Recensie Lana, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.338
30/06/21
3.427
43
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4754570-lana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een weekje terug kwam het profiel van Tina online, maar bij navraag op het nummer van Tina (uit haar profiel) bleek dat het Tina niet was.
Vaag verhaal, ze was "een vriendin van Tina", maar haar foto's en video uit haar Whatsapp waren van haar, d'r vriendin. Enkele dagen later kwam er een eigen profiel uit, haar naam bleek Lana te zijn.

Een en ander staat ook hier, in het profiel van Tina.

De booker maakt(e) er een zooitje van, want nu had Lana dan wel een eigen profiel, maar met het nummer van Bella, een dame waar Tina regelmatig samen mee komt (kwam?).

Goed, Lana dus. Ik vond haar foto's erg aantrekkelijk en de video die ik kreeg des te meer.
Haar diensten waren op papier vergelijkbaar met die van bijvoorbeeld Tina/Bella/Nina:

1701256112047.png


Gok gewaagd, afspraak gemaakt. Dit ging allemaal vrij eenvoudig. Ik had gevraagd of ze de outfit uit die video kon aantrekken, die trok mij wel. Dit was geen probleem. "I will put it on honey!".

Ontvangstruimte was "ok". Het is al moeilijk zat om een goede ruimte te vinden, maar het zag er prima uit hoor. Parkeren was met de parkeerkaart, dat is op zichzelf al uitzonderlijk.

Bij binnenkomst zag ik de dame van de foto's. Als je ervan houdt, écht een plaatje om te zien.
Na een laf handje en niet meer woorden dan nodig, werd ik gedirigeerd naar de douche waar ook schone handdoeken lagen.
Ok, dat is in elk geval prima.

Toch ietwat gezond gespannen op haar bed geploft. Ze komt zelf ook aangelopen, pakt haar etuitje (altijd een beetje ongemakkelijk zoiets) en trekt haar satijnen badjas (of hoe dat ook heet) uit. Totaal niet de outfit van het filmpje, maar nog steeds wel leuke lingerie. Ik dacht nog "ok, vooruit, dit is ook wel prima". Maar ze trok het gelijk uit wat ik toch altijd wel als een signaal zie, zo van "daar gaan we weer".
Wel zag ik haar mooie lichaam en dat maakte het alsnog meer dan goed voor mij.

Tja, en toen begon alsnog de ellende.
Ze pakt gelijk een condoom en aangezien ik altijd voor PZC wil gaan (en dat ook vooraf had gecheckt)...vroeg ik haar of ze niet zonder deed.
Ja hoor, dit was ook mogelijk als ik dat persé wilde.

Ze gaat op haar knieën voorover hangen, condoom in haar hand, waarbij ik haar mooie ranke lichaam goed kon zien maar...amper kon aanraken. Ze zat in een dusdanige pose dat dat bijna onmogelijk was. Ik moet zeggen...pijpen deed ze niet onverdienstelijk.
Maar als ik haar wilde aanraken, trok ze toch haar lichaam een beetje weg.
Na een minuut (of wellicht 1,5) stopte ze, ging ze van haar bed, trok haar slipje uit en pakte weer dat verdomde etuitje voor glijmiddel.

Ik was eigenlijk een beetje verrast door deze werkwijze, maar had nog hoop. Don't ask me why 😅Ze liep te klooien met het condoom, kreeg hem om en smeert hem in met wat lube. En in plaats van dat ze dan nog naar me toe kwam om te zoenen, te krioelen of weet ik veel wat...nee, ze dirigeerde mij aan de kant te gaan en ging op haar rug liggen. Omdat de pose die ze maakte er eentje is, die ik normaal gesproken altijd lekker vind (benen gebogen en ver omhoog, handen in de knieholtes) dacht ik...okay, die wil gewoon lekker tekeer gaan.

Tegen beter weten in pak ik mijn kans. Ik wil haar kussen, maar ze trekt haar gezicht weg. Okay...ik kus haar in haar hals, veegt ze haar nek "droog" :rolleyes:
Tja, dat nodigt ook niet echt uit. Ik dacht nog, zal ik dat mooie gladde poesje nog even verwennen dan, maar toen ik naar haar keek was haar lichaamstaal duidelijk: "Kom maar op, dan heb ik gedaan wat je wilt". Gezicht opzij, ogen dicht...Bizar dit.
Ik had natuurlijk al veel te lang gewacht om dit af te kappen, dus tja...dan toch maar sexen. Ik had geen moeite om klaar te komen, maar probeerde het ditmaal ook niet om dat uit te stellen. Ik heb het maar "afgemaakt", zo snel als mogelijk. Langer was ook niet nodig, wat een enorme teleurstelling dit.
En, call me crazy, ik vond het eigenlijk nog zielig ook.

Ik snel onder de douche. Ze zei me nog "als je meer wilt, wel goed wassen!". Dit riep ze vanaf de woonkamer, waar ze direct erna naartoe liep.
Ik voelde me nou niet echt dusdanig dat ik dacht "Jippie! Hurry up, nog een keer!"!
Nee, ik zei haar dat ik me ging douchen en er dan vandoor ging.

Lang verhaal om duidelijk te maken, dat dit echt een ruk afspraak was.
Zonde van het geld en zeker niet de moeite waard!
De afspraak duurde al met al 25 minuten. Ik had geen zin in herrie schoppen (nooit gedaan, nooit een reden voor gehad) en wilde eigenlijk alleen maar weg.

Heb haar bij mijn vertrek aangegeven, dat ze dit werk beter niet kan doen. Niet goed voor haar, maar ook niet voor de klandizie.
Maar ja...wie ben ik hè. En ik ken haar redenen/achtergrond niet (behalve dat ik ze zelf kan invullen)...

Haar profiel was al snel weer offline, geen idee of ze een paar dagen vrij is of al weer is vertrokken, maar mocht ze ooit weer terugkomen:

DON'T GO!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan slechts bevestigen wat @OIHLV meemaakt.
Het hele sfeer nodig je niet uit om een leuke tijd te hebben.
Ik heb nog nooit iets met een neukpop gedaan, maar dankzij haar hoeft dat niet langer.
Ik had het beter moeten weten want ze ziet er echt bloedmooi uit en dat valt 9 van de 10 keer tegen.
Het valt me ook op dat haar advertentie snel is verdwenen, want ze zal nog twee weken blijven. Wellicht heeft ze het advies van @OIHLV opgevolgd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan