Laptop

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Talldutchy

Newbie
8
04/06/25
1
Het valt me op dat dames tegenwoordig vaak een laptop open geklapt hebben staan tijdens een date. Ik vind dat vervelend aangezien vaak een cam in zit. Als ik vraag of ze hem willen sluiten is dat 9 van de 10 keer geen probleem. Wat is jullie ervaring hiermee?

Het valt me op dat dames tegenwoordig vaak een laptop open geklapt hebben staan tijdens een date. Ik vind dat vervelend aangezien vaak een cam in zit. Als ik vraag of ze hem willen sluiten is dat 9 van de 10 keer geen probleem. Wat is jullie ervaring hiermee?
Misschien zijn er overal wel camera's ? ze zijn tegenwoordig zo klein dat je ze niet opmerkt 🤔🫣 in schrijfgerei wekkerradio lampen en zelfs ik rookmelders ga zo maar voort .

Laatst bewerkt:
Eén maal een dame haar laptop mogen gebruiken (en daarna haar smartphone ook) omdat ik het nummer van een andere dame niet kende en mijn eigen phone thuis lag.

Maar nog niet een dame ontmoet waarbij de laptop open staat tijdens een bezoek.

In al de tijd dat ik dit doe, nog nooit een dame met een laptop tegen gekomen. Muziek gaat bijna altijd via de mobiel of tablet.
Deze ervaring heb ik ook!
En als er gefilmd wordt, heb ik daar geen moeite mee. Is voor hun eigen veiligheid, wat ik snap.
Zolang die beelden maar niet online verschijnen, maar dat heb ik nooit gezien: dat een dame je zou filmen en online gooit.

Deze ervaring heb ik ook!
En als er gefilmd wordt, heb ik daar geen moeite mee. Is voor hun eigen veiligheid, wat ik snap.
Zolang die beelden maar niet online verschijnen, maar dat heb ik nooit gezien: dat een dame je zou filmen en online gooit.
Tuurlijk dat je dat nog niet gezien hebt...

Dan heeft het geen zin meer om het slachtoffer af te persen...

Of ben je echt zo naief?

Terug
Bovenaan Onderaan