WHEM Lana Lommel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad niet, maar als je wat nauwkeuriger kijkt, zie je een aantal tegenstrijdigheden. Ze stelt zich voor als brunette, maar in haar profiel staat "blond" :unsure:. Slank gebouwd (63 kg in haar voorstelling), maar 68 kg in haar profiel :unsure: .
Bovendien zijn de mogelijkheden ook beperkt (geen tepelzuigen, enkel manuele afwerking ...).
Trouwens ook geen vermelding van prijzen.
Vandaar heb ik niet verder meer gekeken ...
 
Ja mocht ik het zo snel terugvinden zou ik het doen.. Maar ik moet nu toch niet zelf 15' zitten zoeken naar alle lana's welke het was, als de vrouw in kwestei me bovendien ook niet verder intereseert... of ergens in de whem's.. effe daar zien zou ik zeggen
 
Als je het weet, kun je dan meteen ook de link geven ?
En bovendien, als je al hulp krijgt, met de pap in de mond waar te kijken.. dan zou ik zeker niet een bericht schrijven met een toon alsof iemand nog te lui is om voor jou te doen.. wees blij zou ik zeggen dat het bericht nog niet eens is benoemd als 'verkeerde plaats ingegeven'... we zijn hier om respectvol elkaar te helpen denk ik dan !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan