Recensie Lara, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bert_bibber

Newbie
Forumpionier
17
13/07/21
9
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lara-sidan.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Normaal heb ik zo mijn vaste dame maar een mens wil ook al eens iets anders, vandaar, ..

Deze week een afspraak gemaakt met Lara via Whatsapp.
Je krijg extra foto's toegestuurd en voor 1 uur €150 2x hp PZC intiem met, kissing en GFE.
Daar aangekomen is het inderdaad dezelfde dame van de foto's maar het is al onmiddellijk duidelijk dat het enthousiasme er niet afdruipt en had beter rechtsomkeer gemaakt.
Na afrekenen moest ik mij direct uitkleden en op bed gaan liggen, geen sprake van eerst wat kussen, strelen ... dus zeker al geen GFE.
Ze begon direct te pijpen waarna ze het condoom er over deed en ik maar moest beginnen.
Na HP vroeg ik om mij te masseren, ofwel had ze dit niet verstaan (haar Engels is niet goed) of had ze geen zin maar ze vroeg of ik haar kon masseren.
Dit dan maar gedaan maar totaal geen reactie van haar.
Voor de 2de ronde deed ze het CD aan terwijl ik nog niet hard was en bracht hem zo naar binnen, zij bovenop. Dit hield ze niet zolang vol zodat ik ben overgegaan naar missionaris. Dit duurde blijkbaar te lang voor haar want ze vroeg of ik nog niet kon komen.
Dit haalt de fun er helemaal uit. Dan maar haar met de hand laten afmaken.

Na 30min stond ik terug buiten terwijl ik voor een uur betaald had.
Ook werd er niet aangeboden om te douchen.
Er is dan ook geen herhalingsgevaar.
 
Normaal heb ik zo mijn vaste dame maar een mens wil ook al eens iets anders, vandaar, ..

Deze week een afspraak gemaakt met Lara via Whatsapp.
Je krijg extra foto's toegestuurd en voor 1 uur €150 2x hp PZC intiem met, kissing en GFE.
Daar aangekomen is het inderdaad dezelfde dame van de foto's maar het is al onmiddellijk duidelijk dat het enthousiasme er niet afdruipt en had beter rechtsomkeer gemaakt.
Na afrekenen moest ik mij direct uitkleden en op bed gaan liggen, geen sprake van eerst wat kussen, strelen ... dus zeker al geen GFE.
Ze begon direct te pijpen waarna ze het condoom er over deed en ik maar moest beginnen.
Na HP vroeg ik om mij te masseren, ofwel had ze dit niet verstaan (haar Engels is niet goed) of had ze geen zin maar ze vroeg of ik haar kon masseren.
Dit dan maar gedaan maar totaal geen reactie van haar.
Voor de 2de ronde deed ze het CD aan terwijl ik nog niet hard was en bracht hem zo naar binnen, zij bovenop. Dit hield ze niet zolang vol zodat ik ben overgegaan naar missionaris. Dit duurde blijkbaar te lang voor haar want ze vroeg of ik nog niet kon komen.
Dit haalt de fun er helemaal uit. Dan maar haar met de hand laten afmaken.

Na 30min stond ik terug buiten terwijl ik voor een uur betaald had.
Ook werd er niet aangeboden om te douchen.
Er is dan ook geen herhalingsgevaar.
Gasten, kijk naar de foto's. Ik kon zo zien dat ze deel uitmaakt van een Russische groep jonge meiden die allesbehalve goede service levert. Zijn bijna allemaal foto's buiten in het bos of aan het strand. WEGBLIJVEN!
 
Ik vertrouwde die foto's niet, een tijd terug waren het enkel fotos van de juffrouw in zwarte legging waar ik dol op was... maar de advertentie verdween enkele weken terug ... vakantie of zo. Nu zitten die foto's van dame met zwarte legging bij LARA. Het is niet dezelfde dame als je mij vraagt, die fotos zijn van verschillende dames.
En daarom maakte ik een afspraak met SINDY, helaas ook Wit-Russische service, zie haar revieuw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan