Recensie Lara, Enschede 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
670
11/08/21
559
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2051416-lara
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lara afgelopen week bezocht in Enschede.

Afspraak maken gaat vlot via de app, locatie was goed bereikbaar en er waren voldoende parkeerplekken op loopafstand aanwezig. Extra services waren nzc 100 euro en pzc 50 euro.

Het is de dame (ze had witte lingerie) van de foto's prachtige dame uit Roemenië, lekker lang en slank/atletische gebouwd. Na het afhandelen van financien en een opfrisbeurt kon het feestje beginnen. Ze begon met een lekkere tease daarna lekker op haar knieën op mij een lekkere sloppy bj te geven. Daarna snel na 69 en elkaar lekker verwend. Toen ik op sterkte was heb ik haar eerst lekker missionaris genomen, daarna ging zijn lekker bovenop en heb ik het doggy afgemaakt. Na een korte pauze twee ronde gestart, dit was wel op mijn verzoek en heb ik mijn kruit nog eens lekker geleegd in cowgirl/squat positie.

Lara is een lekkere dame, die een professionele dienstverlening aanbied. Verwacht geen GFE maar als je een lekkere PSE achtige date wilt dan kan je bij haar terecht. Ze ontvangt ook met een andere dame genaamd Adda, deze heb ik ook bezocht en zal review nog plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan