Recensie Lana/Lina, Amsterdam 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.559
04/07/21
3.072
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4804512-lina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
n.a.v mijn eigen speurtocht toch zelf maar gegaan want vind d'r fotos wel echt iets hebben en vandaag dan maar poging 2.
oke.. binnenkomen via de achterkant/schuur blijft gek. Ze ontvangt overigens NIET alleen maar er zit nog een dame op dit adres in de 2de slaapkamer.
Lijkt ze op de fotos ja? hygiene is goed en je wordt vriendelijk richting douche gegooid... dan het werk?
Tja het is leuke dame. Aardig. Zoent leuk mee. maar het is het allemaal net niet. Maybe nieuwigheid, maybe klik... geen idee. Een voldoende dus.
Mogelijk als je vaker komt dat het meer GFE wordt ?
Herhalingsgevaar dus ook een lastige. Ja maybe. Bij gebrek aan beter
 
Eerder maakte je een melding dat ze bare aanbood via de app. Denk je dat ze dat meende of begreep of misverstand? En heb je die andere dame gezien? Zag ze er leuk uit?
 
Heerlijke dame. Ik was nog voordat ze terug naar huis ging begin oktober bij haar in Nieuw West. Ze zou rond deze tijd weer terugkomen. Ik kan niet wachten!

Ze zag er betoverend uit in de mooie zwarte libgerie, die ze speciaal voor mijn had aangetrokken. Oraal (zc) was lekker en diep en toen ik switchte naar 69 kluifde ze volop voort maar moest af en toe op adem komen omdat ik haar clitje heerlijk met mijn tong verwende. Toen ze op mij kwam zitten bleek dat ik mijn werk goed gedaan had, er was geen glijmiddel nodig. Het is een prachtig uitzicht, zo'n mooie dame op je bezig. Nog even omgedraaid naar reverse cowgirl en zo maar afgemaakt met het uitzicht op die lekkere kont. Als afsluiter een massage gehad en hopla, weer op de fiets naar huis. De tijd binnen was wat uitgelopen maar dat vond ze niet erg. Ik had een half uur betaald en ben dik 40 minuten bij haar geweest.

Samengevat: Mooi, schoon, lekker, blond en lief. Een dikke 9. Alleen is het engels minimaal, een goed gesprek is er niet te voeren. Maar daar kan ik toch niet voor.

Ze zou mij appen als ze er weer is, kan niet wachten!
 
Hedenmorgen een bezoek aan Lina gebracht, het was niet mijn eerste en was ook zeker niet mijn laatste bezoek aan haar. Vriendelijk ontvangen door deze oost Europese beauty. Vooraf even douchen is standaard bij haar en dan kan het heerlijk uurtje beginnen.

Het begon rustig, beetje zoenen, knuffelen en elkaar op een fijne manier betasten en zo langzaam aan naar het echte werk .

Ik heb haar eerst even lekker gebeft, dit was maar van korte duur want Lina haalde al snel een cd tevoorschijn, zij had duidelijk andere plannen. Op haar verzoek begonnen in doggy-positie waar zij zichtbaar en hoorbaar duidelijk van genoot, daarna op mijn verzoek in missionaris verder gegaan tot zij klaar was. Cd er weer af, ik op m'n rug op bed en zij heeft mij op een heerlijke manier oraal naar een geweldig hoogtepunt gebracht.
Omdraaien op m'n buik en als afsluiting een lekkere en ontspannende massage van haar gehad. Dit was voor mij weer een zeer geslaagd heerlijk uurtje.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4804512-lina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lekker ding is dit. Lina trok mijn aandacht door die mooie foto's, waar ze precies op lijkt.
Ze ontving me in een roze setje met veren erop. Appart maar wel leuk. Ze bekeek me even van top tot teen, alsof ze me aan het keuren was. Dat kwam goed uit want dat deed ik bij haar ook.
Ik kreeg de opdracht uit te kleden en te douchen, en toen naar bed.
Ze nam stevig het voortouw.
Ze pijpt lekker, wilde zelf 69, maar leek daar snel op terug te komen. Daarna wilde ze in doggy geneukt worden, waar ze lekker op reageerde. Ze is overigens behoorlijk strak, dus dat is wel lekker neuken.
Na een tijdje draaide ze zich om en zei dat ze me klaar wilde pijpen en dat laat ik me geen twee keer zeggen.
Het klaakomen in de mond is echt goed. Ze zoog zachtjes na, zeker 15 seconden en likte binnensmonds verder.
De hele date was wat gehaast omdat het maar een half uur was. Zelf hou ik van langere dates, maar ze gaf aan dat voor een eerste bezoek ze het niet langer wilde.
Tijdens het aankleden, nogveen beetje gekletst, maar haar Engels is niet heel goed. Toch komt ze lief over en ze zei dat ik een volgende keer langer mocht.
En een volgende keer zal er vast wel van komen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6692275-lana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een periode terug haar bezocht. Kwa uiterlijk niet helemaal wat ik nav de fotos verwacht had maar desalniettemin een aantrekkelijke vrouw waar je ook wel een leuk gesprek mee kan voeren.

Ze doet goed haar best, stelt je op je gemak en warmt je goed op. Uiteindelijk heeft ze me lekker goed klaargereden, hoe ik een date het liefst afsluit :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4804512-lina
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Lina op bezoek geweest, het was alweer ruim zes weken geleden dat wij contact hadden gehad, dus het was voor ons beiden een leuk en aangenaam weerzien. Zij deed de voordeur open in een prachtig rode setje en de pret begint al als je achter haar aan loopt, kijkend naar dat heerlijke lichaam, richting slaapkamer.
Douchen vooraf blijft de standaard bij haar, dus zo gezegd zo gedaan.
Lina houdt graag de controle en doet dit op zeer goede wijze.
Eerst zoenen, wat zij heerlijk doet met lekker veel tong erbij, dan zakt zij langzaam af naar beneden om aan een heerlijke pijpbeurt te beginnen, Pijpen doet zij echt heel lekker, met heel veel gevoel, lekker diep en lekker nat.
Pijpen ( eerste keer dan ) was van korte duur, Lina haalde al snel een condoom te voorschijn en begon mij met heel haar lichaam en met heel veel gevoel heerlijk te berijden en binnen no time zat ze trillend en schokkend te kreunen bovenop mij. Ik mocht even niet meer bewegen van haar, het enige wat zij nog kon uitbrengen was : "too sensitive".
Wat een pracht ervaring was dat. Dat is met geen pen te beschrijven.
Tot mijn verbazing begon zij eigenlijk al weer snel mij te berijden en het duurde niet lang voor zij voor de tweede keer trillend, schokkend, hijgend, kreunend en blazend bovenop mij zat.
Een beetje verbaasd vroeg zij aan mij: " you're not finished ? "
Ik moet wel eerlijk bekennen; het had ook voor mij geen vijf tellen langer moeten duren.....:giggle: .
Lina haalde de condoom er weer af en begon mij met heel veel gevoel en enthousiasme weer heerlijk te Pijpen. Nu was er ook voor mij geen houden meer aan en heb alles heerlijk in haar mond gespoten, zij ging nog heel even door tot ik helemaal klaar was, het was gewoon weer even een top-date met haar.

Ik heb nog een soort en met geluk gehad, want zij vertelde mij dat zij komend weekend weer naar huis gaat en waarschijnlijk pas volgend jaar tweede week januari weer terug komt.

Deze keer zal ik ook de volledige recensie invullen.........😚
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4804512-lina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij deze milf langsgeweest. Lang getwijfeld eigenlijk om met haar af te spreken omdat ik niet echt warm werd van haar foto's. Ze had me een tijdje terug ook geblokkeerd omdat ik kennelijk de verkeerde vragen stelde en ik denk dat dit ook mee heeft gespeeld om haar weer te benaderen dus met een van mijn reservenummers toch af weten te spreken na een korte videocall check.

Lina ziet er hetzelfde uit als haar foto's, verzorgd, hygiënisch, in mooie lingerie, rustig en vriendelijk maar zoals hierboven ook omschreven door collega's wel gelijk ter zake dus ook ik moest snel afrekenen, uitkleden en douchen. Terug op de kamer ontweek ze mijn tz toenaderingen en moest ik gelijk op bed gaan liggen ondanks mijn verzoek om staand te beginnen dus ze houdt de touwtjes wel in handen. Eenmaal op bed toch nog wat gezoend waarna ze me langzaam opgeilde en al gauw mijn pik in haar mond had. Haar pijptechniek is prima met de juiste zuigkracht en gevoel waarna ik al gauw keihard werd. Op mijn verzoek ging ze heerlijk met veel spuug deepthroaten met gloeggloeg geluiden en aan mijn ballen likken en sabbelen. Daarna 69 wat ze kennelijk aan haar gekreun te horen wel lekker vond. Ondertussen zo geil als een beer snel een condoom erom en haar staand doggy genomen waarbij ze het laken stevig vastgreep terwijl ze zich gewillig liet neuken. Na een tijdje het condoom eraf gehaald en op haar knietjes weer sloppy deepthroatend aan het werk gezet terwijl ik haar met dirtytalk aanmoedigde om me als een geile slet nonstop te zuigen. Ik mocht haar hoofd vasthouden en in haar mondje neuken; af en toe diep in haar keel een paar seconden vasthouden waarna ik haar naar adem liet snakken. Op bed verder spugend, ballenlikkend, pijpend verder gegaan. Rimmen deed ze helaas niet; staat ook niet op haar menu maar kan altijd proberen. 😉 Na een vlugge blik op haar telefoon kreeg ik nog 5 minuten om te komen dus klaarkomstand aangezet en uiteindelijk met een explosie klaargekomen waarbij ze met haar tongetje onder mijn eikel bleef likken tot de laatste druppel eruit was. Ondanks dat ik niet voor cim tegen meerprijs had gekozen kreeg ze volgens mij toch wat op haar tong wat ze gewoon wegslikte. 🙂 Daarna snel het verzoek gekregen om me op te frissen. Tijdens het aankleden toch nog relaxed nagekletst en na een welgemeende knuffel weer afscheid van Lina genomen.

Kortom: wel een beetje jammer dat ze tz bij mij ontweek maar overall een prima date gehad met Lina. Voor de milf liefhebbers een aanradertje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6692275-lana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke dame. Eerder al een poging gewaagd, maar qua afstand lukte het niet. Nu een afspraak voor de volgende dag gemaakt. Kwam op een bekend adres in Noord.
Ze liet mij binnen en droeg een soort kimono, een zoen en de financien eer ik naar de douche werd gedirigeerd. Toen ik klaar was stond zij mij op te wachten op hoge hakken en een leuk setje aan.
tz deed ze geil met veel tong en zakte langzaam af voor pzc. Daarna weer lekker zoenen en heb ik haar op haar rug gelegd. Ze genoot zichtbaar van de aandacht boor haar tepels en genoot ervan om gelikt en gevingerd te worden, en had er geen bezwaar tegen dat de voor en achterzijde voldoende aandacht kregen. Na een stevige likbeurt was ze kleddernat en vroeg ze om 69. Ze zat op mijn gezicht te rijden, en luisterde niet toen ik zei dat ze moest stoppen en zoog mij ter plekke leeg. Na ee korte opfris beurt lagen we nog een tijdje te zoenen en praten.
Het is duidelijk de dame van de fotos, spreekt goed genoeg Engels voor een gesprek. Kortom een leuke dame, toen ik de deur uit was kreeg ik nog een paar berichtjes dat ze ook erg genoten had en de vraag of ik snel terugkwam.

Al met al vond ik het een prettige en lekkere ervaring en voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6692275-lana
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Lina geweest in Amsterdam. Keurig appartement en ruimte om te douchen. Dat wenst zij ook. Ze heeft wel gevraagd om een korte video bel check. Wat ik prima vind. Kennelijk goed gekeurd door haar.

Na het douchen gelijk begonnen waarbij ze inderdaad duidelijke suggesties doet van wil je doggy, 69, etc. Tongzoenen deed zij spontaan, is voor mij niet echt nodig maar goed. Condoom erom en verschillende posities gedaan om te eindigen met CIF. Zeker geslaagde date als je van een geile milf houd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan