- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lamazonia-casa-brugge-nieuw-lana-aanwezig.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Als ervaren wandelaar mij eens gewaagd aan een dame uit dit huis, waar ik nog geen recensie van vond, zijnde Lana. Ze werkt er al een tijdje en de foto´s spraken me aan dus ik dacht dat ze wel ok zou zijn.
Voor mij was het alvast een tegenvaller.
De looks: het is de dame van de foto´s. Ze heeft een echte mooie latinakont en bijgewerkt borstjes. Mooi typisch latina gezichtje. Ik schat ze eind de 20 of begin 30 jaar. Ze spreekt ook verdienstelijk Engels.
Maar een lach kon er amper vanaf. Bij een poging tot kussen, trekt ze zich weg. Tongkussen was niet mogelijk.
Alles verliep gewoon heel erg stroef en mechanisch. Van een GFE was geen sprake
Uiteindelijk toch beetje voorspel met wat pijpen en beffen, maar niets hoogstaands.
Het neuken was dan wel weer lekker, maar ze poogde mij zo snel mogelijk te laten klaarkomen opdat het gedaan zou zijn... Kleine massage tussenin.
Betaald voor 1u, maar uiteindelijk 50 minuten binnen geweest, wachttijd en 2 keer douchen incl. Voor mij voelt het als 150 euro weggesmeten geld.
Jammer, want ik heb echt al heeeele fijne uurtjes beleefd in l´amazonia. Maar dus niet met Lana.
Voor mij was het alvast een tegenvaller.
De looks: het is de dame van de foto´s. Ze heeft een echte mooie latinakont en bijgewerkt borstjes. Mooi typisch latina gezichtje. Ik schat ze eind de 20 of begin 30 jaar. Ze spreekt ook verdienstelijk Engels.
Maar een lach kon er amper vanaf. Bij een poging tot kussen, trekt ze zich weg. Tongkussen was niet mogelijk.
Alles verliep gewoon heel erg stroef en mechanisch. Van een GFE was geen sprake
Uiteindelijk toch beetje voorspel met wat pijpen en beffen, maar niets hoogstaands.
Het neuken was dan wel weer lekker, maar ze poogde mij zo snel mogelijk te laten klaarkomen opdat het gedaan zou zijn... Kleine massage tussenin.
Betaald voor 1u, maar uiteindelijk 50 minuten binnen geweest, wachttijd en 2 keer douchen incl. Voor mij voelt het als 150 euro weggesmeten geld.
Jammer, want ik heb echt al heeeele fijne uurtjes beleefd in l´amazonia. Maar dus niet met Lana.