Recensie Lana en Angelina, Oudenaarde 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robierob

Wandelaar
41
20/02/23
30
5
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/your-girl-lana.html https://www.redlights.be/massage/sensual-angelina-massage-with-happy-ending.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze avond op bezoek geweest bij Lana en Angelina voor een massage "four hands".
2 prachtige, lieve, aangename dames die me de tijd van mijn leven gaven!!

Wat een ervaring!!!!

Eerst begonnen met een langzame kennismaking, beetje strelen en gestreeld worden, kussen en gekust worden, mooie borsten die werden aangeboden om gekust en gelikt te worden.
Werd vriendelijk gevraagd om op mijn buik te gaan liggen, de 4 handen vonden zich een weg over mijn benen, kont, rug, nek, armen. Overal voelde ik ze.
Wat een sensatie!!!

Soms met de scherpe nagels van Lana, de handen Angelina, elk om beurt met hun zachte borstjes, B2B de tietjes over mijn rug, in mijn nek, over mijn kont.
Af en toe werden mijn ballen zachtjes aangeraakt en gestreeld, zachtjes vastgenomen en dan gingen ze verder ... mijn haren kwamen ervan overeind.

Dan mocht ik op mijn rug gaan liggen, terug de 4 handen over mijn lijf. De mooie lichamen kon ik heerlijk bewonderen, de strakke kontjes gingen in de lucht. Lekker hen vingeren terwijl ze mijn lul en ballen bespeelden, handen overal, geen enkel plekje werd vergeten.
Mijn kont werd ook zachtjes gemasseerd
Spontaan boden ze elk om beurt hun borsten aan om gekust en gelikt te worden, er werd gekust, geflirt, in de ogen gekeken terwijl mijn lul genoot van de aandacht.
Hun kwijl lieten ze over mijn lul lopen terwijl ze hem naar het hoogtepunt brachten, 2 handen rond mijn lul, 1 vinger in mijn kont, een ander hand over mijn borst en hals.

Achteraf nog samen liggen nagenieten terwijl ze me bleven strelen, borsten naar mijn mond brachten, gekust worden, 4 tietjes in mijn gezicht, ...
PRACHTIG!!!!

Kleine opmerking: de foto's en omschrijving op RD van Angelina kloppen niet, maar wat ik in de plaats kreeg was beter! De foto's van Lana kloppen voor 90%, de realiteit was mooier! Zulke mooie tietjes ... nog nooit gezien!!!
 
Laatst bewerkt:
Hmm dat is niet de Lana met kort haar die ik had vorig jaar solo (link alweer verouderd) en dan was ze nu ook losser en deed ze meer of liet ze meer toe (zie recencies Lana). Angelina apart al dikwijls op het punt gestaan te gaan maar "iets" hield me tekens tegen.
 
Hmm dat is niet de Lana met kort haar die ik had vorig jaar solo (link alweer verouderd) en dan was ze nu ook losser en deed ze meer of liet ze meer toe (zie recencies Lana). Angelina apart al dikwijls op het punt gestaan te gaan maar "iets" hield me tekens tegen.
Angelina is een profiel maar de dame is iemand anders. Fake maar toch een geweldige ervaring.
Was gewoonweg overweldigd door de 2 mooie dames
 
Hmm dat is niet de Lana met kort haar die ik had vorig jaar solo (link alweer verouderd) en dan was ze nu ook losser en deed ze meer of liet ze meer toe (zie recencies Lana). Angelina apart al dikwijls op het punt gestaan te gaan maar "iets" hield me tekens tegen.
Inderdaad is niet de Lana die we kennen. Ben er vandaag geweest, en wat een tegenvaller. Na 25min terug op straat. Ontvangt in een hotelletje in Oudenaarde. Wegblijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan