelijk alles en met volle overgave. Als fake borsten een afknapper zijn moet je ze niet boeken he
Bedankt voor de duidelijke info K. Fake borsten zijn geen onoverkomelijk probleem hoor maar ik heb het meer voor naturelle borsten wat niet wegneemt dat een bezoekje aan annaG er wel degelijk inzit hoor ! Merci. :)
 
Dat van Zorro kan ik bevestigen haha … nog enkel andere Spaanse. naampjes ook maar ben ik al vergeten ….
Onlangs tweede keer bij haar geweest
Ik bevestig ook anaal incl zonder meerprijs
Twee keer niet om gevraagd maar ze stak hem er plots zelf in ….
Haalde ook bij 2 gelegenheden zo een brede elastiekring die ze rond de worst en klokkenspel deed om nog beter te kunnen spelen/pijpen ☺️
Verder ook heeft ze een zakje met allerlei dildo's etc….. ik denk dat ze tot eind deze week nog blijft
 
Ik ben vorige week voor de 3e maal bij nuria geweest. Voor mij de beste in de laatste 10 jaar bij lama. Echte gfe. Kussen, knuffelen, zalig pijpen. De ballen likken, diep pijpen en ben zelfs voor t eerst in jaren gerimd geweest. Dit is niet iets wat ik normaal zoek, maar was een hele leuke ervaring. Uiteindelijk ze in allerlei standjes zalig genomen en geëindigd met een facial. Een uur is gewoon in een vingerknip voorbij bij deze dame. Z'n geld meer dan waard!
Haar malse heerlijke naturel borsten zijn de max
Merci voor de info H.
 
als je belt best vragen of de fotos kloppen (vorige keer zeiden ze van niet ,lol bij hun eigen foto's)
Ik weet niet wie je aan de lijn had, noch weet ik wat je begrepen hebt over het "kloppen" van de foto's. Wat ik wél weet is dat de vele jaren dat ik daar op bezoek kom, de foto's steeds authentiek waren van de ladies die daar werkten
 
Ik weet niet wie je aan de lijn had, noch weet ik wat je begrepen hebt over het "kloppen" van de foto's. Wat ik wél weet is dat de vele jaren dat ik daar op bezoek kom, de foto's steeds authentiek waren van de ladies die daar werkten
Ik weet niet wie je aan de lijn had, noch weet ik wat je begrepen hebt over het "kloppen" van de foto's. Wat ik wél weet is dat de vele jaren dat ik daar op bezoek kom, de foto's steeds authentiek waren van de ladies die daar werkten
Ja , ik ben ook bij annag geweest en alles was er erg goed en de foto's klopten , maar een tijdje geleden gebeld voor gabriela , een echte bom op de foto's , maar aan de telefoon zeiden ze me dat ze bij aankomst totaal niet op haar fotos leek en ze haar gingen terugsturen (heel eerlijk ,maar die fotos hebben toch 2 dagen op hun site gestaan ) nu ik ga bellen voor isabella ,eerlijk zijn ze sowiezo
 
Ja , ik ben ook bij annag geweest en alles was er erg goed en de foto's klopten , maar een tijdje geleden gebeld voor gabriela , een echte bom op de foto's , maar aan de telefoon zeiden ze me dat ze bij aankomst totaal niet op haar fotos leek en ze haar gingen terugsturen (heel eerlijk ,maar die fotos hebben toch 2 dagen op hun site gestaan ) nu ik ga bellen voor isabella ,eerlijk zijn ze sowiezo
Laat eens iets weten als je wil Moby (evt. in pc). Merci Dorisday.
 
Terug
Bovenaan Onderaan