Recensie Lana, Emma’s Angels, Kontich 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jesus

Newbie
18
25/04/25
10
7
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
0
Intentie om 2 uur te gaan genieten met Andrea. Stond al even op mijn lijstje. Staat op dit moment nog op de website en RL maar niet meer aanwezig. Waarom?
Eerste bezoek aan dit huis. Veroudert maar proper.

Jenny opende de deur. Alleen Lana beschikbaar. "28"-jarige Colombiaanse uit Cali. 10 jaar ouder dan op de foto's. Leuk kontje, borstjes wat flauw, wat puistjes op het lichaam en een…zuurpruim.

Wasje, eigen intieme zeep en mondspoelwater bij. Moest aandringen dat ze zichzelf waste.

Op de kamer kon er nog altijd geen lach vanaf. Wat strelen, oppervlakkig tongzoenen, aan men tepels zuigen en aan mijn piemel trekken.
Ze maakte echt geen aanstalte om te pijpen. Ben netjes geschoren.

Liet ze op het bed liggen en begon zachtjes te beffen, haar buik, borsten en tepels te strelen. Smaakte niet zo fris en bovendien begon ze haar hand er nog wat tussen te steken. Rode vlag. 🚩.

Stond na 10 minuten op, kleedde mij aan en wou naar beneden gaan. Lana was me voor.

Jenny kwam naar boven en trok mij in een kamer. "Ik wil je een goede tijd geven". Met alle respect Jenny, uit de grond van mijn hart, maar is niet mijn ding.

Beneden in de wachtkamer nog een leuke babbel, vlot Engels en Spaans, met Jenny, drankje aangeboden, geld volledig recupereren en naar huis. Toffe Mexicaanse madam

Tegen 160 km/uur naar 🏠 Thuis meteen de douche in, wou echt geen vlekje of geurtje van Lana op mijn lijf. Mond gespoeld met perio-Aid. Alle kledij in de was. Voelde mij plots vies en vuil. Brrr. Gruwel er nog van.

Slechtste latina ooit. 1000% verschil met bijvoorbeeld Mila of Lorena in zusterhuis Temse.

Andere korte recensie:

https://www.girlsreview.nl/threads/emmanuelas-angels-temse-vh-waasmunster.789/post-1102128

Las in een recensie dat een klant een trio wou met Jenny en een andere dame. Blijkbaar heeft Jenny de dame de kamer uitgezet omdat ze totaal niet voldeed.

Shit 💩 happens. Just wasting my time. Dat kost ook geld, Señor Luc.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan