Recensie Tina, Amsterdam 4,32 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, ik had afgelopen zomer echt niet meer de ervaring van vorig jaar.
Herken het tegenvallende en afwerkende karakter van haar dates wel.
Ze kapte zelfs het beffen af omdat 'het allemaal te veel was wat ik deed.'
Gehaast, ongeïnteresseerd, en druk met van alles en nog wat, maar niet met de date.

Anderhalf jaar geleden was ze top.
Maar ja, das war einmal. 🥲
 
Vorig jaar bezocht in een hotel, viel nogal tegen. Óf de zgn "klik" ontbrak, óf zij was moe; het was hoe dan ook niet de moeite waard en heb er een half uur van gemaakt ipv 1 uur die ik aanvankelijk had geboekt.
 
Zie haar advertentie weer online...zelfde (fake) foto's, maar in haar Whatsapp en Whatsapp status zie ik een hele andere dame met videootjes?
Ligt het aan mij? Das Tina niet toch?


Wel lekker overigens :LOL:
Gevraagd hoe het zit...beetje apart, maar okay:

Er is een nieuwe (?) dame in NL, een vriendin van Tina.
Zij gebruikt het mobiele nummer van Tina + haar profiel.
Of dit zo is, kan ik dus niet verifiëren, maar aan wat ik zie in haar Whatsapp status' kan ik in elk geval zien dat ze er (wat mij betreft) erg goed uitziet!

Blijft wel een apart verhaal...

Zelfde services (qua lijst), zelfde prijzen en volgens mij ook een bekend adres waar ze zit.
 
Laatst bewerkt:
Apart. Zelf zou ik het als dame nooit doen, omdat je profiel en je telefoon nummer toch een beetje je identiteit/kwaliteitskeurmerk zijn.

Maar misschien komen zij en Bella wel helemaal niet meer terug en als de foto's inmiddels toch fake zijn is het allemaal wel wat inwisselbaarder.

Deze dame oogt idd ook niet verkeerd, hoewel Tina en Bella wat meer lieverdjes zijn en deze op het oog wat hoeriger.
 
Eens...

Echter...de fotos van het Kinky profiel is noch Tina, noch "haar vriendin". Ik heb fotos gezien in de WhatsApp status van het nummer uit het profiel, of je moet daarop doelen 😅
 
Is Lana hier al bekend, dat je nevermind roept? Ik zie geen review voor 4754570
Met "nevermind" bedoelde ik meer, dat het dus niet meer van toepassing is hier in dit topic van Tina.

Waar Lana eerst even bereikbaar was via het profiel en mobiele nummer van Tina, daar heeft ze nu een eigen profiel .

Een review volgt vast binnenkort 😉
 
Een review volgt vast binnenkort
Nou, die was ik van plan te schrijven, maar haar profiel is offline. Mogelijk komt ie nog weer terug, maar het was DRAMA. Prachtige meid, maar m'n eerste afspraak -ever- waar ik voortijdig ben vertrokken.

EDIT (29/11/2023):
Toch maar even een review geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Nou, die was ik van plan te schrijven, maar haar profiel is offline. Mogelijk komt ie nog weer terug, maar het was DRAMA. Prachtige meid, maar m'n eerste afspraak -ever- waar ik voortijdig ben vertrokken.

Toevallig, bij mij ook de slechtste ervaring in de afgelopen jaren bij een meid die in het hogere prijssegment zit.
Ze was wel een mooie meid met een prachtig lichaam, maar de service was zo beroerd. Geen GFE te vinden, geen tongzoenen, gekloot met condooms, nauwelijks pijpen. Echt een soort raamervaring bijna met een flinke dosis raar gedrag om me snel de deur uit te proberen te werken. Het gevoel dat ik had was zo zuur dat ik dacht een uitzondering te zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan