Recensie Lana, Lanaken 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NightRaZoR

Wandelaar
87
19/10/22
53
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maastricht/4838429-lana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goed en snel contact via WhatsApp. Echter 15 min afgesproken tijd vroeg ze of ik later kon komen dus was daarna wat sceptisch.
Uiteindelijk toch gegaan en was blij dat ik dit ook gedaan heb, wat een top vrouw.
Sommige foto's zijn inderdaad misschien wat ouder maar afgezonderd van wat tatoos lijkt ze er nog op.
Eenmaal binnen stond ze me op te wachten en nam ze me mee naar de kamer en hebben we afspraken gemaakt. Vroeg of ze wilde pijpen zonder condoom, dat wilde ze wel mits hygiene goed was, dus dat heeft ze ook gedaan. Gaf wel meteen aan dat ik niet mocht klaarkomen in haar mond, nu was ik dat zowiezo al niet van plan dus dat kwam goed uit.
Over de handelingen zelf niks op aan te merken echt geweldig. Ze is actief en passief en past zichzelf aan je aan en je ziet dat ze geniet. Een massage van haar kan ik ook aanbevelen.
IK kwam al snel bij haar klaar maar dat maakte niet uit mocht van haar meerdere keren komen in de afgepsroken tijd.
Na de daad nog even samen gekletst en kunnen afdouchen.
Als ze nog in de buurt is de volgende keer ga ik nog eens bij haar langs.
Zeer groot herhalingsgevaar!!
Mochten mensen vragen hebben over haar, waarvan de antwoorden niet hierin staan hier niet instaan dan hoor ik ze graag.
 
Doet ze ook anaal, enig idee?
Ik denk dat ik te veel TV gekeken heb, naar 'De Mol' (met altijd hun zeer cryptische en vergezochte verborgen 'tips' en 'hints' in de afleveringen) en 'Het Eiland' (met Sammy Tanghe die vloeiend 'achterstevoren' kan praten), maar toch:
  • als je haar naam achterstevoren leest, dan is het 'anal'',
  • als je de stad van ontvangst achterstevoren leest, dan is het 'nekanal''.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan